ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

ha die Cilo,

Lief dat je me opzoekt op t andere topic 3e kindje!
Het gaat hier idd zo snel dat ik niet alle berichtjes kan lezen. Mijn computer is nog steeds kapot en bij de maker dus ik kan alleen mijn berichtjes bij mijn ouders checken....zo irri!
Hoop hem echt snel terug te krijgen!

Maar goed hoe is het hier?
Ik heb dinsdag mijn combitest, spannend!!
Maandag gaat Juul mijn oudste voor de eerste keer naar school, helemaal spanned.

Verder was Valentijntje van de week van boven op de hoge glijbaan naar beneden gevallen, heel zijn lip gescheurd. Ik ben me natuurlijk kapot geschrokken!! Uiteindelijk is hij geplakt maar meteen is de wond weer ver open gesprongen en tegen de tijd dat ik bij de dokterspost kwam konden ze de wond al niet meer hechten (of ze moesten het opnieuw open snijden...) Het bleef dus ver open staan.....
Ik baalde dus. Daarbij heb ik de hele week achter hem aangelopen zodat zijn lip niet nat wordt ivm het korstje die er niet af mag vallen. Met eten of drinken of in de regen of iets dergelijks wasdat nog lastig. Rietjes doen dan wonderen!
En dat hij niet nog een keer zou vallen of struikelen vond ik ook maar niks....
Maar goed met een peuter van 2 was dat dus niet makkelijk. Pffff

Spreek jullie weer snel!
Hopenlijk dan op mijn eigen computer
x Annerobe Ofwel Femke dus....Iedereen in onze omgeving weet nu toch al dat ik zwanger ben....

jeetje annerobe/femke
wat een toestand
wat verschrikkelijk
dat lijkt me heel erg wat je mee hebt gemaakt
en wat sneu voor valentijn hij is nog zo klein
dan heb je het goed druk gehad of niet dan
en je zwangerschap er nog bij dat gaat je niet in de koude kleren zitten
ik hoop dat het gauw beter gaat met valentijn

mijn middelste oudste dochter dus heeft blaasontsteking
en die moet ik 4x per dag een antibiotica geven en die is heel erg vies
en dat 7 dagen lang maandag is de laatste dag gelukkig en dan maar hopen dat ze het niet weer krijgt ze begon elke keer te schreeuwen van de pijn en rond te rennen ze wist niet waar ze het moest zoeken het arme kind die snapt er natuurlijk niets van waar die pijn weg komt

de jongste is me vandaag helemaal naar boven gekropen de trap op
de middelste zei niets en de oudste was boven en die zag het in een keer
en die reep een soort van noodkreet wat ik van hem gewend ben en toen wist ik dat het niet goed was dus ik rennen naar de trap ze was op de hoogste tree en drukte het traphekje aan de kant en kroop zo naar boven
ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg ik als een gek naar boven rennen
ja we zijn er maar druk mee
vannacht heb ik de hele nacht niet geslapen van mijn zere rug
mijn buik is echt al dik je kunt heel duidelijk zien dat ik zwanger ben
het is allemaal best zwaar soms
maar ik moest er toch niet aan denken dat het fout was gegaan op die trap
bah dan wordt ik helemaal gek als me iets met die kleintjes gebeurd

maar goed sorry super lang verhaal
ik hoop dat je pc het gauw weer doet
en leuk dat je ook nog hier blijft kletsen
tot gauw liefs ci lo knuf aan valentijn.

hai meiden
goedemorgen
mijn dochter de jongste had me alweer heel vroeg wakker gemaakt
vorige week zondag ook al toevallig he
maar zo kan ik nooit een beetje uitslapen
en doordeweeks word ze later wakker
maar goed als ons nieuwe baby wordt geboren dan kan ik het de eerste tijd ook wel vergeten
o ja en uitslapen voor mij is al 9:00 of 9:30 dan ben ik al te vreden
nou fijne dag allemaal
liefs ci lo...

hai meiden ik wou een babybanner maken maar verder als dit lukt me niet maar wel lief he en die tekst die erdoor heen staat waar die weg komt mag joost weten

als iemand me uit kan leggen hoe ik dat wel kan doen graag liefs ci lo...

hai meiden
go helemaal geen reacties
dat had ik niet verwacht
iedereen heeft natuurlijk van de zondag zitten te genieten
nou vandaag weer een drukke dag voor mij
mijn zoontje moet de hele dag naar school
mijn dochter vanmiddag
vanmiddag naar de makro
dan beide kids ophalen van school en naar huis brengen
en dan weer naar zwemles met mijn zoontje
dan avondeten met zijn allen
en dan is de dag voorbij en dan zal ik wel weer helemaal naar de kl*** zijn

o ja wat een rot weer he het regent de hele tijd dus dat hebben we er ook nog bij
nou fijne dag allemaal
liefs ci lo...

Hallo meiden,

Zo k voel me inmiddels weer redelijk de oude pfff. Wat ben ik beroerd geweest afgelopen dagen zeg! Maar vandaag officieel het begin van mijn vakantie, dus ik heb de beeb even gevraagd zich rustig te houden , alhoewel, de hormoontjes iig. hihi.
@ Ci lo, wat een mazzel met die zwangerschapsbroek zeg! Ik kan ook geloof ik mijn gewone kleren zowat niet meer aan... O shit, k zie dat t regent brb.
Pfff. ff gauw mijn dekbed binnen gehaald, en ja hoor meteen weer misselijk....
Heb net weer overgegeven, en voel me hondsberoerd. Weer te vroeg gejuigd...  k ga maar weer!

Liefs Repelsteeltje

Hey ci lo,

Ik zag op een andere site ook wel grappige banners, weet alleen niet of je ze net zo leuk vind als die wat jij had gezien kijk maar ff op www.lilypie.com
Ik had vandaag ook wel een druk dagje pff. Ik werk als gastouder aan huis bij een gezin en vandaag moesten die kids weer voor t eerst naar school hihi wat een chaos is t dan zeg...Mja ik vind het wel leuk werk het is echt relax! En het aller fijnste is nog dat ik bij beiden gezinnen waar ik werk de baby mag meenemen! Hoe goed kun je het hebben: geld verdienen, je kind bij je hebben en geen kosten aan kinderdagverblijven!! Goed bekeken toch he hahaha.
Vandaag heb ik bij dat gezin 2 manden strijk gedaan toen de jongste lag te slapen en de andere 2 naar school waren. Ben best wel moe nu mja dat is dus blijkbaar het normale gezinsleven waar ik maar snel aan moet wennen.
Ik ga nu maar eens lekker chillen...Tot gauw!

Groetjessss

Terug
Bovenaan