ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai meiden
ik reageer morgen weer ok
ik ben benieuwd hoe het met de echo''s is gegaan vandaag
van wijnie en repelsteeltje geloof ik
nou weltrusten allemaal en tot morgen
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 sept             12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25                 1e           14 maart                                                   1 sept                wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep              

repelst         23                   1e            12 maart                                                                                 wil ik niet weten

AnneRobe 31                3e           3 maart                                                                                      wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart                                                                                  wil ik wel weten

hai diarich
hoe gaat ie
jeetje wat een verhaal
wat erg dat je zo moest overgeven
en dat je je zo ellendig hebt gevoeld
gelukkig gaat het nu beter met je
en wat fijn dat je toch nog nog met 12 weken een echo krijgt
liefs ci lo...

Hallo meiden!

Eindelijk weer een reactie van mij, ben zo ongelovelijk beroerd geweest afgelopen weken (2 al bijna... grrrr) Had ik pas een heel verhaal getypt, klik ik op sluiten ipv plaats bericht... ik kon echt niet meer. Nou ik ga een poging wagen...

Vorige week donderdag echo gehad, bleek dat ik geen 11 wk was, maar pas 8!! Was wel ff schrikken! Weer bijgekomen van de schrik, konden we er toch wel van genieten! We zagen een kloppend hartje, echt zo leuk! Kon alleen niet via gewone echo, maar inwendig. Vraagt die vrouw, doet het geen pijn ?? K dacht bij mezelf, t kietelt nog niet eens haha, die van manlief is toch echt wel wat groter dan dat ding hahaha. Maar goed, was allemaal wel leuk. K voel me wel de hele tijd klote, en moet veel huilen enzo. Wel balen, zeker voor manlief, die zo ongelovelijk zijn best voor me doet! We hebben nu vakantie, manlief ook. We zijn vandaag f naar Babymax en Babydump geweest, wel leuk! De kinderwagen hebben we al min of meer uitgezocht, het wordt de maxi cosi mura 4! Manlief is er helemaal wijs mee, en ziet het helemaal zitten! Gelukkig maar, want ik schreeuw nog wel es dat ik me weer gewoon de oude wil voelen! Ik vind dat zwanger zijn de afgelopen 2 weken maar niks haha. Ben ook wel wat afgevallen, krijg deuken in mn wangen, en zie eruit als een spookje! Nou ik ga straks maar ff op mijn gemak bijlezen, en o ja vergaat bijna te melden dat ik nu op 1 april uitgerekend ben, grapje zeker haha . En ik heb 10 sept 2e afspraak bij de vk.

Liefs Repelsteeltje

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 sept             12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                   1 sept                wil ik wel weten  

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten

dinah             22               1e           16 april                 22 sep              

repelst         23                  1e             1 april                   10 sep                                                 wil ik niet weten

AnneRo    31                3e               3 maart                                                                                    wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart                                                                                  wil ik wel weten

hai repel
jeetje 3 weken korter dat was vast slikken
en 1 april dat is ook wat daar zul je vast nog heel wat opmerkingen over krijgen
maar wat  vervelend voor je dat je je zo rot voelt
krijg je nu nog weer een echo dan of niet meer en moet je nu wachten tot de 20 weken echo dat duurt dan wel lang of niet
nou ik heb het schema voor je aangepast
en ik hoop voor je dat je weer snel goed te pas bent
liefs ci lo...

hai meiden
ik ben de hele dag door doodop
verschrikkelijk ik ben alleen maar moe
snachts slaap ik slecht en heb alleen maar nare dromen
het wordt tijd dat ik weer meer energie krijg

gisteren kwam ik erachter dat de middelste van mij in de voorjaarsvakantie jarig is
en dat komt mij super uit
zij is nl de 19e jarig in feb
maar op de peuterspeelzaal moet ik dan voor die hele maand betalen
als ik haar dan tot de 15e laat gaan hoef ik maar een halve maand te betalen
en aangezien zij dubbel gaat dus 4 halve dag delen dan scheelt me dat een bult
en zij is op een donderdag jarig en ik wou haar dan niet op een vrijdag laten beginnen
op de basisschool
maar nu de vakantie daar in valt komt me dat super uit
dus nu kan ze afscheid nemen van haar klassen op 11 en 12 feb
en hoef ik maar de helft van de maand te betalen
dan vakantie heb ik het ook niet zo druk met boodschappen halen
want 9 feb is mijn jongste jarig dus dit word dan al de 2e verjaardag deze maand
en dan maandag naar de vakantie 23 feb gaat zij dan eindelijk naar de basisschool
dus dit komt allemaal super uit
en er staat me nog genoeg drukte te wachten tegen die tijd want  ons zoontje
is dan 18 maart jarig en ik ben de 22e uitgerekend
en ik denk dat de baby eerder komt als de verjaardag van mijn zoontje
maar goed heel verhaal
en dan heb ik het nog niet eens gehad over alle traktaties tegen die tijd
mijn dochter moet voor 2 klassen op de peuterspeelzaal trakteren dat ze jarig is en weggaat
dan als de baby word geboren moeten mijn dochter en zoon op school trakteren dat de baby is geboren
en dan is mijn zoon jarig en die moet dan voor zijn verjaardag weer trakteren
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
alle traktaties mag ik allemaal wel optijd inkopen en tekstjes voor die tijd schrijven anders komt het niet goed
oke maar gelukkig is het nu nog niet zo ver nog 5.5 maand te gaan
ik hoop niet dat ik jullie gek heb gemaakt maar ik moest dit even kwijt
liefs ci lo...

