ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai brasil
hoe is het vandaag met jouw echo gegaan meid
ben je al een beetje over de schrik heen
je bent nu 12 weken geweest en hoort nu blij te zijn en te gaan genieten en dan maak jij dit weer mee wat balen net als of dat egypteavontuur nog niet heftig genoeg was
ik leef met je mee
liefs ci lo

Hallo Iedereen!
Whaaaah! vanochtende echo gehad! Wat geweldig, wat bijzonder, wat prachtig! Echt ik kan het eigenlijk gewoon niet beschrijven.. Ik zei op het eind tegen de mevr: "Ik kan u wel knuffelen!!" haha zo blij was ik! haha
Omdat ik 11 weken was, werd het een inwendige echo, of ik moest het erg vervelend vinden maar bij een inwendige echo krijg je wel een beter zicht. Nouja maakte mij niet uit, al vaker inwendige echo gehad dus prima! Had van te voren wel even mn mannetje voorbereid.
En gelijk zagen we de kleine hummel. Echt een klein mensje. Zo bijzonder! Dat zit gewoon in de buik!! whaaah! Maar het was er "gelukkig"eentje (haha) laten we daar eerst maar mee beginnen.
Alles zat er op en er aan. Beentjes bewogen vrolijk heen en weer en af en toe zag je ook de armpjes heen en weer gaan, maar die lagen steed voor het gezichtje. Even heeft het gezwaaid en draaide daarna weer op de zij.
Maagje was gevuld, dus het dronk al vruchtwater, en het hartje klopte. kaake zat er ook al.. en wasssssss 5,2 cm! Dussss ik verhuis een weekje naar voren. We zijn nu 16 maart uitgerekend. sorry ci lo..ik ben nu al 12 weken.
Was een erg leuke mevrouw en voor mn gevoel nam ze ook wel de tijd. Ik voelde me niet opgehaast ofzo. Daarna natuurlijk de ouders gebeld en die vonden het geweldig.
Zonet zijn mijn ouders even op bezoek geweest en we kregen de kleding stukjes in maat 56.. poeh wat klein!! haha maar echt leuk hoor!
Morgen de stad in, en inkopen doen. Eindelijk een nieuwe broek kopen want mijn huidige broeken kunnen alleen aan met de knoop open.
Foto's zijn echt erg leuk geworden. mn man zal ze even onder de scan doen en als het me lukt probeer ik hem er bij in te voegen. Maar je hebt gelij hoor Ci Lo... Het is echt GEWELDIG!!!! Beide zaten we met een traan in de ogen!
Nou ik ga even de stad in! Doei doei!!
Blije Isa!!

hallo blije isa
ik zei toch dat je het met niets kunt beschrijven
mooi he
ja grappig dat je nu al weer 12 weken bent ik dacht dat jij ook een normale cyclus had
maar goed dan schiet het helemaal op voor jou hahahahahaha
jou dag kan dus niet meer stuk of niet meid
wat leuk dat cadeautje van je ouders
en nu kun je lekker shoppen
ben je vandaag precies 12 weken
ikke vandaag 11 weken en 1 dag
nou mooi dat je het zo geweldig hebt gehad
en nu niet meer stressen he nu ga je maar eens lekker genieten
liefs ci lo...

weltrusten meiden
ik had er allang in moeten liggen heeft mijn lichaam nodig
maar ja ik wil ook een beetje tijd voor me zelf zonder de kids
nu ben ik morgen natuurlijk weer helemaal doodop
maar ja dat zien we dan wel weer

isa wat zal jij vanavond lekker slapen en dromen
en weet je wat voor ingeving ik vandaag kreeg na het lezen van jou bericht
ik denk dat jullie een jongen krijgen hihihihihi

nou weltrusten allemaal
sweet dreams
liefs ci lo

goedemorgen allemaal
ja ik ben natuurlijk al een tijdje wakker
mijn zoon is allang op school en ik ga mijn huishouden eens doen moet nodig gebeuren
nog 6 dagen voor de echo aaahhhh
ik ben er wel heel erg mee bezig he
maar ik kan niet meer wachten het duurt ook zo lang

brasil ik maak me zorgen om je laat aub wat van je horen meid
ik moet elke keer aan je denken
liefs ci lo...

iedereen trouwens een fijne dag!!!

Lieve meiden! ik kom weer ff inbreken om jullie persoonlijke het goede, heugelijke en nog wel onwerkelijke nieuws te vertellen.

Ikke !!!

Ronde 6 heeft onze ronde mogen worden, mijn voorgevoel was dus al die tijd juist. En de wens om tijdens onze vakantie in Luxemburg positief te mogen testen is 26 augustus uitgekomen. We zijn echt super blij!

Gisteren naar de ha geweest en brief voor vk meegekregen. Vk gemaild en vanmorgen belde ze terug en heb 9 sept om 15.00 uur mijn 1e afspraak. Ik begin het nu beetje bij beetje te beseffen.

Ik voel me eigenlijk best goed. Al gaan de kwaaltjes nu wel ietsjets beginnen geloof ik. Mijn (.)(.) worden wat gevoeliger, diaree, trekkend/zeurd gevoel in mijn buik, niet echt eetlust, moe, vooral 's middags kan ik merken dat ik inkak. soms veel plassen.

Ik ga het neit redden om overal meer te reageren, sorry. Ik zit nu bij mei 2009 mama's sinds gisteravond. Ik vind het nog steeds heel gezellig kletsen bij de meiden op het zwanger willen worden forum. Aangezien ik in best veel topics meekletste valt het gewoon af en toe niet meer bij te houden. Heb nu nog vakantie van revalidatietherapie, maar volgende week begint dat ook allemaal weer. Ik probeer in topic @1984_Nathalie_1984 zoveel mogelijk te zetten hoe het met me gaat. Dan kunnen jullie me teministe terug vinden als jullie me zoeken, hihih.

Meiden heelllll veeellll geluk! Ik hoop echt dat alles voor ons goed mag gaan.
Heel erg bedankt voor alle lieve woordjes, gesprekken en luisterd oor van de afgelopen paar maanden.

Liefs Nathalie

hallo nathalie
ik had je al gefeliciteerd
maar ik kan het begrijpen dat het je teveel wordt
we hebben een gezellige tijd gehad het gaat je goed
liefs ci lo... en geniet dadelijk van je dochter hihihihihi

Terug
Bovenaan