ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Ci Lo,

Ik denk ga eens even kijken hoe het met de meiden van het juli NOD lijstje gaat.

Hoe gaat het met jou Ci Lo? alles goed? wanneer heb je je echo?
Al een beetje gewend aan het idee dat je zwanger bent? heb heel veel vragen tegelijk hihi.

Nathalie ook zwanger lees ik geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lieve Nathalie als je dit leest van harte meid helemaal super het is je gegund ga er lekker van genieten. Dat moet een geweldige dag geweest zijn en ook nog in je vakantie. Super!!

Met mij gaat het best goed moet volgende week vrijdag voor een laparoscopie dus best wel spannend.

nou meiden leuk om te lezen hoe het met jullie gaat

groetjes
Patries

hai patries
wat gaaf dat je langs komt
ik dacht laatst nog aan je
dat ik je nooit meer op het forum zag en dacht
als patries zo ver is reageert ze wel
dus volgende week vrijdag ben je aan de beurt
is dat een kijkoperatie
en doen ze dan ook alles wat ze wouden doen ben je daarna dan klaar
wie weet met een beetje geluk ben je dit jaar nog zwanger net als ons en moeten we gewoon allemaal in 2009 bevallen
ik gun het je zo je hebt al zoveel meegemaakt de laatste jaren
eigenlijk als je de operatie achter de rug hebt en je bent een beetje opgeknapt
moet je op vakantie gaan en lekker uitrusten naar het buitenland want van dat weer hier raak je niet ontspannen hahahahahaaha
en dan als je helemaal uitgerust bent aan de klus hihihihihihi
sorry maar ik hoop zo voor jullie dat het lukt

nou ik heb 8 sept de echo
ik kan niet meer wachten
het maakt geen bal uit of het nu de eerste of in mijn geval nu voor het 4e kindje is
het blijft super spannend en iets waar je reuze naar uit kijkt
mijn intake gesprek had ik al op 12 aug gehad maar dat is alleen maar papier werk
en ze had mijn bloeddruk gemeten en die was laag maar dat heb ik altijd ook als ik niet zwanger ben

maar goed blijf je met ons kletsen
dat vind ik wel leuk
zoals je ziet is het hier alleen niet meer zo druk als dat je van ons juli lijstje gewend was op het zwanger worden forum
hier word niet laat gekletst want dan zijn alle zwangeren al aan het slapen en sommigen reageren een hele tijd niet door misselijkheid
maar ik ben er elke dag wel hoor niet vaak want de kids moeten naar school en 2x in de week naar zwemles en naar de voetbal etc etc etc
maar goed ik hoop dat je blijft kletsen
liefs ci lo...

hallo dinah
waarom horen we niets meer van je
jij had toch die aparte berekeningen over wanneer je zwanger was geraakt
nou hoe gaat het met je dan of wil je liever niet meer reageren
jij hebt nu inmiddels toch ook al een echo gehad

hallo lekkert
hoe gaat het met jouw jij hebt ook al een echo gehad
is alles goed gegaan
ik ben benieuwd
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,

Ben erg weinig online geweest heb n.l. vakantie.
Maar alles is goed gegaan, bij de echoo, alles is op precies op schema, kindje bewoog, er was een hartje en 3,9 cm lang. Ik voel me verder goed, heb wel ontzettend last van mijn darmen en borsten, haha maar dat hoort er bij volgens mij. Ik had wel een erg vervelende Vk erg onervaren en bleef maar door zeuren over een nekplooi enz. Terwijl ik dit bij de telefonische intake al had aangegeven niet te willen, ik voelde met niet prettig bij haar. Volgende keer krijg ik een andere gelukkig.
Dus ik ga nu ff bij lezen.

groet gerda

hai gerda
gelukkig was alles goed
en wat klein nog maar jij kreeg de echo eerder of niet
krijg je erweer een met 12 weken dan
en ik heb dat bij mijn allereerste bezoek ook gehad bij mijn zoon dus dat het niet klikte
ik heb toen later opgebeld met hun en zei dat ik haar nooit weer wilde hebben alleen de andere vk''s
nou dat kon dus niet want als je moet bevallen en zei heeft dienst dan heb je haar nog dus stelden zij voor dat we het gingen uitpraten
zij kwam toen bij mij in huis en ik heb alles gezegd wat ik die ene dag niet leuk had gevonden
we hebben alles uitgepraat en toen deed ze heel erg lief
en toevallig had ik haar ook nog bij mijn 1e bevalling
vanaf dat moment kon ik lezen en schrijven met haar
en zoveel babys verder ben ik altijd blij om haar te zien
zij doet straks ook weer de echo bij mij doet ze altijd

als ik jouw was zou ik ze bellen en het probleem voor leggen
en het uitpraten stel dat je haar hebt bij je bevalling en je hebt het niet uitgepraat nou dan kun je je niet ontspannen bij haar hoor

en een jonge onervaren meid heb ik trouwens ook een keer meegemaakt
ja ik heb al zovaak dingen meegemaakt hahahahahahaha
dat zeg ik niet om op te scheppen maar ja ik ben natuurlijk voor de 5e keer zwanger dus dan heb je al veel meer van die dingen meegemaakt natuurlijk
nou die meid wou mijn urine niet weggooien terwijl die anderen dat wel altijd doen deze wou dat ik het weer mee naar huis nam terwijl ik dus naar de stad zou gaan
ik zei je collegas gooien dat ook altijd daar in het wastafeltje weg
zij wou dat niet want ze vond dat vies die domme trut ze komt net kijken
nou bij mijn volgende bezoek zei ik zo tegen de andere vk die ik op dat moment dienst had van goh die jonge meid van de vorige keer deed helemaal niet leuk ze heeft gewoon mijn hele avond verpest
en wat dacht je wat de vk zei o die is al weg ze paste niet in het team
ik dacht yes gelukkig die is weg

dus om een lang verhaal kort te maken
ik zou er wel wat van zeggen
of jullie praten het uit en is alles weer goed of er komen meer klachten van haar binnen en moet ze weg je moet er sowieso wat van zeggen anders ga je nog knap balen
trouwens waar kom jij weg als je niet precies wilt zijn kun je ook je provincie zeggen hoor
liefs ci lo...

