Hoi Ci Lo,
Dat waren net de lieve woorden die ik nodig had.. dank je wel! Ik moet me niet zo druk maken.. maar dat is soms makkelijker gezegt dan gedaan.
Mn ene schoonzusje was in januari ook zwanger en is helaas mis gegaan zonder dat ze voorheen bloede. Achteraf zei ze dat ze ook al even geen klachten meer had... en op de een of andere manier blijft dat me maar achtervolgen.. Het blijft gewoon een raar idee en misschien is het gewoon het in bescherming nemen van mezelf voor het geval dat het mis is.. Maaaaaandag dan zullen we het eindelijk weten..
Vanmiddag met vrienden met de boot weg geweest. zij hebben een grote motor boot.. brrr wederom had ik het verschrikkelijk koud, terwijl de mannen er in t-shirt op zaten.. ik snap er niets van! haha Echt dat ene tempratuurtje wat bij mij lager is ws. Ws is dit gewoon op dit moment het enige symptoom wat ik heb.
Morgen ga ik met mn schoonzusje mee naar de verloskundige.. en zij zit bij dezelfde praktijk als daar waar wij zitten.. Wel grappig dus.. Mogelijk heeft zij bij dezelfde verloskundige de controle als waar wij ons intake gesprek bij hadden. Mijn schoonzusje is nu vlgns mij 36 weken zwanger.. die loopt dus op haar eind en morgen is dus gewoon een controle afspraak. Maar ik ga daar maar niet mijn onrust uitspreken.. we zijn er voor mn schoonzusje..
Denk je trouwens dat ze blaasontsteking nog niet over is bij je dochter??? Het is toch nu al wel even geleden dat ze begonnen is met de kuur. dus het zou nu weg moeten zijn.. offfff het medicijn heeft niet aangeslagen.. bah vervelend..
Red jij het nog een beetje thuis met de kids en al hun verplichte tijden voor school en sport enzv?? Druk leventje lijkt me.
Jij hebt over 2 weken de echo??? leuk!
ik denk ook dat ik wel even een traantje weg pink als we daar in mn buik een levend mensje zien rondspringen enzv... raar idee hoor!
Ik hoop maar dat alles goed is, want in de vakantie ben ik vrees ik toch wel een kilootje of 2 aangekomen.. broeken willen niet meer dicht enzv.. dus als het niet zo is... dan zijn die 2 kilo toch echt van het vele eten! en die moeten er dan weer snel af!
Loop jij al rond in je positie kleding?? Ik kan nu nog 1 broek gewoon dicht krijgen en zit ook nog lekker.. maar de andere broeken heb ik al achter in mn kast gelegd.. Is toch wel even raar hoor.. zitten allemaal te strak samen met nog wat t-shirtjes.
Hopelijk mag ik vogende week lekker shoppen.. heb ik echt zin in! Heeeeerlijk!
Nou meid.. bedankt voor je lieve en ondersteunende woorden.. ik geloof er weer in!
liefs Isa!
ps. hebben jullie al namen in het hoofd???