ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

isa
ja ik vond dat ook raar
daarom vroeg ik je ook laatst jij had toch ook een gewone cyclus net als mij
nou als je een normale cyclus hebt dan kan dat niet
wat wel kan is dat die kleine van jullie harder groeit
en straks misschien weer wat langzamer en dat je bij de volgende echo wel weer op de weken uit komt waar jij vanuit ging
en als je 1x gevreen hebt dan weet je het toch helemaal zeker
over die centimeters
ik ken nog iemand die zwanger is en was 12 weken + 2 dagen vorige week toen ze de echo kreeg en die van haar was ook 5.2 of 5.6 en tegen haar zeiden ze dat dat precies klopte bij die duur
en toen ik een echo had van mijn zoontje met 12w + 1 dag was hij toen geloof ik 6 centimeter en dat klopte ook maar in tijdschriften zag ik ook altijd meerdere centimeters en werd daar toen ook wel onzeker van bij de eerste maar uiteindelijk bij de 2 pretechos die ik bij hem deed klopten de dagen wat hun zeiden precies met wat ik wist dus dan is het gewoon goed
je zult zien dat dadelijk met de 20 weken echo het allemaal wel klopt
of zijn jullie heel lang of een van de 2 dat  hij daarom  zo hard groeit
liefs ci lo...

Hoi!
Ja wat betreft de cyclus.. half april de mirena verwijderd dus ik moest nog in mijn eigen cyclus komen.. eerste keer duurde iets van 40 dagen na de verwijdering.. daarna duurde het 27 dgn voor ik ongesteld werd.. daarna zwanger.. en de test was bij 28 dgn. Ik weet nog dat ik echt voelde dat mn eitje sprong op de 29e dat was op een zondag. Toen dus ook gemeenschap gehad. daarna weer even niet.  Volgens de vrouw was het maandag ook precies 12 week.. terwijl het precies 11 week was geleden..
Nouja ik weet het niet... misschien dat ze het zien aan de  gehele ontwikkeling? Ik zal het iniedergeval even vragen als ik weer naar de verloskundige ga. Die is trouwens over 2 weken...17 september. eind van de middag..  
En mn mannetjes is net zo groot als dat ik ben.. 1,76. Nouja hij zal wel iets groter zijn, misschien  1,78 haha 2 cm meer..
Mijn vader en broers zijn wel tegen  de 2 meter.. Bij mijn  man;s kan niet.. gewoon normaal..
Ik ben echt benieuwd.. vind het gewoon bijzonder.. het klopt gewoon niet! hihi
Ik ben erg benieuwd hoe groot jullie kindje nu is.. Kunnen we het vergelijken..

Liefs Isa  

isa
ja nu ben ik ook wel heel erg benieuwd hoor
maar maandag was je toch11 weken en 1 dag toch dan zou het maar 6 dgn schelen
en als ze van jou kant van de familie bijna 2 meter zijn kan die wel naar jouw kant slaan
sterke genen hahahahaha
ik ben blij dat wij tenminste nog zo met elkaar kunnen praten
ik zou het heel erg jammer vinden als dat stopte wat heel veel anderen doen
had ik jouw al gezegd dat ik denk dat jullie een jongen krijgen hihihihihi
liefs ci lo...

Haha Vrouwen hebben sterke genen!!!! haha
Ja jij dacht dat het een jongetje word he! grappig.
Aan de ene kant is dat ook mijn gevoel... maar ik weet het echt niet..   Gevoelsmatig krijgen we een meisje, maar tijdens en even na  de echo had ik ook het gevoel dat het een jongetje word.. Ik heb echt geen flauw idee!!
We zullen het wel zien... ergens in maart! haha

Weet je wat zo bijzonder is??
Vorig jaar zijn we getrouwd op 1 juni... mijn opa en oma (waar ik het erg goed mee kon vinden) zijn op 28 mei ook op een vrijdag getrouwd.. Mijn oma was toen net zo oud als dat ik was.
Nu ben ik zwanger en (volgens de echoscopist dan..) ben ik 16 maart uitgerekend van mijn eerste kindje... 28 jaar...
Mijn oma (zelfde oma) beviel ook van haar eerste kindje op 17 maart (mijn tante dusss), oma;s leeftijd toen ze beviel??? 28 jaar....
Mijn oma is vorig jaar december overleden en zat al 4 jaar ongeveer te "zeuren" wanneer wij nou een keer een kindje kregen.. Dat wou ze zo graag mee maken.
Vlak voor haar overlijden vroeg ze het ook nog... wanneer er nou eens een kleine kwam bij ons.. Ik zei dat zij de eerste zou zijn die het kwam te weten. Helaas is ze er nu dan niet meer. Maar ik blijf het gevoel houden dat ze er nog is op de een of andere manier...  
Toeval allemaal of toch niet....

Ik ga zo naar bedje.. baal er wel wat van... heb ik vakantie lig ik steeds voor 0.00 uur in bed.. niet echt gezellig... maar ben echt kapot!!

Bedankt voor je antwoord en ik blijf hier wel hoor!!
Vind het wel gezellig!!