Hoi meiden!!! daar ben ik weer..
terug van weggeweest..   ja we zouden 2 weken weg blijven maar we zijn maar 2 dagen eerder terug gegaan want het was een klein beetje koud in de tent voor mij.. brr ik lag te bibberen in mijn slaapzakje 's nachts! Terwijl ik toch echt een dikke pyama broek, dikke trui en sokken aan had.. Is niet normaal he! hahaha mn mannetje vond me er ook erg romantisch en lief bij liggen... not! haha
Maar goed het weer liet het er een beetje bij hangen en zou er ook nog niet echt beter op worden en dan hebben wij het alwel weer gauw gezien... We zaten op de waddeneilanden met ons tentje..
Dinsdag avond notabene ook nog aangevallen door familie mug waar ik al erg gevoelig voor ben, dus dat was uiteindelijk de druppel! Ik reageer allergisch op muggensteken.. krijg er mega bulten van die enorm jeuken! Ben op mn voet geprikt met als gevolg dat mn hele voet inclusief teentjes opgezwollen zijn.. mn knie helemaal dik en op de achterkant van mn beide benen geprikt waar nu ongeveer een plek zit van 10 bij 10 cm... echt niet leuk!! werd gillend wakker vannacht van de jeuk! normaal heb ik daar tabletten voor, maar ja jullie raden het al.. die mogen niet gebruikt worden als je zwanger bent! Mooi klaar mee dus! en al  het andere anti-jeuk spul helpt nauwelijks.. dus krab me de hele dag gek! Nouja ik hoop dat ik familie mug weer een plezier heb gedaan.. en dat ze genoten hebben van mijn bloed... grrrr
Verder wel een erg leuke en relaxte vakantie gehad hoor! we zijn lekker uitgerust!

Hoe is het met iedereen??
2 mensen hadden de echo gehad? las ik?? Leuk hoor! Spannend.. ik weet niet meer wie het was maar jeetje 3 weken minder zwanger.. kan me voorstellen dat je even schrok.. hebben ze je ook uitgelegd hoe dat kon?? Is het gewoon een mogelijke groeiachterstand van het kindje of ben je gewoon later zwanger geworden...   Nou ja het was allemaal goed toch?? Fijn idee lijkt me!

en Wijnie... bleeh zo beroerd meid?? Dat is ook niet leuk meer! Hopelijk voor jou voel je je bij het volgende tremester weer wat beter!

Ci Lo: Hoe gaat het met je ene dochter?? Die had toch blaasontsteking?? Is ze weer een beetje opgeknapt??

Heb maar even een extra pagina geopend zodat ik alle berichten er even bij kan nemen.. Ik lees net dat er meerdere meiden beroerd zijn geweest... ja dat is toch wel weer een nadeel van het zwanger zijn he... ik  was de donderdag voor mn vakantie opeens misselijk.. het vloog me opeens aan.. Snapte er niets van.. en voor ik het wist hing ik boven de wc op mn werk.. gelukkig heeft niemand het echt mee gekregen.. Maar een dag vond ik ook wel weer meer dan genoeg! haha

Op dit moment heb ik weer even mijn onzekerheden... Mogelijk doordat we a.s. maandag de eerste echo hebben wat ik wel erg spannend vind..
Maar eigenlijk voel ik me alweer een paar dagen iets te goed.. geen klachten op de vermoeidheid na.. maarja dat kan ook wel iets tussen mn oren ziten. Slapen vind ik heerlijk namelijk! hahaha
Maar op dit moment voelen mn borsten weer aan zoals normaal... hebben meerdere meiden dit??? Geen pijnlijke plekken heeel af en toe jeuken ze.. maar dat is echt heeel af en toe.. ook mn ogen prikken niet meer.. en dat honger valt ook wel weer mee.. Voorheen was ik erg duizelig als ik opstond en dat heb ik nu ook niet meer..
Ik weet het gewoon even niet... Dit gevoel heb ik al sinds gisteren.. mn moeder zegt dat het kan zijn dat het lichaam wat gewend is geraakt aan de hormonen en dat ik er nu dus al beter tegen kan.. Mn man zegt heel nuchter dat ik niet zo negatief moet denken en dat we het maandag wel zullen horen.. Ik vind het best spannend..

Nou meiden ik ga even hier de was doen ect.. ik kom straks wel weer even kijken!!

Doei doei!
Liefs Isa

Terug
Bovenaan