Ohh wat ben ik toch dom, vergeet ik hier steeds te kijken en tja dan moet je heel veel bij lezen in `1x he, maar dat kan ik allemaal niet onthouden hoor.
Ohhh vergeten te lezen hoe Ci Lo bij de vk had. Wat naar dat je dochterjtje blaasonsteking heeft, lijkt me erg pijnlijk. Gaat het al wat beter met haar.
Omdat mijn vriend zijnv akantie is verschoven hebben we niet geklust in Luxemburg en mijn eisprong is ook wat eerder geweest dan vorige maand, dus vandaar!
Anders hadden we nu waarschijnlijk lekker in luxemburg geweest. Wie weet kan ik wel testen in Lux. Hoop dat we de 25ste gegaan of misschien het weekend ervoor. Ik weet niet precies wanneer mijn vriend weg kan. Maar hij moet zowiezo volgende week ook nog werken. Hij is echt aan vakantie toe en ikke ook alweer. Vandaag drukke therapie dag. Maar daar staat tegenover dat ik morgen vrij ben. Het klopt idd dat augstus lijstje idd weer heel gezellig is. Zou wel raar zijn hoor om dan ineens naar zwangere forum te gaan. Maar kan me er echt nisk bij voorstellen.
Momenteel ben ik niet al te lekker. Griepje onder de leden denk ik. Moe, niet lekker, snel licht in mijn hoofd, gisteravond amper iets gegeten. Vandaag yoghurt en twee broodjes meer nog niet. Maar tis teministe weer iets. Zou blij zijn als het vanavond is, want heb om 16.00 uur nog een uur fysio, bahbah
Wijntje ook ziek las ik, beterschap meis. Hoop dat je snel weer opknapt.
Ik ga proberen nog ff iets te lezen hiero.
Leifs Nathalie