ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai karin
ik had net uitgerekent dat jij vandaag 14 weken + 6 dagen bent
ik weet niet zeker of dat klopt maar dan kun jij al snel wat voelen zeg
ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik wat voel maar dat kan nog niet
ik voelde bij mijn zoon voor het eerst wat op 16 weken + 1 dag
en bij mijn dochters 15 weken en een paar dagen
en dat is al vrij snel zeggen de meesten
maar wat leuk dat je al wat voelt dan wordt het zwanger zijn nog leuker he

maar is dat appartement dan niet van je ouders zelf omdat je zegt huren
wat gaaf dat ze daar zaken doen
mijn vader heeft ook een aantal bedrijven en doet ook zaken met het buitenland
en mijn familie heeft ook huizen in het buitenland maar dat zijn allemaal landen die mij niet trekken om daar met mijn gezin te gaan zitten voor een week of langer
nee doe mij maar italia

liefs ci lo...

hai meiden
ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld voor een afspraak nl de 20 weken echo
en ik kan er 4 nov om 10:00 uur heen zoals jullie al zagen in het schema
ik had vorige week ook al gebeld maar toen hadden ze de planning nog niet
dus met een beetje geluk weet ik over 7 weken + 1 dag wat ons kindje is aaaaahhh
ik kan niet wachten
maar goed vandaag weer een drukke dag voor de boeg
en ik heb nu last van maagzuur dus ik ga even gaviscon nemen anders wordt het steeds erger ik had tosti gehad vanmorgen en dan gaat het altijd fout bij mij en toch blijf ik het eten eigenwijs he

gisteren trouwens met mijn gezin en ouders en broertje en zusje naar de pizzeria geweest was heerlijk

nou ik brei er een eind aan mijn zoontje is zo vrij
liefs ci lo...

grrr bericht weer weg!!! Ik had een heel verhaal geschreven!! Hoe kan dat nou??
Nou dan maar weer overnieuw!!

Hallo Meiden, sorry even een tijdje niets van me laten horen. maar ik voelde me de laatste dagen echt niet helemaal super. Het werken valt me erg zwaar, maar dat komt ws vooral door het vroege opstaan. Mijn wekkertje gaat namelijk om half 6..Gaaap. Voordeel is dat ik om half 4 ook weer vrij ben en om 4 uur half 5 weer thuis ben. Maar dat vroege opstaan hakt er behoorlijk bij mij in. Nu heb ik late diensten en dat gaat iets beter. Nu kan ik tenminsten rustig opstaan 's ochtends. Maar morgen helaas 1 nachtdienst. Maar dat is beter dan 5!! Want dat stond er eerst, gelukkig heb ik die allemaal kunnen omruilen.
Neeh die vermoeidheid wordt ik niet echt een vrolijk mens van. meer ontzettend saai en vervelend en een zeur die dan weer huilt en dan weer lacht. Hopeloos!
Maar goed woensdag mogen we weer naar de verloskundige! Hopelijk krijgen we het hartje ook te horen... Karin jij bent vandaag geweest??  Wat super dat je het babytje al voelt schoppen!! OOh geweldig.. en het hartje horen en het ook nog voelen! Geniet er van meid!
Wanneer mag jij weer naar de verloskundige ci lo? Zal ook wel niet meer zo lang duren! spannend!
Vorige week trouwens ook nog tante geworden! Ik ben er zo trots op! Mijn broer heeft een meisje gekregen!!! En dat terwijl ik er heilig  van overtuigd was dat  ze een jongetje zouden krijgen! hahaha gevoel zegt dus niet  altijd wat..
Nou ik ga weer even verder.. hopelijk verdwijnt mijn bericht niet nog een keer...
groetjes Isa!!  

sjonge jonge jonge!! Wat ben ik een druif!!
Ik lees net dat jij naar de verloskundige bent geweest Ci Lo!! hahaha
Mijn ogen moet ik ook maar eens na laten kijken! haha
Zal alles even goed doorlezen nu.. voor ik weer verkeerde dingen schrijf... sorry!!