he isa
weet je wat ik jouw nog wou vragen
hoe gaat het nu met stoppen met roken
ik ben er al een hele tijd niet meer mee bezig en als anderen roken doet het me ook niets
morgen ben ik er alweer 9 weken vanaf
lang alweer he
liefs ci lo...

hoi meiden!

he patricia..(leepat) leuk dat je weer even hier komt kijken. Bij jou hadden ze toch een cyste ontdekt? en die gingen ze toch operatief verwijderen?? Is dat inmiddels al gebeurt? Of is dat die laproscopie wat je vertelde.. ik weet het even niet..Spannend allemaal lijkt me. Is er ook al meer zicht op hoe het kan dat je die cyste heb? Nouja veel sterkte iniedergeval!

Gerda: Dat lijkt me inderdaad vervelend als de verloskundige niet leuk doet.. wel raar trouwens dat ze zo aandrong over de nekplooimeting.. Mijn verloskundige rade het juist zoveel mogelijk af (onbewust.. maar leit de keus wel aan onszelf..)
Maar hoeveel weken ben je nu precies???

Ci Lo: hahaha grappig dat je er over begint! Vreemd genoeg denk ik er geen seconden meer aan! haha Het doet me helemaal niets als iemand anders een sigaretje rookt.. alhoewel ik de geur wel lekker vind ruiken. In de vakantie waren we even aan het barbequen en toe stak mijn man zn sigaretje op.. (uiteraard zo dat ik de rook niet inademde.) maar toen had ik wel zo iets van heee lekker.. trekje??? Nou een trekje gehad en gadverdarre! Dat ik dat zo lekker vond! Snap er helemaal niets van! Vieze rook wat je naar binnen krijgt. Neeh bedankt.. ik hoef niets meer.. heb gelijk darna mn tanden gepoetst want die smaak bleef maar zitten! bah!
Ik ruik alles nu ook wel fijner! heerlijk geur kaarsjes in huis aan nu... mn man ruikt er niets van, maar ik wel! Hij rookt nu (zoals het hoort) buiten. Soms betrap ik hem nog wel eens met een sigaretje terwijl hij in de woonkamer zit.. Dan lig ik al te slapen en moet dan even naar de wc.. dan ruik ik het gewoon boven... "Meneertje, niet stiekem in de woonkamer roken he!!!!" sluipend hoor ik hem naar de bijkeuken lopen.."daar zit ik ook helemaal niet!!" haha grapjas!
Maar goed... neeh ik ben blij dat het voorbij is.. en moet zeggen dat het me 100 procent is meegevallen.. Ik heb ook meer het gevoel dat je verslaafd bent aan de rooktijden dan aan de nicotine.. Even een sigaretje bij de koffie 's ochtends.. na het eten.. enzv.. Nu ik dat geaccepteerd heb dat dat niet meer kan is het prima zo!
En jij?? Begin jij na de zwangerschap dan wel weer met roken?? Ik hoop dat ik het vol hou na de zwangerschap. Zoals ik me nu voel moet dit zekerweten lukken. Ik vond dat trekje echt vies.

We komen trouwens net terug van visite van vrienden van ons.. Gisteren is hun dochtertje geboren!! geweldig!! Zo klein.. zo lief, zo mooi! ooooh ik wou gewoon niet meer weg! zlefs mn man was helemaal vertederd! OOoh ik heb zo;n zin in maandag!
Vind het wel jammer dat we dat weer net niet samen hebben Ci lo.. Tot nu toe alles samen gehad rond dezelfde datum! En dan nu zit er een week tussen.. snik! haha

Nou ik ga weer even verder!
Tot morgen!!

Liefs Isa

Ha meiden,

Ik ben ff compleet over mijn toeren...Ik dacht gister: leuk de magische 12 weken bereikt wat een rust! Nou mooi niet! Ik verloor flink wat bloed bij het plassen! Het was wel oud net zoals me al 3x eerder gebeurd is nu maar t was dit keer veeeel meer....Paniek paniek natuurlijk maar gelukkig kreeg ik gelijk een echo bij de vk. Alles was goed met de kleine en het was zeer bewegelijk. Mijn   grootste zorg is nu dus dat de vk iets zag wat op een vleesboom lijkt. Het zat buiten onder de baarmoeder dus t kindje heeft er geen last van, maar ik straks misschien wel als alles groeit en er druk op komt te staan. Waarschijnlijk is dat nu al een beetje t geval vandaar t bloedverlies steeds...Ik moet een afspraak maken in het ziekenhuis om t na te laten kijken maar ik besterf het van de angst! Wat nou als het iets ergs is wat mijn zwangerschap negatief gaat beinvloeden...Ik las al hier en daar op internet (wat ik eigelijk niet moet doen) dingen als: vleesboom weg laten halen of bevallen via keizersnede...Mja we wachten maar eens af ik houd jullie op de hoogte! Wie heeft hier ook ervaringen mee of kent iemand die dit heeft/had? Het zou me erg geruststellen! Ik wens jullie een fijne zondag!

Doeiiii

Terug
Bovenaan