ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai isa
wat gaaf morgen alweer naar de vk dat is snel
bij ons duurt dat altijd langer
na de echo 5 weken dan weer 5 weken later
dan 4 weken later en weer 4 weken later
dan 3 weken etc etc etc en dan kom je van zelf bij de uitgerekende datum uit
nou het is nu al avond dus veel nut heeft het niet meer om jouw afspraak van morgen erin te zetten want dan kan ik hem morgen alweer eruit halen
maar voor het andere schema wou ik dan voor jou een meisje invullen ik denk nl dat jij een meisje krijgt vind je dat goed ik zet het erin jij zei toch dat wij het mochten zeggen nou als je het niet ok vind dan haal je het er maar weer uit ok
no hard feelings
wat verrot dat je een nachtdienst hebt lijkt me heel zwaar nu je ook nog zwanger bent
nou morgen lekker uitslapen dat heb je nodig
spreek je gauw
en veel plezier morgen met het hartje luisteren

liefs ci lo...

een jongen/ meisje

ci lo             jongen     en het is een ......

isa                 meisje     en het is een ......

karin           meisje     en het is een ......

diarich      meisje     en het is een ......

hai meiden
even over namen daar hadden we het laatst nog over
nou wij hadden allang een naam voor een jongen al voor we zwanger wilden raken
dat had ik toen ook aan jullie vertelt
nou gisteren heb ik het met mijn man over meisjes namen gehad
en vandaag zijn we er heel snel uit gekomen omdat in de ene naam mij iets niet aan stond en werd het dus onze eerste keuze gisteren hadden we nl 2 mogelijkheden en nu 1 en dat was ook de favoriet van mijn man dus dan komt het helemaal goed uit nou ik hoef me niet meer druk te maken laat die echo nu maar komen

ik heb nu meer last van mijn buik en soms ook een beetje pijn
zondagavond had ik last van een harde buik en ben toen gaan douchen om te gaan ontspannen en daarna lekker op de bank

over 4 weken ga ik dan eindelijk weer naar de vk
en dan kunnen wij het hartje voor de eerste keer horen
helemaal te gek
en die week daarna hebben de kids najaarsvakantie heerlijk
even niet rennen en plannen en haasten en telkens op de klok kijken en al helemaal niet de klok zetten
maandag is mijn zoon ook vrij heerlijk niet de klok zetten en mijn dochter hoeft pas smiddags naar de peuterspeelzaal gelukkig
een beetje rust is wel fijn voor een zwangere mama van 3 kids

nou meiden ik ben blij dat ik een jongens en een meisjesnaam heb
dat is dan al mooi geregeld

liefs ci lo...

hallo meiden
ik wou even zeggen dat de meisjesnaam die ik had niet meer doorgaat want ik had de betekenis opgezocht en die was niet  mooi dus voorlopig blijft het bij alleen een jongensnaam

isa hoe was het bij de vk en was het mooi het hartje te luisteren

en er was nog iemand ik geloof diarich die vandaag naar de vk moest en het hartje mocht horen hoe is het gegaan

liefs ci lo...

hai meiden
weer ik
nou heb net met mijn man overlegt en we hebben weer een meisjes naam
onze tweede keuze van gisteren zeg maar want deze heeft wel een mooie betekenis
onze eerste keuze had dat niet en ik kon het ook niet 1 2 3 vinden
omdat onze kids allemaal italiaanse namen hebben en deze dat ook krijgt is het moeilijker om de betekenis te vinden dan een nl naam natuurlijk
ik had bij mijn eerste zwangerschap een namen boek gekocht
en die heet 10000 klassieke en moderne babynamen geloof ik
en die las ik elke zwangerschap door omdat daar ook veel italiaanse namen in staan en op het internet keek ik ook altijd maar ik ben mijn boek kwijt door de verhuizing dus hij ligt wel ergens maar waar
maar goed zoals het er nu voor staat hebben we weer een naam gelukkig
liefs ci lo...         wat is het rustig vandaag en er zijn er nog wel 2 naar de vk geweest.

Hoi!!
Stress stress stress vanmiddag, ik was mn verwijsbriefje kwijt die ik gekregen had voor mn termijnecho!! Die moest ik weer laten zien bij de verloskundige.. Hele huis op de kop en waar lag hij uiteindelijk... het is verschrikkelijk!! Hij lag al in de oudpapiercontainer!!! aaaaaah! Gisteren had hij geleegd moeten worden... gelukkig hebben we vergeten om hem bij de weg te zetten.. anders was hij weg geweest!! gelukkig alles weer compleet en snel naar de verloskundige gesjeest! pff
Alles was goed en ze zat in 1 keer goed.. mooi geluid hoor! Ik heb 2 hartjes in mijn lichaam!! hahaha grappig hoor! Ik had het al een keer gehoord bij vriendinnen en mn schoonzusje, maar voor mijn man was het heel bijzonder.. Hij had het nog nooit eerder gehoord. Maar wel erg bijzonder om een hartje te horen kloppen hoor!! heeeerlijk! Het klinkt zo gezond!!
Ik heb nu mn verwijsbroefje gekregen voor onze 20 weken echo. en daar mag ik pas heen bellen als ik 16 weken zwanger ben. dus nog even 2 weekjes wachten.
Ja deze afspraak was 5 weken na het eerste gesprek, nu is het 1 keer in de 4 weken. De volgende afspraak staat dus op 15 oktober...(kan dat weer in het lijstje...)
en 2 weken later ws de 20 weken echo.

Dus jij denkt dat het een meisje word ci lo?? ik ben erg benieuwd!! haha lijkt mij erg leuk een meisje.. een jongen vind ik ook goed hoor. Maar mn gevoel zegt wel regelmatig dat het een meisje is... maar bij de echo had ik erg het gevoel dat het een jongetje is.. Ik weet het dus echt niet....

Dus je had voor zowel een jongen als voor een meisje namen??? OOh leuk!! Wij zijn er ook steeds meer mee bezig.. moelijk is het he!
Weten de anderen al namen???

Hoe was jou afspraak bij de verloskundige repelsteeltje???

Groetjes!!! liefs Isa

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt              4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            15 okt                                                       wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                            4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                                                                                          wil ik niet weten

Terug
Bovenaan