ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hhahah repelsteeltje moest wel lachen om je hoor. Hoelang ben jen u zwanger
En helpt dat insmeren van je buik een beetje? Ik was vorige week bij kruidvat en toen was borstencreme in de aanbieding voor 2 euro kom ik bij de kassa was daar nog 50% korting op dus voor 1 euro, dacht komt in de toekomst altijd van pas en anders gaat ie gewoon in een kraampakket ofzo, hihih.

Ik heb trouwens 25 augustus waarschijnlijk mijn nod. In combinatie met mijn eisprong klopt dat precies, want had afgelopen maandag mijn ei gevoeld. Nu nog 1,5 week wachten dus. Maar ach ben er niet zo mega mee bezig. Dat zal over weekje wel anders zijn denk ik, hihih.

Ik denk dat het verschil maakt of je aan het klussen bent en de spanning voor je nod of je nou wel of niet ongie bent of dat je ineens zwanger bent. Dan is het zover. Dan heb je die fase gehad. Dan heb je nieuwe fase van echo bezoekjes, vk intaken enzo. Is het nog gelukt repelsteeltje om eerder afpsraak te krijgen?

Hoop echt dat het met iedereen goed blijft gaan!

Liefs Nathalie

Ook respect voor jou hoor repelsteeltje als je 40 uur werkt, hbo avond studie doet, huishouden dat gewoon door gaat en dan ook nog zwanger zijn, hihih. Welke studie doe je?

Zoo nu ben ik wel weer bij gelezen. Hier ook moe, kan wel slapen nu, maar moet over half uurtje weg, dus daat neit lukken hè.

Fijne dag meiden en probeer wat vaker langs te komen. Al hoor ik hier natuurlijk niet, ben gewoon benieuwd hoe het met jullie gaat. Want zo klets je met zijn alleen gezellig in juli topic en zo gaan we allemaal ons eigen weg hè. Dus zal hier niet heel vaak zijn, maar af en toe ff lezen om te kijken hoe het de dikke buiken en echo;'s gaat, hihih

Liefs Nathalie

hai nat
ik vind het leuk dat je langs komt
ik zou het raar vinden als ik je niet meer sprak
wij hebben toen een hele maand intensief met elkaar gebept
en om elkaar nu nooit weer te spreken is dan ook zo raar vind je niet
in het juli lijstje waren we echt een team jij en ik

maar goed 25 aug dus je nod
jij had elke keer een goed gevoel over de 6e ronde heb je dat nog steeds dan
liefs ci lo...

@ Nathalie, sorry, helemaal vergeten je een update te geven over hoe het er mee staat. Het gaat allemaal goed, tot vandaag... ik ben nooit misselijk, (ook niet als ik niet zwanger ben) en warrempel  hing ik vanmorgen op mijn werk boven de plee.... grrrrr. Te vroeg gejuigd denk ik. Ik voelde me zoooow zielig.. Gelukkig weet mijn teamleid(ster) er vanaf, die kwam me meteen te hulp. Gaat het wel enzo. Gelukkg heb ik volgende week vakantie (3 weken) en ze gooide het er maar op dat ik echt toe was aan vakantie, de schat! Ik voelde me zo belabberd, en mijn makeup hing onder mijn kin  Ga je dan als ijdele meid hahaha. Nou goed, ze hebben me ff thuisgebracht (bang dat ik mijn hele auto onder zou kotsen, ook een van mijn ijdelheidjes).

Om een lang verhaal kort te maken, manlief dacht meteen dat ik op zijn minst een miskraam zou krijgen, de onbezorgde schat. Ik zei k ben alleen maar misselijk hoor! Zou niet best zijn als dat een combi zou zijn! Manlief kwam ook lekker naar huis om mij te vertroetelen, heeft dus lekker thee voor me gemaakt en me als een prinsesje behandeld. O ja ik heb gebeld met dat echoburo en ik kan volgende week donderdag al terecht!!!!  Ik ben weer helemaal blij.

O als dat geklets over mezelf, ik kan nog een puntje aan jou zuigen hoor nathalie! Wat wat ik me herrinner van het juli nod forum is dat je zo ongelovelijk meeleeft met iedereen, verdient ook wel een complimentje!! Ik hoop ook voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn, als ik het iemand gun ben jij het wel! Nou genoeg geslijmt! Dus jullie hebben ook de vakantie nog tegoed! Super, geniet ervan. Luxemburg is erg leuk, ben er een aantal jaar geleden met manlief ook geweest. In Larochtte op een camping. We hebben ook een dagje Luxemburg Luxemburg gedaan, ook zeker de moeite waard!

Ennuh de studie die ik doe is SPD Bedrijfadministratie (HEAO zeg maar) K wil wel graag nog door voor mijn titel (AA), maar dat duurt nog wel ff denk ik. K ben nu 4 jaar bezig, en k denk nog wel 2 a 3 jaar bezig te zijn. Misschien dat het met een kleintje erbij wel wat langer duurt, maar dat neem ik maar op de koop toe . Nou genoeg gekletst. K kom strakkies nog wel ff loeren!

Liefs Repelsteeltje

@ nathalie O  ja, vergeet te vermelden dat ik vandaag 10 weken ben :) (als het goed gerekend is). K was tenslotte al in ronde 1 zwanger, dus heb niet echt een idee hoeveel dagen enzo. O dus jij de 25e je nod, spannund hoor! K kan me voorstellen dat je nu nog niet zo zenuwachtig bent, maar dat komt denk ik vanzelf wel. toitoi toi voor jullie!

Liefs Repelsteeltje

hai meiden
nou de laatste tijd merkte ik eigenlijk weinig en werd ik dus onzeker
mijn schoonmoeder en vk zeiden dat het kan komen doordat ik gewend raak aan het zwanger zijn

nou ik bleef toch een beetje onzeker ondanks wat hun zeiden
werd ik gisteren in een keer misselijk en last van de buik en vandaag ook last van de buik en gisteren weer om 20:20 naar bed samen met de kids
dus nu ben ik niet meer onzeker nu wou ik dat ik weer wat minder voelde
o wat een geklaag he het is ook nooit goed
nou ik ga even kijken of mijn wasje al klaar is en daarna mijn zoontje van school ophalen
en dan is het weekend
alleen nog zwemles vanavond maar dan gaat mijn man mee
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                             8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                              1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                   wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                                                                                 wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

repelst         23                   1e            12 maart                                                21 aug             wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                                                                                    wil ik denk ik weten

zo meiden ik heb even wat aangepast
de afspraken die geweest zijn heb ik er uitgehaald
en de nieuwe afspraken heb ik er in gezet
en meiden die nooit kletsen die heb ik er ook uitgehaald
dat maakt alles wat overzichtelijker

Hallo allemaal,

Mijn pootje is weer beter! Ik heb gister en vandaag weer lekker gewerkt. Ik had maandag een drempel niet gezien en hups sloeg ik mijn voet helemaal om auw!!
ff voor het overzichtje: mijn volgende afspraak is 1 sept. Ik moet helaas nu gaan want we krijgen zo bezoek. Hoop dat met iedereen alles goed is!! Tot gauw

Liefs

Terug
Bovenaan