isa
ja ik vond dat ook raar
daarom vroeg ik je ook laatst jij had toch ook een gewone cyclus net als mij
nou als je een normale cyclus hebt dan kan dat niet
wat wel kan is dat die kleine van jullie harder groeit
en straks misschien weer wat langzamer en dat je bij de volgende echo wel weer op de weken uit komt waar jij vanuit ging
en als je 1x gevreen hebt dan weet je het toch helemaal zeker
over die centimeters
ik ken nog iemand die zwanger is en was 12 weken + 2 dagen vorige week toen ze de echo kreeg en die van haar was ook 5.2 of 5.6 en tegen haar zeiden ze dat dat precies klopte bij die duur
en toen ik een echo had van mijn zoontje met 12w + 1 dag was hij toen geloof ik 6 centimeter en dat klopte ook maar in tijdschriften zag ik ook altijd meerdere centimeters en werd daar toen ook wel onzeker van bij de eerste maar uiteindelijk bij de 2 pretechos die ik bij hem deed klopten de dagen wat hun zeiden precies met wat ik wist dus dan is het gewoon goed
je zult zien dat dadelijk met de 20 weken echo het allemaal wel klopt
of zijn jullie heel lang of een van de 2 dat hij daarom zo hard groeit
liefs ci lo...
ja ik vond dat ook raar
daarom vroeg ik je ook laatst jij had toch ook een gewone cyclus net als mij
nou als je een normale cyclus hebt dan kan dat niet
wat wel kan is dat die kleine van jullie harder groeit
en straks misschien weer wat langzamer en dat je bij de volgende echo wel weer op de weken uit komt waar jij vanuit ging
en als je 1x gevreen hebt dan weet je het toch helemaal zeker
over die centimeters
ik ken nog iemand die zwanger is en was 12 weken + 2 dagen vorige week toen ze de echo kreeg en die van haar was ook 5.2 of 5.6 en tegen haar zeiden ze dat dat precies klopte bij die duur
en toen ik een echo had van mijn zoontje met 12w + 1 dag was hij toen geloof ik 6 centimeter en dat klopte ook maar in tijdschriften zag ik ook altijd meerdere centimeters en werd daar toen ook wel onzeker van bij de eerste maar uiteindelijk bij de 2 pretechos die ik bij hem deed klopten de dagen wat hun zeiden precies met wat ik wist dus dan is het gewoon goed
je zult zien dat dadelijk met de 20 weken echo het allemaal wel klopt
of zijn jullie heel lang of een van de 2 dat hij daarom zo hard groeit
liefs ci lo...