ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hi Meiden, wou nog ff teken van leven geven voordat ik morgen op vakantie ga
Heb al jullie berichtjes niet bijgelezen moet ik eerlijk bekennen, dat komt omdat ik heel erg moe ben en concentratie funest. Vanmiddag al geslapen en revalidatie valt gewoon erg zwaar.

Hier gaat nog alles goed. Temperatuur is constant. Niet mega hoog laatste dagen 36,89 maar ach wat maakt het uit. Vorige maand had ik rond 37 op het eind en toen werd ik ongi. Dus we zien nu wel.

Morgen lekker voor weekje naar Luxemburg ben ik erg aan toen. Mijn vriend gaf me net een kus en had gerookt en ben nu misselijk, bahbahbah! Verder niet echt het grieperig gevoel van vorige week meer, maar erg fit voel ik me ook niet. Koffie smaakt me niet, lang die smaak in mijn mond. En verder ach ben er verbazingwekkend rustig onder deze maand. Niet hele extreme kwaaltjes. Maar wel dingen aanwezig. Zoals moe, moe en moe, hahah. En met vlagen veel naar de wc, dan gaat het ff paar uur goed en dan moet ik weer tig keer. Niet veel eetlust, eten smaakt me soms echt niet. Terwijl ik vorige maand of die maand daarvoor zo mega honger had weten jullie nog.

Dus ach ik ga lekker genieten van onze welverdiende vakantie en we zien het allemaal wel. Gaat vast wel goed komen, met of zonder rd-tjes. Hoop natuurlijk zonder!

Meiden bedankt voor jullie medeleven en kom na de vakantie weer ff buurten. Kweet niet of ik het morgen nog red namelijk. Vertrekken nadat mijn vriend klaar is met werken. En ga morgen ochtend gezellig naar vriendin en dan nog alles inpakken enzo. Laatste dingetjes. Dus heel veel geluk hier en tot snel!

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Morgen ben ik 11 weken! Jippie!!! Moet zeggen dat de opluchting met de dag groter is dat ik dichterbij de 12 weken grens ben hihi, raar en niet nodig maar toch waar....
Ben alleen echt doodmoe de laatste weken ik krijg hier thuis niks gedaan!! We gaan super vroeg naar bed en mijn huishouden is voor mijn gevoel een puin mja...morgen weer een dag hahaha.
Gisteravond zijn we lekker gaan shoppen, heb 2 leuke langere truitjes (net hele korte jurkjes weet ff niet hoe je dat schrijft tunique??) gekocht bij vida vita. Wel beetje prijzig mja ze waren super en volgens mij kan ik dat daarna ook nog aan....
Ook ik moet nog gaan voor het bloedprikken en eigelijk voor 1 sept. als ik naar de vk ga. Maar ik ga het helaas echt niet redden, hoop dat het geen ramp zal zijn. Ik heb op vrijdag maar een paar uurtjes om dat te gaan doen en bij ons in t ziekenhuis moet je super lang wachten, vanmorgen kon ik die tijd ff niet missen en volgende week heb ik ook al iets staan op vrijdagochtend....Hoe belangrijk is zo'n onderzoek eigelijk? kan iemand me dat uitleggen?
Nou ik heb nog 2 uurtjes voor ik in de auto moet naar mijn werk, ik ga eens wat nuttigs doen! Fijne dag allemaal en tot snel!

Liefs

hai meiden
ik hoop dat het goed met jullie gaat ik ben namelijk te moe om te reageren
vandaag druk geweest in huis mijn tante en oom komen morgen
dus ben aan het opruimen geweest
gisteren bloed laten prikken voor de vk
en mijn beide dochters zijn stront verkouden
nou ik ga even liggen
ik heb de knollen op

brasilgirl
bloedprikken is voor hiv/aids,soa,bloedgroep, en nog wat andere zietes in totaal 7 buisjes
ik denk niet dat het een ramp is dat je nog niet bent geweest
maar als je wel was geweest dan zeggen ze bij je bezoek dat alles goed is want als iets niet goed is word je geloof ik gelijk gebeld
krijg je 1 sept trouwens weer een echo omdat je dan 12 weken bent
liefs ci lo...

