ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo meiden
hoe gaat ie
volgens mij word ik weer verkouden bah ik hoop het niet

ik droomde vannacht dat ik naar de vk moest om het hartje te luisteren
en ze haalde de baby eruit om het hartje te beluisteren en ze kon het niet horen
ja dat kan toch ook helemaal niet rare droom
maar het was wel een jongen
ik ben benieuwd

hai isa
mooi dat je het hartje zo snel kon horen
ik heb je op de lijst gezet nu gaan we weer gelijk op he met de afspraken
net als in het begin
ik heb 4 nov de echo maar dat had je natuurlijk al gezien in de lijst ik ben benieuwd of jij daar weer in de beurt zit
ja ik denk dat jij een meisje krijgt daar heb ik al een tijdje het gevoel van
hoe vond jij trouwens mijn tip voor jou jij vroeg toch om tips
dus gaf ik jouw die tip over kleertjes
nou ik spreek je nog
liefs ci lo...

Hallo meiden
Hoe is het met jullie?
Met mij goed ben alleen erg moe en heb last van mijn rug.
Zo Isa ik heb je tekst een paar x moeten lezen want dacht dat jij een tweeling kreeg
Maar het was zeker een grapje
Jij bent volgens mij net zo verstrooid als ik.
Cilo wat goed dat je al zover bent met de namen
Ik heb besloten om te wachten op de 20 weken echo en als ik dan weet wat het wordt er over na te denken.
Nou ik stop want mijn zoontje dylan is ziek
Spreek jullie snel

Dikke x Karin

Hallo,

Even kort een berichtje. Hier is alles goed gisteren bij vk geweest alles ligt precies op schema. Ik dacht eerst dat het kindje te klein zou zijn maar hier rekenen ze alles vanaf de 1e dag laatste mensruatie. Hierdoor krijg je een verschil in weken en grootte..
Verder   merk ik dat ik te weinig tijd heb om het forum bij te houden. Werk, eigen zaak   en curssusen e.d. put me toch meer uit dan ik gewent ben. Ik zal dus weinig kunnen posten en reageren, er is niets mis, maar ik trek het gewoon niet. Zodra ik wat meer balans heb gevonden zal ik weer wat meer van me laten horen.

groet Gerda

Ha die CiLo en de andere meiden.....

Zo ook weer even een berichtje van mij.....heb al die tijd zonder internet gezeten. Dat zat ik al een tijdje maar toen kon ik nog bij mijn ouders internetten, de laatste tijd niet meer....

Hoe is het bij jullie allemaal???
Gelukkig zie ik jullie allemaal nog op t lijstje staan, toch?
Bij mij gaat het ook goed, ik ben nu ruim 16 weken zwanger.

De bezoekjes aan de VK waren iets minder voor mij, ze kon tot drie keer toe het hartje niet horen dus elk bezoekje eindigde telkens in het ziekenhuis waarbij op de echo gelukkig wel hartactie te zien was...pfff
Mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen, dat heb ik bij mijn zoontjes nooit gehad...
Nu is dat verder geen ramp alleen heb ik natuurlijk die geplande keizersnede en dan is t wel een probleem. Moet er nog met de gyn over praten, ben heel benieuwd. Ik kan echt niet gewoon bevallen en die kleine zal er toch een keer uit moeten hihi.
Verder scheen ook mijn baarmoeder naar rechts verzakt te zijn, de gyn. voelde de baby alleen rechts. Dat heeft ze nog niet eerder meegemaakt. Ik heb er nog niet uitgebreid met haar over gehad, wat daarvan de gevolgen zijn enzo. Ik was daar puur even om t hartje te horen. Ben dus heel benieuwd!

Maar goed ik kom iig weer lekker mee kletsen hier!
Heb nog niet alles terug gelezen hoor...

Moeten jullie ook verbouwen aan je huis, wij zijn in volle gang.
Wij naar zolder, computer naar beneden, Valentijntje naar onze oude kamer, babykamer opnieuw inrichten...we wachten wel even af wat t gaat worden.
En verder ALLE klusjes doen die er al zo'n jaar of drie liggen.....

Tot snel weer
Dikke kus van Annerobe( Femke)

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt              4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            15 okt                                                       wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                            4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart              16  okt           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                          wil ik niet weten

hai lekkert
ik heb je afspraken er in gezet
gelukkig gaat verder alles goed met je
en we horen wel weer van je

wijnie
ik   heb je eruit gehaald omdat we niets meer van je horen
stel dat je weer zin hebt om te kletsen dan ben je welkom
liefs ci lo...

karin
wat vervelend dat dylan ziek is
mijn jongste en ik zijn allebei strontverkouden
beterschap met de kleine