ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai isa
jippie je bent er weer
ik had je pas van het weekend weer verwacht
ik ga later je verhaal lezen ik moet nu echt even mijn huishouden doen voordat de kids terug van school zijn
leuk dat je erweer bent tot later
liefs ci lo...

hallo isa
dus
gillend naar huis
net als dat programma van gordon
jeetje die muggen bulten ja die zie ik ook elk jaar bij mijn man en zoon
die zijn nl ook allergisch voor muggen bulten en die kun je ook met geen enkele zalf blij maken
in 2006 zijn wij naar italie geweest en zijn toen ook iets eerder naar huis gegaan omdat mijn man niet meer tegen de muggen kon
en die muggen daar zijn 10x agressiever dan de muggen hier
iemand zei daar tegen ons dat zijn maffia muggen hahahahahahaaha goeie he

verder maak je niet zo druk je bent nu opweg naar de 12 weken en dan nemen de klachten steeds meer af je gaat je steeds beter voelen de middelste 3 maanden zijn het fijnst maandag ben je 11weken  en dan heb je lekker je echo
je weet niet wat je ziet jullie kleine babytje aan het springen en draaien en schoppen
dit is met geen pen te beschrijven zo mooi en zul je nooit weer vergeten
meid het is bijna maandag probeer te genieten

o ja mijn dochter is klaar met de kuur maar begint er vandaag weer over dus ik moet maar weer plas op zien te vangen om weg te brengen naar de dokter
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,

Dat waren net de lieve woorden die ik nodig had.. dank je wel! Ik moet me niet zo druk maken.. maar dat is soms makkelijker gezegt dan gedaan.
Mn ene schoonzusje was in januari ook zwanger en is helaas mis gegaan zonder dat ze voorheen bloede. Achteraf zei ze dat ze ook al even geen klachten meer had... en op de een of andere manier blijft dat me maar achtervolgen.. Het blijft gewoon een raar idee en misschien is het gewoon het in bescherming nemen van mezelf voor het geval dat het mis is..  Maaaaaandag dan zullen we het eindelijk weten..
Vanmiddag met vrienden met de boot weg geweest. zij hebben een grote motor boot.. brrr wederom had ik het verschrikkelijk koud, terwijl de mannen er in t-shirt op zaten.. ik snap er niets van! haha Echt dat ene tempratuurtje wat bij mij lager is ws. Ws is dit gewoon op dit moment het enige symptoom wat ik heb.
Morgen ga ik met mn schoonzusje mee naar de verloskundige.. en zij zit bij dezelfde praktijk als daar waar wij zitten.. Wel grappig dus.. Mogelijk heeft zij bij dezelfde verloskundige de controle als waar wij ons intake gesprek bij hadden. Mijn schoonzusje is nu vlgns mij 36 weken zwanger.. die loopt dus op haar eind en morgen is dus gewoon een controle afspraak.  Maar ik ga daar maar niet mijn onrust uitspreken.. we zijn er voor mn schoonzusje..

Denk je trouwens dat ze blaasontsteking nog niet over is bij je dochter??? Het is toch nu al wel even geleden dat ze begonnen is met de kuur. dus het zou nu weg moeten zijn.. offfff het medicijn heeft niet aangeslagen.. bah vervelend..
Red jij het nog een beetje thuis met de kids en al hun verplichte tijden voor school en sport enzv?? Druk leventje lijkt me.
Jij hebt over 2 weken de echo??? leuk!
ik denk ook dat ik wel even een traantje weg pink als we daar in mn buik een levend mensje zien rondspringen enzv... raar idee hoor!
Ik hoop maar dat alles goed is, want in de vakantie ben ik vrees ik toch wel een kilootje of 2 aangekomen.. broeken willen niet meer dicht enzv.. dus als het niet zo is... dan zijn die 2 kilo toch echt van het vele eten! en die moeten er dan weer snel af!
Loop jij al rond in je positie kleding??   Ik kan nu nog 1 broek gewoon dicht krijgen en zit ook nog lekker.. maar de andere broeken heb ik al achter in mn kast gelegd.. Is toch wel even raar hoor.. zitten allemaal te strak samen met nog wat t-shirtjes.
Hopelijk mag ik vogende week lekker shoppen.. heb ik echt zin in! Heeeeerlijk!

Nou meid.. bedankt voor je lieve en ondersteunende woorden.. ik geloof er weer in!
liefs Isa!

ps. hebben jullie al namen in het hoofd???

Denk je trouwens dat ze blaasontsteking nog niet over is bij je dochter??? Het is toch nu al wel even geleden dat ze begonnen is met de kuur. dus het zou nu weg moeten zijn.. offfff het medicijn heeft niet aangeslagen.. bah vervelend..
Red jij het nog een beetje thuis met de kids en al hun verplichte tijden voor school en sport enzv?? Druk leventje lijkt me.
Jij hebt over 2 weken de echo??? leuk!
ik denk ook dat ik wel even een traantje weg pink als we daar in mn buik een levend mensje zien rondspringen enzv... raar idee hoor!
Ik hoop maar dat alles goed is, want in de vakantie ben ik vrees ik toch wel een kilootje of 2 aangekomen.. broeken willen niet meer dicht enzv.. dus als het niet zo is... dan zijn die 2 kilo toch echt van het vele eten! en die moeten er dan weer snel af!
Loop jij al rond in je positie kleding??  

