ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

brasilgirl
wat balen van je voet
beterschap hopelijk ben je er gauw vanaf meid

wijnie
ook voor jou wat balen wat heb je precies ben je misselijk
jij ook beterschap en we horen wel weer van je als je beter bent
knap maar eerst lekker op meid
liefs ci lo...

hai repelsteeltje
ja voor mij was het routine
ze kopieerde ook alles uit de pc en vroeg naar alle vorige zwangerschappen en bevallingen etc etc etc ze heeft mijn bloeddruk gemeten en die was laag maar dat heb ik altijd verder bloed prikken doen we hier op het ziekenhuis (stad he) dus gelukkig hoef ik er niet mee over straat hahahahahaha ach ja zo erg is het ook weer niet is voor een goed doel toch
fijn dat je het zo leuk hebt gehad bij de vk
ja voor jou is alles nieuw en spannend toch
ik kijk wel heel erg uit naar mijn echo dat blijft altijd mooi
nou dan heb je bijna vakantie lekker meid
nog 2 daagjes werken en dan zit het er op
liefs ci lo...

Hai Ci lo!

Gelukkig dat het bij jou ook goed ging bij de vk! K vraag me af waar je de tijd vandaan haalt om dat pakket met info te lezen!  
Die echo lijkt mij ook super mooi! Je kunt je toch niet voorstellen dat er een klein mensje in je buik groeit? Ik blijf dat maar vreemd vinden. Jij mag de 8e sept pas he? Das nog wel leng wachten! En over dat moe zijn, t valt niet mee voor jou! Met 3 kids thuis, en het hele circus wat weer is begonnen na de vakantie! RESPECT!!! Wat zielig voor je dochtertje dat ze blaasonsteking heeft! Beterschap met haar, vetroetel dr maar extra!  En je zoon weer voor het eerst voetballen, zo je bent er maar druk mee met de kids! Zit ik te klagen met mijn 40 uur werken, hbo avondstudie en huishouden. En ik heb ook nog es nergens last van, behalve moe dan (lees lui hahah) Grapje, k voel me soms net een oud wijf, maarja ben ook hard toe aan vakantie moet ik eerlijk zeggen! Nou trusten voor straks!

Liefs Repelsteeltje

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 21:50:51'));

hai isa
gisteren bij de vk leek wel alleen papier werk
ze heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was laag maar dat heb ik altijd
ze hadden allemaal wel een grijns dat ik er weer was
en de assistente noemde me gewoon bij mijn voornaam en vroeg of ik het fijn vond om te lezen ik zei ja en ze gaf me een hele stapel tijdschriften mee naar huis om te lezen
normaal geven ze dat als je de echo hebt gehad en als alles goed is

Hai Ci lo, ik bedoelde bovenstaand stukje, al die tijdschriften die je hebt gekregen. :) Ik heb een hele tas met info en foldertjes en leuke dingetjes meegekregen :) Dus vroeg me af waar je tijd vandaan haalt om te lezen hihi!
O t is al weer 11 uur geweest, ga zo mijn mandje maar es opzoeken, anders lig ik morgen op mijn buro te slapen hihi! Nog maar 2 daagjes  en dan heb ik vakantie................ Whieeee!!

Trusten en tot morgen maar weer!

Liefs Repelsteeltje

Ohh wat ben ik toch dom, vergeet ik hier steeds te kijken en tja dan moet je heel veel bij lezen in `1x he, maar dat kan ik allemaal niet onthouden hoor.

Ohhh vergeten te lezen hoe Ci Lo bij de vk had. Wat naar dat je dochterjtje blaasonsteking heeft, lijkt me erg pijnlijk. Gaat het al wat beter met haar.
Omdat mijn vriend zijnv akantie is verschoven hebben we niet geklust in Luxemburg en mijn eisprong is ook wat eerder geweest dan vorige maand, dus vandaar!
Anders hadden we nu waarschijnlijk lekker in luxemburg geweest. Wie weet kan ik wel testen in Lux. Hoop dat we de 25ste gegaan of misschien het weekend ervoor. Ik weet niet precies wanneer mijn vriend weg kan. Maar hij moet zowiezo volgende week ook nog werken. Hij is echt aan vakantie toe en ikke ook alweer. Vandaag drukke therapie dag. Maar daar staat tegenover dat ik morgen vrij ben. Het klopt idd dat augstus lijstje idd weer heel gezellig is. Zou wel raar zijn hoor om dan ineens naar zwangere forum te gaan. Maar kan me er echt nisk bij voorstellen.

Momenteel ben ik niet al te lekker. Griepje onder de leden denk ik. Moe, niet lekker, snel licht in mijn hoofd, gisteravond amper iets gegeten. Vandaag yoghurt en twee broodjes meer nog niet. Maar tis teministe weer iets. Zou blij zijn als het vanavond is, want heb om 16.00 uur nog een uur fysio, bahbah

Wijntje ook ziek las ik, beterschap meis. Hoop dat je snel weer opknapt.
Ik ga proberen nog ff iets te lezen hiero.

Leifs Nathalie

Terug
Bovenaan