Knuffel! Isa

hai isa
goed geslapen ?
ik kon gisteren niet meer reageren op je verhaal
ik had een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen
ik ben bij de pc weggegaan anders was ik begonnen te huilen
nou en daarna was het helemaal mis
ik was open water deel 2 aan het kijken en ik heb de hele tijd zitten huilen
niet normaal aaaahhhhh de hormonen zijn goed op gang

ja je hebt groot kans dat je op de zelfde datum als je oma bevalt
mijn man heeft zijn oudste dochter van zijn vorige huwelijk op de zelfde dag als zijn tante gekregen
en onze zoon ook op een zelfde dag als zijn tante
dus hij heeft het 2x gepresteerd om 2 bevaldatums van zijn oma kids te krijgen
alleen hoefde hij zelf niet die bevallingen te doen hhahahahahaha
ik ben vorig jaar getrouwd 3 juli en toen was ik 29
en mijn moeder was 29 toen ze voor de 2e keer trouwde
en mijn vader was 41 en mijn man toen 42
ja mijn ouders schelen 12 jaar en mijn man en ik 13.5 jaar

en ik heb nog iets grappigs de naam die ik nu aan mijn kind wil geven als het jongen wordt heb ik van een acteur ja zijn gespeelde karakter die naam kende ik al maar zoals hij speelt met die naam was voor mij doorslaggevend en nu zag ik op internet dat zijn verjaardag 13 maart is vind je dat niet grappig ik ben de 22e uitgerekent
dus als ik 9 dagen te vroeg beval hebben ze ook nog de zelfde beboortedatum
en het kan wel want
mijn zoon 6 dagen te vroeg
mijn jongste dochter 7 dagen te vroeg
mijn oudste dochter 8 dagen te vroeg      
dus misschien nu 9 dagen hahahahaha

ik heb nog veel meer van die dingen maar die vertel ik je nog wel een keer ok
liefs ci lo...

isa
ik lig nu de hele tijd in de deuk
ik las mijn verhaal terug toen het al gepost was en zag dat er beboortedatum stond
inplaats van geboortedatum hahahahahahahahahahaaha
ik heb de slappe lach mijn man moest er ook om lachen

ja dat van gister van je oma dat raakte mij heel erg ik vind het heel erg dat ze dat niet meer mee heeft mogen maken
maar als haar geest bij jou is zal ze alles wel meekrijgen en straks over jou kleine waken en beschermen
ja ik geloof daar wel in
liefs ci lo...

Goedemorgen!
Hmm nou ben ik toch wel erg benieuwd welke acteur jij bedoeld.... haha
Een nederlandse acteur?? of een buitenlandse acteur..
Biecht eens wat op jij!! hahaha Ik ben erg nieuwsgierig haha
Ja, het is erg jammer dat mn oma er niet meer is.. jaren heeft ze er om gevraagt, maar goed ik was er nog niet klaar voor.. en mijn andere broers ook niet.. December is ze overleden en in januari vertelde mn ene broer dat ze een kindje verwachten.. juli vertelde mn andere broer hun goede nieuws.. ook zwanger.. en nu wij.. Dus zo verwachten we alle drie een kindje.. Dat is best even dubbel.. als ze iets langer had geleefd had ze hte meegemaakt. Maar goed ze was ook al 96 en moest geopereerd worden omdat ze darmkanker had. en na de operatie ging het berg afwaards helaas. Maar goed ze zal het allemaal wel vanaf een wolkje meebeleven denk ik.
Het grappige is dat ik weer geboren ben op mn vaders geboortedatum.. ben altijd samen met mn vader jarig.. erg grappig soms leuk, soms ook niet.. is nu ik wat ouder ben een hoop geplan wie viert het wanneer.. haha hopeloos maar we komen er steeds wel uit.

Ga je nog wat leuks doen vandaag??
WIj gaan vandaag naar de oma's van mijn man.. Ik ben erg benieuwd hoe ze reageren! Heb er veel zin in. Zit te twijfelen of ik vandaag mn nieuwe broek al aan ga doen... haha Vind het zo grappig dat ik dat al gekocht heb! haha ik kan er de hele tijd wel om lachen als ik hem aan heb! Had jij dat ook toen je die voor het eerst had gekocht??? Gelukkig zijn ze wel trendy en lijken ze normaal...

Doei doei!
Liefs Isa

Hey meiden,

Ik lees nog steeds trouw mee!

Gaat bij mij ietsje beter!
Mijn vriend is nu een maand na Noorwegen! Maar ik mag daardoor wel lekker elke avond bij mijn ouders eten. Dat is geweldig!

Spannend zeg bijna de echo ci lo.

En Isa. Ik las je berichtje van je echo. Ik was bij mijn eerste precies 11 en 5 dagen zwanger en toen was onze zoon ook 5.2 centimeter lang! Hij is nu niet groot maar een kop kleiner dan de jongetjes die ik hier ken van zijn leeftijd. Dat wou ik je even vertellen. Kwam het toevallig tegen in mijn vorige zwangerschaps dagboek!

Brasil girl ben ook wel erg benieuwd hoe het nu met je gaat!

Nou meiden ik hou het kort zal mijn zoontje van bed afhalen die ligt al even geluidjes te maken. Dus word wel weer tijd!
Dan even boodschappen doen en na mijn ouders. Kan mijn zoontje weer lekker met beppe en pake en zijn oom zegger spelen en kan ik lekker even in een tijdschrift duiken. Vanavond gezellig een vriendin die langs komt.
En morgen weer oppassen op mijn gastkindje!

Heb ook zo'n zin in volgende week donderdag en vrijdag lekker na de vk en de echo. Kijk er echt na uit! Iedereen weet het trouwens nu bij ons in de omgeving en ze reageerden erg leuk!

Liefs

Diarich

Terug
Bovenaan