hai isa
ik ga vandaag weer plas opvangen en naar de dokter brengen
ik weet van me zelf als ik dat had dan had ik naar die tijd nog wel eens pijn maar dan was het wel over maar ik heb ook wel eens gehad dat ik niet genoeg had aan een kuur dus ik moet haar wel weer laten testen dat arme kind
verder red ik me wel met mijn drukke gezin qwa plannen en regelen en overal naar toe brengen alleen mijn huishouden lijdt er onder om dat ik daar dan weer te moe voor ben dat is me nu te veel ik ben elke dag doodop ik heb een giga achterstand met de was en nog een hele bult dingen die ik op moet ruimen
en dan over 1 week en 3 dagen de echo o ik kan niet meer wachten
ik kijk daar zo naar uit en ik hoop dat alles goed is ik maak me soms ook wel eens druk hoor
ik liep bijna vanaf het begin al in positiekleding omdat niets mij meer paste
ik ben al 3.5 kg aangekomen nou ja pech ik ben toch zwanger dus het maakt me niets uit hahahahahahahaha

wat leuk dat je vandaag met je schoonzus naar de vk gaat gezellig
dan kun je een beetje de sfeer proeven hoe dat straks bij jou gaat toch
want die intake was eigenlijk alleen maar papier werk toch
nou maandag komt het echte werk voor jou de echo yes yes yes
daar heb je de hele tijd opgewacht
heb jij volgende week ook nog vakantie trouwens
liefs ci lo...

trouwens even aan iedereen
nathalie is zwanger
gisteren was ik bij de meiden van aug aan het kletsen en busababe zei dat nat zwanger is had zei weer gezien op de kluskippies en daar had iemand dus een sms bericht van nat gehad omdat zei dus op vakantie is in luxemburg wat een verhaal he hahahahaha

nou nat ik feliciteer je als je de weer bent ok
liefs ci lo...

hoi hoi!

He wat leuk!! Nathalie ook zwanger?? wat geweldig voor haar, ze had toch ook al zo'n voorgevoel?? Nu is het even wachten op de echte bevestiging van haar zelf..  maar het kwam via een vriendin van haar ofzo??
Vanmorgen met mn schoonzusje naar de verloskundige geweest.. nu alvast ook een van de andere 2 gezien.. Het is een praktijk met groep A en groep B. en beide groepen hebben 3 verloskundigen.. tijdens de afspraken is het de bedoeling dat je alle 3 tegen gaat komen zodat je ze alle 3 ook een keer hebt gezien voor de bevalling. Nu dus stiekem alweer 1 gezien.. hahaha Ook een zeer aardige mevrouw. Wel grappig ze vroeg aan mij of ik ook kinderen had. haha nou eeuh als het goed is zit er op dit moment eentje in mn buik te groeien! haha maandag eerste echo bij 11 weken. Ooh wat leuk en spannend.. welke praktijk kom je dan?? Nou ook bij deze praktijk! Oh wat leuk! dus was wel een leuk gesprekje even tussen neus en lippen door. Tot ziens zei ze op het eind ook tegen mij. haha wel grappig want meestal zeggen ze dat dan niet tegen diegene die mee is! grappig vond ik....
Maar goed.. erg bijzonder om het hartje van mijn a.s neefje of nichtje te horen.. ze verwachten een jongetje omdat de hartslag iets rustiger was.. maar goed dat was ook maar een gok.
Daarna de stad in gewandeld.. lekker op terrasje gezeten.. heerlijk..even mij de h & m bij positiekleding gesnuffeld.. Daar was de zomerkleding in de aanbieding namelijk en die heb ik voor oktober nog nodig. Dan ga ik nog een weekje naar barcelona. en mogelijk is het daar dan nog een graadje of 20.. dus iets van linnnen broeken en t-shirts zijn wel even handig denk ik.

Wij hebben alwel een meisjes naam.. (net andersom dus..) maar nog geen jongensnaam. Daar zijn we nog wat onzeker over.. Meisjes naam aan de ene kant ook nog een beetje, maar die naam die we in gedachet hebben vinden we wel erreg mooi maar we weten niet of deze naam bij ons past. Maar denk dat het bij een meisje wel deze naam wordt... en welke naam is dat dan he.. hahaha Volgens mij durft niemand dat hier op het forum te vertellen.. ondanks dat niemand elkaar echt kent ws.

Ik ga even lang uit liggen.. pff ben moe.. (ja voel me nu weer zekerder door deze vermoeidheid... het is wat he)

liefs
Isa

he isa
dus een fijn dagje gehad vandaag leuk
en naar de vk geweest ook al was dat niet voor je zelf maar de sfeer was natuurlijk
fantastisch ook dat ze jouw ook die vragen ging stellen of niet

ik heb vanmorgen mijn zoontje naar school gebracht en op gehaald
vanmiddag was hij vrij is hij altijd op vrijdagmiddag
tegen 16:00uur naar zwemles geweest met hem en daarna patat gehaald
nu gaan we zo mijn dochter ophalen die is bij mijn schoonzus
en dan heb ik mijn dagje ook wel weer gehad
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan