ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

het is wel erg rustig!!!

Lig weer eens op de bank uiteraard ben het nu wel een beetje zat. Heb er af en toe best een beetje de balen van. Heb vooral in de avond heel veel pijn van me wond. Ik ben ook een helse hormoonbom op het moment. Ik kan werkelijk om elke zucht of een scheet janken. Of heb ineens onwijs de slappe lach of scheld iemand (maakt niet uit wie) helemaal verrot. Vraag me niet hoe het komt maar het zal ongetwijfeld met me hormoonhuishouding te maken hebben.

Mijn mannetje moet komende week heel veel werken van 07:00 uur tot 22:00 uur dus ga de hele week bij me ouders of schoonouders eten. (koken zit er namelijk niet in moet ik te lang staan)

Verders gaat het wel goed hoor het klinkt allemaal heel depri maar dat ben ik absoluut niet. ik zal je vertellen dat ik juist veeeeeeel meer energie heb dan voor me operatie het kan er alleen niet uit omdat ik met die wond zit. Dat hadden ze ook al gezegd dat ik meer energie zou krijgen. Maar  mijn motto is  ALLES KOMT GOED weet je nog Ci Lo.

Oh ja had ik al verteld dat ik ga beginnen met accupunctuur dat schijnt erg goed te zijn om endometriose tegen te houden dus ik heb een verwijskaart Baat het niet dan schaad het niet zeggen we maar.

Nou meiden ik heb het weer even van me afgeschreven.

Isalente@ hoe is het meid met je moeheid en geregel van alle leuke dingen voor de kleine?

Ci lo@ je was bij je schoonzus zag ik, dus je bent gezellig een avondje weg of ze was bij jou? En je hebt gelijk dat je niet je nationaliteit zegt is ook niet nodig was alleen nieuwsgierig. En begint je buikje al een beetje te groeien of is dat nu nog te vroeg? Ik heb nog niet zoveel verdiept in het zwanger zijn daar wil ik me pas mee bezig houden als het echt zover is zodat ik er op dat moment van kan gaan genieten en me er in verdiepen eerst moet dit achter de rug zijn.

Karin@ je bent nieuw hier op het forum leuk (eigenlijk hoor ik hier niet hoor maar mag toch gezellig mee kletsen) van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je meekletst. En dat idee van Ci lo en het appartement in Italie sluit ik mij volledig bij aan hihi.
Het wordt nog steeds een jongen hoor Ci Lo

nou meiden  

nog een heel fijn weekend en leuke dingen doen he!!!!!

dikke kuss
Patries

hai patricia
fijn dat je goed te pas bent ondanks de pijnen die je savonds hebt
en ja die hormonen daar kun je ook niets aan doen toch
misschien nog een paar dagen met een beetje geluk en dan ben je er misschien af
maar goed als je straks zwanger bent heb je er weer last van maar dan is het om een andere reden en dan ben je toch blij tegelijker tijd omdat je zwanger bent dan is het fijner als nu probeer ik dus te vertellen maar het rolt er niet helemaal goed uit hahahahahaha

fijn dat je bij je ouders en schoonouders terecht kunt als je mannetje werkt
anders is het ook geen doen voor jou in deze situatie
maar wat zwaar dan ook voor je man zo lang werken
maar gelukkig kun jij bij de familie terecht dan heb je nog wat te kletsen anders kon je nog weleens depressief worden omdat jij normaal altijd onder de mensen bent
en je hormonen zijn van slag en je bent overdag alleen dan kun je gauw depri worden kijk er mee uit
dus veel naar je familie en nodig je vriendinnen uit dan heb je lekker wat te kletsen dan kun je ook niet piekeren want dat ga je wel doen als je niet lekker in je vel zit en je te lang in huis moet blijven
en ja ALLES KOMT GOED

o ja acupunctuur das een goeie
ja dat is goed voor heel veel dingen
ik wil er waarschijnlijk ook naar toe een half jaar na dat ik bevallen ben om dan weer af te vallen
dat kun je ook met acupunctuur dan krijg je een bepaald dieet en die naaldjes zorgen er dan voor dat je geen honger hebt

ik was gisteren bij mijn schoonzus want de 2 oudsten hadden daar de hele dag gespeeld en die kwam ik ophalen maar heb daar ook nog even gezellig gezeten en een kop thee gedronken

mijn buik is zo dik voor iemand van 13 weken dat je schrikt als je mijn buik ziet
ik heb geen scanner anders had ik er een foto van gemaakt en hier geplakt
de meeste zeggen heb je geen tweeling of je lijkt wel 4 a 5 maanden
maar goed het is er eentje gelukkig nou ja gelukkig als het een tweeling was geweest had ik het ook niet erg gevonden hoor die komt ook wel groot ik was dan alleen wat drukker geweest maar ja ik ben toch al druk dus dan hadden we het wel gezien toch

o ik moest weer zo lachen om je van dat jij denkt dat het een jongen is ja ik hoop het zo
gisteren zat ik nl alweer te twijvelen ik zei tegen mijn man volgens mij wordt het een meisje want ik ben nu niet zo beroerd geweest als bij onze zoon het lijkt meer op de zwangerschappen van onze dochters maar ja niet elke zwangerschap is het zelfde toch aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh
ik wil het weten
maar goed vanaf vandaag nog 7 weken en dan weten we het tenminste als de baby mee werkt bij onze oudste dochter konden we het toen niet zien ze hield toen de benen gekruist hihihihi
daarna deden we een pretecho en konden we het wel zien
wij hebben bij alle kids pretechos gedaan en doen dat nu ook weer

nou patries doe het rustig aan en geniet vandaag nog van je mannetje
want morgen moet hij weer werken

liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt                                                         wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart                                                                                     wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                   wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                                                                                            wil ik niet weten

diarich ik zag dat jij een gesprek had bij de vk op 11 sep en een echo op 12 sep hoe is dat gegaan
liefs ci lo...

hai meiden weet je wat mij leuk lijkt ik had dat nl ook op een andere topic gezien dat je invult wat je denkt dat je krijgt nou dat kunnen wij hier ook wel doen onderling
en als je dan de 20 weken echo hebt gehad en je wilt het vertellen dat je het er dan achter zet wat je dan krijgt

een jongen/
meisje

ci lo            
jongen     en het is een ......

isa

karin

etc etc etc
liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Ik kom net bij de vk vandaan.
JA ik heb het hartje gehoord. Geweldig toch
Ze vroeg of ik nog bijzonderheden had ,ik vertelde dat ik het al een paar x had gevoel
Ze vroeg of dat neit van mijn darmen waren .
Maar voordat ze haar zin kon afmaken. voelde zei het ook .
Niet 1x nee 3x grappig he.
Ja moest ik even kwijt was zo trots.

Cilo @   Ik had graag met jullie naar Italie gegaan maar ze huren het van  1 april tot 1 september. Mijn ouders hebben div lampen winkels en een groothandel in verlichting en doen al 30 jaar zaken in Italie , vandaar . We hebben daar nu veel kenissen en vrienden .Het leukt mij niet om in te vullen maar ik denk dat het een meid wordt zou jij dat kunnen invullen voor mijn. Spreek jullie allemaal snel
Dikke x Karin

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt              4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart                                                                                     wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                   wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                                                                                            wil ik niet weten

Terug
Bovenaan