ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

welkom plien
leuk dat je meebept

hai meiden
nou ik voel me niet echt super
ik heb een zere keel en druk op mijn hoofd en duizelig
bah dit wordt de 2e dag dat ik me zo voel hopelijk is het morgen over
ik neem steeds snoepjes voor de keel en melk met honing
de apotheek zei dat ik beter geen paracetemol kon nemen
ik hoop zo dat ik gauw op knap
nou ik hoop dat het met jullie verder allemaal goed gaat
liefs ci lo...

Heee ci lo: wat kl*&te dat je je zo voelt zeg!!! Hopelijk voel je je snel weer beter!!!

Hoi Plien, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Hier alles goed. Net lekker uitgeslapen. Moet echt wennen aan het plassen in die kannen (voor MvM). Pfffff om dat nog 10 weken te doen!! Nou ja, zal er wel aan wennen en het is voor een goed doel!!

Ga vanmiddag denk ik ff shoppen. Geen broeken haha want die kan ik straks niet meer aan dan, maar wat shirtjes, Het is overal uitverkoopn dus kan lekker losgaan haha.

Doeidoei!!!!!

@ ci lo: Voel je je weer wat beter? vervelend zeg, en zeker als je dan 3 kids rond hebt lopen. Ik kan gewoon gaan liggen, hahaha. Vermaken ze zich nog?
Heb net de verloskundige gebeld, maar zoals je al zei, nee er wordt geen echo eerder gemaakt! Zij zegt dat je dan als het korter is dan 7 weken nog niets ziet ( en zei gaat echt van 10 juli uit) maar als dat niet is weet ik tenminste zeker dat die datum klopt! En als ik wel vanaf 9 juni reken dan ben ik al 7 weken zwanger, dus dan zou je het wel zien! Dan zou ik zekerheid hebben..maar geduld, geduld, geduld.
Heb best wel buikpijn, rechtsonder.  Enigzins ga ik ook wel uit van 10 juli, omdat ik mijn eisprong enz heb gevoeld en toen de kwaaltjes begonnen, en die innenstelingsbloeding had ( maar weet jij of dat met bruinbloed kan?of is het dan oud bloed?) maar mijn buik word al wel dikker enzo, daar lijkt het me toch echt te vroeg voor! Nou zei wijnie op een andere topic, het zal toch niet een tweeling geweest zijn, en dat het nu nog 1 kindje is? Zou dat kunnen?? Klinkt ook nog wel logisch...

Heb je nog met je moeder gesproken?
Fijne dag verder!

@ Dinah:  Echt wel benieuwd hoe ver je nou precies bent. Nog aantal weken geduld tot de echo!! Echt moeilijk hè dat wachten??!!

Nou, ik had dus grootse plannen voor vandaag om lekker te shoppen maar heb net weer uur op bed gelegen en even gedoucht. Voel me echt belabberd vandaag... Ben erg moe, beetje hoofdpijn, voel me misselijk. Pfffff, niet fijn... Maar ja, zal er wel bijhoren hè?! Had verder nog niet echt klachten en kwaaltjes, ja gespannen borsten en heel veel plassen maar voel nu toch wel veel meer..

Hoe is het met jou ci lo???

hai meiden
lief dat jullie naar me vragen
ik heb vanaf 11:20 tot 15:00 in bed gelegen en af en toe geslapen
mijn kleinste heeft ook al die tijd in bed gelegen
de middelste en de oudste zijn met mijn man naar opa en oma geweest
daar heb ik heel veel geluk mee gehad
en mijn man heeft vanochtend een paar belangrijke boodschappen gehaald
wat bijna op was zoals melk brood bananen en keel snoepjes voor mijn zere keel

ik spuug dus gele slijm met bloed
ik heb de vk gebeld of ik paracetemol mocht
zij zei van wel en zei dat ik het goed in de gaten moest houden en anders de dokter moest bellen en als ik koorts kreeg nu dan was het helemaal gevaarlijk

ik dus mijn dokter gebeld neemt er niemand op vanochtend niet en vanmiddag ook niet
ik heb nog geen parac gehad maar als ik me nog beroerder voel neem ik het wel
nou ik ben nu helemaal uitgeput door dit stukje typen
ik ga weer op de bank liggen
liefs ci lo...

Jeetje ci lo wat balen voor je zeg!!!! Getver, echt supershit dat je zo ziek bent!!!

Maar als de VK zei dat je een paracetamol mag nemen en je voelt je echt supersuperrot zou ik het gewoon doen. Of doe een halfje ofzo...

Heel veel beterschap hoor!!!

Ik zit ook weer even kort achter de compu, voel me vandaag ook echt naaaaaaaaaar. Bleh: moe, hoofdpijn, voor het eerst echt misselijk van geurtjes  daarstraks toen m'n man vlees aan het bakken was...  iek!!!

Morgen weer io m'n nichtjes passesn. Hoop dat ik me dan beter voel anders wordt dat niks... Pfff heb heel de dag op de bank & in bed gelegen. Dus ook ik ben niet op en top. Ciao!!

ha dames ,

ik voel me vandaag ook echt moe net of ik een maraton heb gelopen.

Ci lo volgens mij mag je gewoon een paracetamol nemen dat mag borstvoeding ook gewoon 6 per dag!!!!!! Beterschap

elivi, Morgen komt er bij mij ook iemand van moeders voor moeders.
Mag er volgende week mee beginnen.

liefs Nina

Terug
Bovenaan