ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

zoooo ik ben weer een beetje op aarde terug beland.. ik was vanmorgen om 8 uur klaar wakker! Heerlijk! Net de kraamhulp geregeld en lid geworden van icare. Als je daar lid word heb je 50 % korting op alle cursussen.. dat scheelt dus weer een beetje!
Hebben er al mensen na gedacht over welke cursussen   iedereen gaat volgen?? Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ws ga ik zelf naar zwangerschapsarobics en samen naar de cursus "samen bevallen" maar er worden door icare ook  een bijeenkomst gehouden voor de aanstaande ouderbijeenkomsten. Genoeg te leren allemaal dus..

Ook maar eens rond gekeken om het internet naar dagverblijven en kinderopvang. We weten alwel wat we willen, namelijk flexibele opvang. Ik hoop alleen dat daar nog een plekje voor onze kleine is, want zoveel plekken zijn daar niet voor. Gelukkig zijn hier wel genoeg dagverblijven in de buurt. Binnen een straal van 2 kilometer denk ik dat ik kan kiezen tussen 3 kinderdagverblijven.. Ook maar eens naar binnen lopen denk ik...

Ennnn aanstaande vrijdag gaan we lekker naar een grote babywinkel! Eens even lekker rondneuzen wat er allemaal te koop is! Heb al door dat alles geld kost! haha dus ook maar eens goed naar onze spaarrekening kijken en bekijken wat daar nog bij moet. sparen dussss..

Ik ben erg benieuwd hoe iedereen alles gaat regelen en ondertussen vraag ik me af of ik niet iets vergeet.. het is net als een huwelijk... eerst denk je Joepie we gaan trouwen en dan bedenk je je wat je allemaal moet regelen voor die grote dag er aan komt. Een grote ontdekkingsreis.. alles is nieuw.. alles moet je zelf maar achterkomen en hopen dat je niets vergeet. Gelukkig zijn er genoeg mensen die je weer op iets wijst wat je ook moet regelen.. En zo is het de dag en kom je er achter dat alles goed is gegaan en geef je jezelf maar weer een schouderklopje..
Niet verwacht dat ik/we nu weer in hetzelfde schuitje zitten.. poeh wat moet er veel geregelt worden.. want je wilt toch het allerbeste voor je eigen kindje....
Gelukkig hebben we genoeg tijd om alles te regelen.. maar wat adviezen zijn altijd fijn!

Ci Lo: je hebt het ws alwel eens verteld... maar in welke omgeving woon jij dan?? Ik ging er eigenlijk steeds vanuit dat jij ook in het noorden woonde?? Ik woon in noord drenthe. voor het geval dat jij dat van mij ook nog niet wist..
En Karin dan?? waar woon jij??

Nou weer een lang verhaal. Ol jen een lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil doen vandaag... pfff denk dat ik straks weer moe ben.. haha

Doei doei
Liefs Isa

hoi meiden,

wat lief dat ik gezellig mee mag blijven kletsen dat doet me echt goed.

Isa@ wat vervelend zeg dat je zo moe bent, maar het hoort erbij geloof ik wat ik zo om me heen hoor het zal ook een keer weggaan, volgens mij heb je dit niet je hele zwangerschap. In ieder geval heel goed dat je naar je eigen lichaam luistert en gewoon al je afspraken afzegt, daar zou ik een voorbeeld aan moeten nemen hihi. Jeetje Isa zit net je verhaal te lezen die je net geplaatst hebt meid al je energie is gelijk op straks. Maar wat leuk zeg dat je al die dingetjes gaat regelen. Dit is jullie eerste kindje dus alles is voor jullie een ontdekkingsreis. Geniet er maar lekker van.

Ci Lo@ Had het al eerder zien staan maar je man is Italiaans dat zijn meestal hele mooie mannen hihi dat heb je goed voor elkaar. Ben jij zelf wel helemaal Nederlands?
En wat lees ik je dochtertje was niet lekker? Iedere keer als ik iets van jou lees denk ik maar dat je een jongetje krijgt waarom weet ik niet maar dat zal het wel worden. Jij wil het wel weten toch? vanaf welke week is het zichtbaar of het een jongen of meisje wordt dan?

