ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart                                                1 sept                 wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 sept             12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                   1 sept                wil ik wel weten  

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                   10 sep                                                 wil ik niet weten

AnneRo    31                3e               3 maart                                                                                    wil ik denk ik weten

lekkert         28                 1e             18 maart                                                                                  wil ik wel weten

hallo meiden
ik heb dinah eraf gehaald
want we horen nooit meer iets van haar

dinah mocht je dit lezen no hard feelings
maar zo blijven we voor niets naar je vragen
ik was wel benieuwd hoe het nou met je ging omdat jij zo''n aparte cyclus had gehad
inmiddels heb je nu al een tijdje je echo gehad en we horen niets ik weet niet wat ik daar nu van moet denken ben je slecht te pas of heb je een miskraam gekregen
ja dan ga je overal aan denken het was fijner geweest als je nog een keer gereageert had
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart                                               8 sept                 wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart                                                                                     wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 sept             12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                   10 sep                                                  wil ik niet weten

zo even het schema aangepast
isa op 16 maart gezet
de vk of echo''s die geweest zijn eruit gehaald
de kleuren weer aangepast want er zijn er meerderen niet meer terug gekomen
en een april afdeling
en als er weer nieuwe afspraken zijn dan horen ik het wel
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo!

Daar ben ik weer... pfff ben met 3 tassen thuis gekomen! hahaha
Ik heb voor het eerst in mn leven een tent broek gekocht haha zo noem ik ze maar!
Maar wel hele mooie hoor! Ik vind ze alleen een beetje raar zitten zo rond de buik...
Maar dat schijnt te wennen, maar het voordeel is dat ik nu niet mn knoopje open hoef te doen van mn broek nu ik zit.. Dus eigenlijk zit het best lekker!
! spijkerbroek met 2 mooie t-shirtjes, 1 nette zwarte broek met een erg mooi lang  gekleurd tuniekje van noppies (voor de trouwerij van mijn broer over 1 maand) en bij de H&M een  linnen broek van  9 euro (!!!!)  met een t-shirt. Dus ik ben  helemaal geslaagd en nu ook gesloopt.. Ik kan niet meer! aaaaaah...  Ik was om 18.00 uur thuis, snel eten en daarna naar mijn schoonouders om de echo te laten zien. Die werden ook helemaal gek! haha

Hou je het nog een beetje vol om te wachten tot maandag?? Nog een paar dagen meid!! en dan mag jij ook die heerlijke euforie voelen!

Volgens mij zijn we bijna de enige die hier op dit forum zitten te kletsen...  
Waar is iedereen????? Wel jammer... was wel leuk geweest als er wat meer mensen mee kletsten..
Denk dat het komt doordat je eerst in de euforie zit van het zwanger  worden, vervolgens ohjee spannend tot de eerste echo.. en wanneer die is  geweest dan hoeven we ook niet meer elkaar gevoelens enzv te delen  en  bespreek je alles ook veel meer met de familie en vrienden...   Ik weet het niet hoor..
Ik vind het wel leuk om hier even wat te babbelen.

Nou spreek je gauw weer!!

Ohja Nathalie!!!
GEFELICITEERD!! Zuper meid! lekker van genieten!!

liefs Isa

he ci lo,
even een vraagje..
Beetje vreemd... de echoscopist zei dat ik 12 weken precies zwanger was.. Volgens onze eigen berekening (en geloof me die klopt..) zijn we 11 weken zwanger.. Dit omdat we in mijn vruchtbare periode maar 1 keer gemeenschap hadden.. Dus het kan niet een week eerder.. want toen hadden we geen gemeenschap..
Maar goed ik dacht okee dan groeit het kindje ws iets sneller waardoor het nu al een weekje verder is. Kijk is net op internet hoe ons kindje er nu uit ziet bij 12 weken.. Staat er dat het kindje nu ongeveer 8 of 9 centimeter zal zijn.. Bij de echo was het 5,2 cm..
Ik verder op andere sites kijken en ook daar staat 9 centimeter bij 12 weken zwangerschap. Bij 11 weken is het ongeveer net zo groot als je pink.. nou ja die van mij is dan ongeveer 5 cm.. Waarop bazeren ze dat ik 12 weken zwanger ben.. weet jij dat??
Beetje vreemd... vind je niet??
Nou ja ik hoop dat je antwoord weet..

Groetjes
Isa

Terug
Bovenaan