Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo meiden
een goede avond
ben net met mijn gezin uiteten geweest om nog te vieren dat ik zwanger ben.
dat was gezellig behalve dat ik het eten nu nog op boer.
vannacht weinig slaap gehad ik heb met mijn man tot 2:00 uur film gekeken
en vanmorgen waren de kids voor 8:00 wakker dat was vroeg normaal slapen ze uit in de vakantie. dus ik was doodop en ben vanmiddag lekker naar bed gegaan samen met de meiden van 12:00 tot 15:00. ons zoontje was lekker met mijn man opstap dus konden wij lekker pitten. straks gaan we weer lekker films kijken we hadden nl een stapel geleend van de buurman.
nou genoeg over mij zelf
elivi hallo
welkom leuk dat je meekletst
gezellig
sirion
nogmaals van harte gefeliciteerd
ik had je ook op het zwanger worden forum gefeliciteerd
en heel leuk dat je hier met ons verder gaat
zo kunnen we lekker onze ervaringen delen
eerst moesten we een maand wachten op de nod
maar nu moeten we 8 maanden wachten
dus dan is het wel fijn met zn allen
isa
hallo meid
wat leuk hoe dat bij jou is gegaan met je ouders
echt fantastisch heerlijk lijkt me dat hun reactie
verder ik zag dat jij wat aan bears vertelde maar dat is brasilgirl die gaat trouwen dan weet je dat klein foutje
en die 6 weken wachten die sleep ik je wel door als je mij er dan ook gelijk door sleept. hahaahaa ik vind het ook zo lang duren.
brasilgirl
leuk dat je er weer bent
als ik jouw was had ik naar de baas gevraagd van die winkel
en had daar mijn beklacht gedaan en had die trutten er flink door heen gehaald
je kunt ze ook bellen en vragen naar de baas en dan moet je niet zeggen dat jij het bent anders gaan ze smoesjes verzinnen zodat jij de baas niet te spreken krijgt.
en als jij de baas te spreken krijgt vraag je of je met hem of haar alleen kunt spreken niet door de telefoon maar persoonlijk en dan moet je maar eens goed vertellen hoe slecht zij jouw behandelt hebben en hoe rot jij je wel niet voelt
je bent zwanger en je gaat trouwen dat zijn de mooiste momenten van je leven en die willen hun vergallen o echt waar ik had ze er door gehaald.
als ik je zus was geweest dan waren ze met mij nog niet klaar geweest.
sorry ik liet me even gaan hahahahahahaha
ben een beetje temprament vol.
liefs ci lo...
alles goed met de zwangere buikjes?
ik heb vannacht slecht geslapen
had de hele tijd gevoel dat ik moest plassen
had vanaf gisterenavond een hele zere onderrug net alsof ik ongie moest worden.
vannacht heeft mijn rug de hele tijd zeer gedaan
en ik had zo''n druk op mijn borst het deed heel erg pijn ik kon haast niet adem halen
en ik was ook nog hartstikke misselijk.
dus ik heb mijn nachtje ook wel gehad.
ik ga vanmiddag met de kids naar mijn moeder op visite
het is hier nl nog steeds rot weer
volgens mij wordt het vanaf morgen beter
hopelijk wel dan kunnen we nog wat met de kids doen.
liefs ci lo...
He bah... dan wordt je zo chagerijnig he als je steeds moet plassen 's nachts.. Ik heb het ook even een tijdje gehad.. Je bent al moe overdag en dan door zulke nachten nog moe-er.
Wat voor buik pijn had jij vannacht?? Ik heb sinds gisteren namelijk ook zo;n ongesteld gevoel in mijn onderbuik en echt zo;n zeurende rug.. Echt precies de klachten die ik heb als ik ongesteld moet worden of ben.. Gadverdarre ik kon er gewoon niet van slapen vannacht. Op een gegeven moment voelde ik zelfs de pijn niet meer in mn borsten.. paniek paniek.. Ik heb nog wel geslapen gelukkig maar happy voelde ik me niet vanochtend. Snel in de ochtend nog even op internet gezocht wat dat kon zijn.. Schijnt vaker voor te komen in het begin van de zwangerschap en rond de20 weken.. zijn de banden???? hmm raar hoor. Ik vond het een erg beangsitgend gevoel.. IK heb het nogsteeds trouwens.. Ik bloed niet ofzo maar het voelt zo vervelend.. echt zo zeurend.
Voel jij dit ook?? En was dit bij je vorige zwangerschappen ook zo?? Wie herkend deze klachten.. potverdorie ik had me gisteren net voorgenomen om me niet zo druk meer te maken.. maar zo kan ik dat natuurlijk niet..
Ik hoop echt dat ik me wat zekerder ga voelen.. is niet leuk...
Ben ik dan de enige die me zo onzeker voelt??
liefs Isa
he ci lo... ik ben er wel hoor!!
Er zit een lekkere piza op me te wachten... nouja.. ik wacht op hem.. haha zit in de over.. Op de terug weg naar huis dacht ik echt .. jaaah daar heb ik zin in.. Pizza!! ik knor er van! haha
Heb je trouwens nogsteeds zo'n drukkend gevoel op je borst?? heb je dat vaker?? Doe maar rustig aan.. moet je niet te vaak hebben zulke klachten.. Geen uitstraling naar je arm toch??
Heb je nog een leuke middag gehad met je moeder en je kids? Iets leuks gedaan?
Morgen inderdaad mooi weer. iniedergeval droog (schijnt..) Ik hoop het echt voor je.. Lekker naar de dierentuin! Je ging naar Emmen toch? Wonen jullie daar dicht bij in de buurt??