Hallo meiden!
Eindelijk weer een reactie van mij, ben zo ongelovelijk beroerd geweest afgelopen weken (2 al bijna... grrrr) Had ik pas een heel verhaal getypt, klik ik op sluiten ipv plaats bericht... ik kon echt niet meer. Nou ik ga een poging wagen...
Vorige week donderdag echo gehad, bleek dat ik geen 11 wk was, maar pas 8!! Was wel ff schrikken! Weer bijgekomen van de schrik, konden we er toch wel van genieten! We zagen een kloppend hartje, echt zo leuk! Kon alleen niet via gewone echo, maar inwendig. Vraagt die vrouw, doet het geen pijn ?? K dacht bij mezelf, t kietelt nog niet eens haha, die van manlief is toch echt wel wat groter dan dat ding hahaha. Maar goed, was allemaal wel leuk. K voel me wel de hele tijd klote, en moet veel huilen enzo. Wel balen, zeker voor manlief, die zo ongelovelijk zijn best voor me doet! We hebben nu vakantie, manlief ook. We zijn vandaag f naar Babymax en Babydump geweest, wel leuk! De kinderwagen hebben we al min of meer uitgezocht, het wordt de maxi cosi mura 4! Manlief is er helemaal wijs mee, en ziet het helemaal zitten! Gelukkig maar, want ik schreeuw nog wel es dat ik me weer gewoon de oude wil voelen! Ik vind dat zwanger zijn de afgelopen 2 weken maar niks haha. Ben ook wel wat afgevallen, krijg deuken in mn wangen, en zie eruit als een spookje! Nou ik ga straks maar ff op mijn gemak bijlezen, en o ja vergaat bijna te melden dat ik nu op 1 april uitgerekend ben, grapje zeker haha . En ik heb 10 sept 2e afspraak bij de vk.
Liefs Repelsteeltje