Nou meiden ik moet de dagen doorkomen op de bank dus ga ik jullie maar gewoon een berichtje sturen.

fijne dag allemaal.

dikke kussss
patries

Hallo allemaal

Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat alles goed .
Ik heb net het ziekenhuis gebeld voor de 20 weken echo
Ik mag daar 20 oktober heen . Jippie
Ik heb er nu al zin in.

Hoi Isa
Ja ik ben al echt 14 weken en vandaag zelfs 14 weken en 2 dagen.
Ik vindt het echt hard gaan.
Je vroeg of ik met een rede mijn echo zo vroeg heb gehad.
Ja dat is ook zo ,ben namelijk in decemger geopereerd aan mijn baarmoeder.
Was een spannende tijd want ze hadden verschillende poliepen gevonden.
Maar was gelukkig goed aardig, maar als het terug komt dan kant het voor 60 % kwaadaardig zijn.
En dan moet mijn baarmoeder der uit
Vandaar dat ik heb besloten om gelijk te stoppen met de pil.
In april was ik al 10 dagen over tijd dus dacht dat ik zwanger was .
Ik naar het ziekenhuis want uit de testen kwam niks.
Ik was ook niet zwanger.
De arts vertelde dat ik geen eiersprong had
En dat die even wilde afwachten om een hormonenkeur te geven.
Een aantal weken later moest ik terug komen ,Hij vertelde dat er waarschijnlijk een
eisprong aankwam.
En ja hoor het was meteen raak.
Ik heb een engeltje op mijn schouder.
Je wilde ook nog weten waar ik verdaan kom .
Ik kom uit Vinkeveen.
Dat ligt tussen Amsterdam en Utrecht

Cilo Je heb inderdaad gelijk het is Jesolo het is er heerlijk mijn ouders hebben der een appartement En ik ga graag mee verhuizen met je
Dikke karin

hai isa
wat vervelend dat je zo moe bent
heb ik ook last van mijn huishouden lijdt er schandalig onder
ik moet echt hulp zien te krijgen want ik kan het niet meer weg werken
ik heb vandaag mijn moeder gevraagd of ze wou helpen
zegt ze daar kan ik nu geen antwoord op geven
nou daar heb ik wat aan    

ik heb de urine van mijn dochter nog niet laten testen ze doet elke keer moeilijk als ik haar op het potje wil hebben maar ze klaagt ook niet meer zo als ze eerst deed

shoppen ik denk dat ik daar mee wacht tot dat ik zeker weet of het een jongen wordt
voor een meisje heb ik nl al zat en positie kleding ga ik nog wel halen
en baby uitzet heb ik natuurlijk zat van
voor jou is dat nu hartstikke leuk voor je eerste moet je alles halen he
daar heb ik toen zo van genoten
en daar kun jij nu lekker van genieten

ik heb op zwangerschapsgym gezeten bij mijn zoontje en vond dat leuk toen
ik vind wel als je het 1x mee hebt gemaakt dan is het ook goed dus bij de andere kids heb ik het niet gedaan het is leuk om 1x in je leven zoiets mee te maken

en ik woon in overijsel twente

nou gewoon rusten meid dat heb je nodig en heel goed dat jij je afspraken af had gezegd luister naar je lichaam
liefs ci lo...

hai patricia
daar ben ik weer
ja wat jij zegt over italiaanse mannen klopt
lekkere dingen
en mijn man in het bijzonder vind ik zelf

jij vroeg wat voor nationaliteit ik had
nou ik ben helemaal niet nederlands
maar ik kan beter niet vertellen wat ik wel ben want dan kunnen mensen me herkennen en dat wil ik niet
natuurlijk heb ik wel een nl nationaliteit omdat ik hier geboren ben
maar qwa bloed geen druppel
maar ik voel me het meeste thuis bij de italiaanse mediteraanse culturen en sferen en het weer daar daarom wil ik graag daar naar toe verhuizen
mijn man heeft trouwens alleen de italiaanse nationaliteit dus wij zouden hier zo weg kunnen omdat wij getrouwd zijn kan ik ook een italiaanse pas krijgen en nationaliteit
maar de komende jaren zitten we nog wel hier hoor