Hey ci lo,

Thanks voor de info. Dan maak ik me maar niet zo druk dat ik nog niet geweest ben, want mijn bloedgroep weet ik al en de vk dus ook en dat was allemaal geen probleem. De ziektes moet ik wel ff checken al weet ik al dat ik geen hiv en soa's heb hihi.
Ik heb 1 sept. ook een echo ja daar verheug ik me nu al op! Fijn weekend nog en doe rustig aan!

Liefs brasil

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                                              1 sept               wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug               25 aug                wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep             eind aug

repelst         23                   1e            12 maart                                                  21 aug             wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                                                                                      wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart             20 aug                 25 aug              wil ik wel weten

hai meiden
hoe gaat ie met iedereen
ik zag dat er vandaag 2 een echo hebben
hopelijk is alles goed en krijgen zij een mooie echo

ik heb vandaag weer een drukke dag voor de boeg
met mij gaat alles goed ik denk alleen dat ik verkouden word net als mijn dochters
en mijn zoontje heeft er ook al een beetje last van
gisterenavond de laatste foliumzuur gehad
en vandaag ga ik met puur mama van vsm beginnen
maar dat is geen verplichting maar ik wil gewoon extra vitamines nemen omdat ik ziektes wil proberen te verkomen
omdat ik bij de jongste zo vaak ziek ben geweest
ik had ook cranberry tabletten gekocht tegen blaasontsteking
maar nu staat er op de bijsluiter dat je dat alleen in overleg met een arts mag nemen als je zwanger bent
dus dat overleg ik wel als ik 8 sept de echo heb
nou vandaag nog 2 weken wachten op de echo het schiet op
nou ik brei er een eind aan ik moet zo weg
liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Met mij gaat nog alles goed. Lees zo nu en dan even snel bij. Computeren neemt nog wat energie en ben bekaf erna vandaar. Maar ik houd jullie verhalen wel bij.

Hier een kleine update van mij.

Heb bij negen weken een echo gehad. Een inwendige ze konden het niet zo goed zien. Ik was er al op voorbereid. Het hartje klopte en we hebben een mooi plaatje. Het was nog heel innimienie en heel anders dan die van onze zoon toen destijds die was bij bijna 12 weken een echo. Maar ik mag bij 12 weken nog eens 12 september! Leuk! Ben wel blij dat we nu ook 1 hebben gehda en hartje hebben gehoord kon mijn vriend er toch nog bij zijn. Die gaat namelijk volgende week maandag een maand op oefening naar Noorwegen.

Ik was helemaal niet lekker en gaf veel over. At niet meer, maar dronk ook niet meer alles ging eruit. Mijn moeder heeft me opgehaald en mij en ons zoontje verzorgt ook had ze stiekum de vk gebeld en die kwam langs. Was maar goed ook want ik had catonen ofzo in mijn urine. Gevaar op uitdroging. Ik wilde wel eten en drinken en had ook honger maar wou gewoon niet. Heb zetpillen gehad via de apotheek en die hielpen alleen wat werd ik daar suf van zeg! Hele weekend plat gelegen. Ben blij dat ik nu alles binnen houd anders werd het ziekenhuis en daar zat ik niet op te wachten. Niet in de laatste week dat mijn vriend thuis zou zijn. En ik ben nog nooit een nacht zonder mijn zoontje geweest en zo zou de eerste keer niet zijn ha ha ha.

Maar alles gaat beter ben alweer aardig op de been heb weer zin in zwanger zijn! Kleren kan ik gaan shoppen al heb ik ook al van twee goede vriendinnen gekregen! Oude broeken kunnen niet meer aan!

Vond vk bezoek ook wel leuk gewoon om er weer even binnen te mogen komen.De sfeer die je daar proeft erg leuk!

Moet nog bloed prikken dat kon de vorige keer niet. Was ik toen te zwak voor leefde op 2 perzikken dacht mooi andere keer!

11 septmeber moet ik weer na de vk en 12 sept heb ik dus mijn tweede echo!

Nou meiden ik brei er ook een einde aan en ik lees veel mee. Reageerd binnenkort weer even op iedereen.

Groeten

Diarich

O ja heb soms ook vaak dat ik inlog en dat ik gewoon weer inloggen krijg en dus niks kan reageren best wel irritant!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 sept             12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                                                   1 sept                wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug               25 aug                wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep             eind aug

repelst         23                   1e            12 maart                                                  21 aug             wil ik niet weten

AnneRobe 31                3e           3 maart                                                                                      wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart             20 aug                 25 aug              wil ik wel weten

Terug
Bovenaan