hallo druif
maak ik dan die mooie schema's voor niets
hahhaahhaahaha
en nu we het toch over het schema hebben
wanneer moet jij weer naar de vk en heb jij al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en wat denk je dat jullie krijgen een jongen of een meisje

nog gefeliciteerd met het tanteschap hahahahaha goeie he
begin geloof ik een beetje melig te worden hoort bij de zwangerschap

nou ik moet alweer stoppen want ik moet de kids alweer naar school brengen
we praten een andere keer wel weer verder ok
werkse nog meid ik heb medelijden met je petje af voor jou

liefs ci lo...

Hallo meiden!

Dacht dat ik vorige keer een berichtje had getypt. Kon het al niet vinden Ci Lo.
Maar mijn zoontje ging mee typen en zou ik het later doen. Maar bedenk nu dat ik daar niet meer aan toe ben gekomen!

Donderdag was ik na de verloskundige. Heb het hartje zachtjes gehoord! Heel mooi natuurlijk. Mijn moeder en zoontje waren mee! Mijn vriend is immers in Noorwegen.

Volgende dag wezen bloedprikken en ... weer een echo! Alles was goed en de uitstulpingen waren nu niet meer te zien en mooi de darmpjes inhet lichaam!
Echt mooie foto's mee gekregen!

'Voel me vandaag ook een stuk enegieker. Kon vanmiddag ook niet echt dutten was zo druk in mijn hoofd. Met wat zullen we nog moeten aanschaffen voor de tweede en ons zoontje. Hij is immers 20 maanden als de tweede komt. Verder heb ik nu al zin in de kerst en sinterklaas geen idee waarom heb dat opeens. Voorheen vond ik het verschrikkelijke dagen!

Had ik al verteld ons zoontje van nu 13.5 maanden oud loopt! Zomaar vorige week dinsdag! Geweldig wat een boefje!

Maar ik zal het kort houden onze zoon wil niet echt slapen waarschijnelijk vieze broek gok ik. Anders slaapt ie altijd zomaar. Dus zal even kijken!

O ja Ci lo ik mag ook 4 november om een echo maar dan rond 11.00 uur! Hoop dat de kleine ook laat zien wat het is een jongetje of meisje. Heb steeds gedacht meisje.
Zou leuk zijn. Maar een knul vind ik ook harstikkende stoer!

Bij mijn vorige zwangerschap had ik een echt zeker gevoel erover en kon niemand mij iets wijs maken en ik had gelijk. Nu twijfel ik toch wel een beetje. Maar we zullen zien!

Groetjes

Diarich

--- Diegene die het kindje al had gevoeld ... fijn gevoel hé lekker van genieten kijk er ook zo naar uit!

Hey meiden,

hehe, daar ben ik weer. Mijn arm is al weer redelijk opgeknapt, k kan al weer aardig typen hihi. K heb wel af en toe meegelezen, maar had beetje veel pijn grrrrr. Maar ben nog helemaal op de hoogte! Ci lo, heb je nu al een afspraak kunnen maken voor je 20 wk echo, o ja das waar ook, je bent natuurlijk al wat verder hihi. Spannend zeg! Ik zal ff het schema aanvullen, ik moet a.s. woensdag weer naar de VK. Manlief gaat mee, want k kan nog steeds niet autorijden grrr. Verder gaat alles hier zijn gangetje! Ben al weer een week aan t werk, gaat wel redelijk, voel me alleen een beetje gebrekkig hihi. De tijd gaat nu al wel veel sneller, woensdag al 12 wk!! Ik dacht dat ik het nooit zou halen hihi, k kan me nog steeds niet voorstellen dat er een "mini us" in mij groeit! Zo geweldig! K ben ook niet zo misselijk meer, tenminste heb niet meer overgegeven gelukkig! Alleen n beetje wee als ik niet op tijd eet. Nou voor nu wr ff genoeg gekletst! K spreek jullie snel!

Liefs Repelsteeltje

Terug
Bovenaan