en wat jij vroeg over mijn dochter zij had blaasontsteking en kreeg een kuur van de dokter ja dat was heel zielig ze had heel veel pijn en begreep er niets van en raakte daardoor ook in paniek nu zegt ze soms nog steeds dat het haar pijn doet maar wijst nu een andere plek aan en reageert ook niet echt alsof ze pijn heeft
maar doordat zij nog steeds niet zinnelijk is kan ik de urine niet opvangen ze doet heel moeilijk

en o wat moest ik lachen en kreeg ik een glimlach van oor tot oor toen ik las dat jij denkt dat ik een jongen krijg wat vind ik dat mooi
jij bent de eerste die dat zegt tegen mij ja en mijn man natuurlijk ook hahahahhahaha
ja ik zou dat heel erg mooi vinden
jij hebt een glimlach en een lach op mijn gezicht getoverd die ik echt nodig had
de meeste zeggen tegen mij jij krijgt een meisje om mij te sarren omdat ze weten dat wij op een jongen hopen
wat zijn mensen dan ziek he dat is gewoon jaloezie op de een of andere manier

ja je kunt rond de 18e week ongeveer zien wat het is maar er word altijd aangeraden tot de 20 weken te wachten dan weten ze zeker dat ze het kunnen zien en dan heb je ook die controle echo
dus dan weet ik eindelijk wat er in mijn buik zit

nou rust je nog wel goed uit meid
liefs ci lo...

hai karin
o wat snel al 20 okt de 20 weken echo dat is 2x 20 hahahahahaha
o wat gaaf
ik had al gebeld met het ziekenhuis maar de planning/agenda was nog niet binnen dus moest ik volgende week maar weer bellen
ik denk dat mijn afspraak dan de laatste week van okt of de eerste week van nov wordt
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ik kan niet meer wachten
heb jij daar geen last van

meid wat heb jij dan ook de nodige opperaties gehad dan
wat vervelend zeg
maar als je hierna nog een kindje wilt dan moet je dus op schieten als de kans bestaat dat je baarmoeder er uit moet toch
wat een stress

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh hebben jouw ouders daar een appartement
te gek
ik benijd jullie
vraag even aan je ouders wanneer jij , ik , isa en patricia de boel voor een week kunnen huren hahahahahahaha
ik denk dat als wij bij elkaar zouden zitten onze kaken zeer zouden doen van al dat kletsen hahhaahhaahaha

ben jij wel nederlands dan omdat jouw ouders daar een appartement hebben
of ben jij ook italiaanse
ik weet natuurlijk wel dat nl ook in het buitenland huizen kunnen kopen
maar goed ik brei er een eind aan
liefs ci lo...

o isa
jij wou tips
nou als je kleertjes koopt
houd dan rekening met het seizoen
bv jouw kindje komt in maart nou dan koop je voor een pasgeborene maat 50
maar koop dan iets warms
een maand later heeft ie maat 56 dan zit je in april
2 maanden later heeft ie maat 62 dan zit je in mei
kijk je kunt altijd warme kleertjes kopen omdat je hier een koud kikker landje hebt
maar kijk uit met zomerkleding dat je dat niet koopt wanneer die maat in de winter valt snap je wat ik bedoel
die dingen heb ik heel vaak meegemaakt als mensen kleertjes cadeau gaven met kraamschudden
en is je baby aan de grote kant koop dan de kleertjes ook weer wat groter of zeg de maten die je wilt hebben tegen de mensen die wat voor de kleine willen kopen
je zult zien dat je nog heel veel dingen zonde gaat vinden omdat de kleine het haast niet heeft kunnen dragen

ok dat was de tip voor vandaag hahahahahaha
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt                                                         wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart                                                                                     wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                               12 sept               wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                                                                                            wil ik niet weten

Terug
Bovenaan