ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                1 sept                                                 wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug               25 aug                wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep             eind aug

repelst         23                   1e            12 maart                                                  21 aug             wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                                                                                      wil ik denk ik weten

hai brasil
gelukkig gaat het beter met je pootje
gezellig visite veel plezier vanavond
ik heb nu vaker last van mijn buik en rug
en ben de hele week al doodop
ik hoop dat het te maken heeft dat deze week alles weer is begonnen
ik hoop dat ik volgende week meer energie heb
zondag ben ik 9 weken zwanger
het lijkt wel een eeuwigheid tot de echo
dan ben ik 12 weken + 1 dag
nou ik spreek je nog
liefs ci lo...

hai meiden
ik heb net mijn broek opgehaald bij de kleermaker
ik had een positiebroek van mijn vorige zwangerschap
een spijkerbroek van mamalicious een super gave broek
na de bevalling heb ik mijn moeder dat extra zwartestof wat er boven zit er af laten halen
zodat ik hem gewoon aan kon trekken omdat ik niet meer zwanger was
maar nu was die broek veel te laag als ik bukte dan kon je mijn achterwerk zien
nu ben ik naar de kleermaker geweest een paar meter van mijn huis en die heeft er een extra hoge band aan gezet op mijn verzoek
nu heb ik net de broek opgehaald en het heeft me maar 18 euro gekost
nou maar hopen dat die goed zit maar dat zal wel ik heb nog geen zin om hem te passen ik heb nl een hele zere rug ik heb er vannacht niet van kunnen slapen
mijn si gewricht weer ik ben vannacht om 4:35 naar beneden gegaan om een paracetemol te nemen en vandaag moet ik het rustig aan doen want de pijn zit er nog lichtjes

verder morgen 9 weken zwanger het lijkt wel een eeuwigheid voordat ik 12 weken ben
maar aan de andere kant weet ik het nu ook alweer 5 weken en die zijn dan toch wel weer snel gegaan als ik het zo bekijk

nou fijne zaterdag en weekend allemaal
liefs ci lo...

Gelukkig niet zoveel bij te lezen. Jeetje ben ik helemaal niet van jullie gewend dat jullie zo weinig kletsen. Maar komt natuurlijk ook door het mooie weer en Repelsteeltje die kots misselijk is.

Nou hier ook al dagen niet lekker hoor meiden. Grieperig gevoel. Alles geeft dan zo een vertekend beeld hè. Want je weet niet of het misschien ook iets met mogelijk zwangerschap te maken heeft.

Volgende week om deze tijd is het al spannend, dan is het dag 28 en als ik volgend weekend goed door kom is dat al heel wat. Dus volgende week wel spannend weekje heo het verder gaat.

Ik weet het niet Ci Lo het klopt idd dat mijn voorgevoel al die tijd heeft gezegd ronde 6 en nu is het zover en ben ik onzeker. En heb ik zo iets van ohhh ik ga nog wel een paar rondes mee.

Heb je trouwens nog gepeddeld meis? Moest daar ineens aan denken. Ik ga eens ff een naald opzoeken, hihih.

Opvallende dingen op het moment: is dat de kat mij mega lief vind en niet uit mijn buurt te slaan is, soms tot vervelends toe. Nu ligt ie gelukkig ff op de vensterbank. En gisteren koffie gehad. En bleef urennnn die viese smaak in mijn mond, vanmorgen weer. Dus ikke niet snap!

Repelsteeltje dank je voor je lieve woordjes en je update! Fijn dat je eerder voor je echo kan

Ci Lo hoe voel jij je nu meis? Gaat alles goed met je?

Brasil, fijn dat het met je voetje weer beter gaat.

Meiden heel fijn weekend en voordat ik (hopelijk volgend weekend) naar Luxemburg ga zal ik proberen (als ik het niet vergeet) nog ff te laten weten hoe het met me gaat.

Liefs nathalie

Hallo,
ik wild emij al eerder aanmelden voor deze groep maar toen stonden er allemaal berichten in van moeders die dit jaar waren bevallen?
Ik wil me graag aansluiten
28 jaar 1e kindje 18 maart?? vkop 20aug echo op 25 aug wil het wel weten.
Kan iemand mij ook vertellen hoe ik een makkelijke link naar dit forum krijg??

hai nat
met mij gaat alles goed behalve mijn rug
en de vermoeidheid is verschrikkelijk

als ik je zo hoor praten denk ik toch dat het deze keer wel raak is meid
ik hoop het zo voor je
wanneer ga je naar luxemburg en hoelang
want je gaat daar testen he
ik hoop dat je voor die tijd nog reageert
en ik ben benieuwd of je dan meer kwaaltjes hebt tegen die tijd spannend
heb jij trouwens wat met het nr6
als dat ja is dan kan het goed zijn dat het nu raak is 6e ronde
of de datum van je nod
nou ik hoor het wel liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                1 sept                                                 wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug               25 aug                wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep             eind aug

repelst         23                   1e            12 maart                                                  21 aug             wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                                                                                      wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart             20 aug                 25 aug              wil ik wel weten

hai lekkert
welkom
dus je bent de 18e uitgerekent
dat is grappig dan is mijn zoontje jarig

jouw vraag over een makkelijke link
als ik het internet ervoor heb
druk ik alleen de j in
dan verschijnt jongegezinnenforum in mijn lijst boven aan en die klik ik aan
en dan word er om mijn wachtwoord gevraagd
dan toets ik dat allemaal in en dan krijg ik maart2009moeders ervoor
ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je dit bedoelde

nou aankomende week alnaar de vk spannend he
maar die week erop de echo dat is het aller spannendste of niet dan
ik heb even snel uitgerekent maar dan ben je 10 weken + 5 dagen of niet
wou je het zelf zo vroeg of is dat normaal waar jij weg komt
waar kom je eigenlijk weg als je de plaats niet wil zeggen dan kun je ook bv alleen de provincie noemen
maar goed leuk dat je meebept heb je trouwens nog kwaaltjes
nou ik hoor het wel liefs ci lo...

Terug
Bovenaan