Lieve meiden! ik kom weer ff inbreken om jullie persoonlijke het goede, heugelijke en nog wel onwerkelijke nieuws te vertellen.
Ikke !!!
Ronde 6 heeft onze ronde mogen worden, mijn voorgevoel was dus al die tijd juist. En de wens om tijdens onze vakantie in Luxemburg positief te mogen testen is 26 augustus uitgekomen. We zijn echt super blij!
Gisteren naar de ha geweest en brief voor vk meegekregen. Vk gemaild en vanmorgen belde ze terug en heb 9 sept om 15.00 uur mijn 1e afspraak. Ik begin het nu beetje bij beetje te beseffen.
Ik voel me eigenlijk best goed. Al gaan de kwaaltjes nu wel ietsjets beginnen geloof ik. Mijn (.)(.) worden wat gevoeliger, diaree, trekkend/zeurd gevoel in mijn buik, niet echt eetlust, moe, vooral 's middags kan ik merken dat ik inkak. soms veel plassen.
Ik ga het neit redden om overal meer te reageren, sorry. Ik zit nu bij mei 2009 mama's sinds gisteravond. Ik vind het nog steeds heel gezellig kletsen bij de meiden op het zwanger willen worden forum. Aangezien ik in best veel topics meekletste valt het gewoon af en toe niet meer bij te houden. Heb nu nog vakantie van revalidatietherapie, maar volgende week begint dat ook allemaal weer. Ik probeer in topic @1984_Nathalie_1984 zoveel mogelijk te zetten hoe het met me gaat. Dan kunnen jullie me teministe terug vinden als jullie me zoeken, hihih.
Meiden heelllll veeellll geluk! Ik hoop echt dat alles voor ons goed mag gaan.
Heel erg bedankt voor alle lieve woordjes, gesprekken en luisterd oor van de afgelopen paar maanden.
Liefs Nathalie