ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hey meiden,

hehe, daar ben ik weer. Mijn arm is al weer redelijk opgeknapt, k kan al weer aardig typen hihi. K heb wel af en toe meegelezen, maar had beetje veel pijn grrrrr. Maar ben nog helemaal op de hoogte! Ci lo, heb je nu al een afspraak kunnen maken voor je 20 wk echo, o ja das waar ook, je bent natuurlijk al wat verder hihi. Spannend zeg! Ik zal ff het schema aanvullen, ik moet a.s. woensdag weer naar de VK. Manlief gaat mee, want k kan nog steeds niet autorijden grrr. Verder gaat alles hier zijn gangetje! Ben al weer een week aan t werk, gaat wel redelijk, voel me alleen een beetje gebrekkig hihi. De tijd gaat nu al wel veel sneller, woensdag al 12 wk!! Ik dacht dat ik het nooit zou halen hihi, k kan me nog steeds niet voorstellen dat er een "mini us" in mij groeit! Zo geweldig! K ben ook niet zo misselijk meer, tenminste heb niet meer overgegeven gelukkig! Alleen n beetje wee als ik niet op tijd eet. Nou voor nu wr ff genoeg gekletst! K spreek jullie snel!

Liefs Repelsteeltje

Hey meiden,

hehe, daar ben ik weer. Mijn arm is al weer redelijk opgeknapt, k kan al weer aardig typen hihi. K heb wel af en toe meegelezen, maar had beetje veel pijn grrrrr. Maar ben nog helemaal op de hoogte! Ci lo, heb je nu al een afspraak kunnen maken voor je 20 wk echo, o ja das waar ook, je bent natuurlijk al wat verder hihi. Spannend zeg! Ik zal ff het schema aanvullen, ik moet a.s. woensdag weer naar de VK. Manlief gaat mee, want k kan nog steeds niet autorijden grrr. Verder gaat alles hier zijn gangetje! Ben al weer een week aan t werk, gaat wel redelijk, voel me alleen een beetje gebrekkig hihi. De tijd gaat nu al wel veel sneller, woensdag al 12 wk!! Ik dacht dat ik het nooit zou halen hihi, k kan me nog steeds niet voorstellen dat er een "mini us" in mij groeit! Zo geweldig! K ben ook niet zo misselijk meer, tenminste heb niet meer overgegeven gelukkig! Alleen n beetje wee als ik niet op tijd eet. Nou voor nu wr ff genoeg gekletst! K spreek jullie snel!

Liefs Repelsteeltje

hai diarich

leuk he al die echo's
het blijft mooi hoeveel kids je ook hebt
en fijn dat alles goed is meid

ik heb ook altijd zin in kerst en sinterklaas
ja jij nu dan maar ik kijk er elk jaar naar uit
en dan vind ik het ook altijd gezellig om zaterdags naar de stad te gaan
wat ik de rest van het jaar nooit doe

wat mooi dat die kleine knul loopt
dat wordt rennen voor jou want nu rent die dadelijk alle kanten uit dus daar wordt je nog druk mee hahahaahhahaha
maar ook wel makkelijk dan hoef je hem niet meer zo vaak te tillen en is weer beter voor je rug

dus jij hebt ook de 20 weken echo op 4 nov dat is toevallig
spannend
ik zet in het andere schema dat jij denkt dat jij een meisje krijgt want dat denk je toch
en twijfelen doe ik dit keer ook wel af en toe
maar met een beetje geluk komen we daar over 7 weken achter aaaaaahhhhhhh
wat lang

liefs ci lo...

een jongen/ meisje

ci lo             jongen     en het is een ......

isa

karin           meisje     en het is een ......

diarich      meisje     en het is een ......

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           13 okt              4 nov                           wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart                                                                                     wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                            4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                      wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                       weet ik nog niet

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                     wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                    20 okt                 wil ik wel weten

april

wijnie             27               1e               2 april                                                                                        wil ik niet weten        

repelst         23                  1e             1 april                17 sep                                                          wil ik niet weten

hai repel

gelukkig gaat het beter met je dat overgeven is ook niets
ik heb je afspraak in het schema gezet
en voor het andere schema wat denk jij dat je krijgt een meisje of een jongen

nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Hoi...
Ci lo... jij bent ook al een druifje aan het worden! haha... ik had in het berichtje al geschreven wanneer ik naar de verloskundige moet..! haha maar maakt niet uit hoor.. 2 druifjes op het forum is best gezellig! hahaha
hormoondruifjes zullen we ons maar noemen! haha
Morgen mogen we weer naar de verloskundige... aan het eind van de middag. Hopelijk horen we dan het hartje.. daar heb ik echt zin in! Leuk leuk leuk! Zal wel weer een traan over mn wang gaan denk ik..
Ooh inderdaad sinterklaar en kerst... dat lijkt mij ook leuk als de kleine uk er is. Maar als ze wat ouder zijn schijnt het een hele hectische periode te zijn.. kinderen helemaal in de stress voor sinterklaar niet kunnen slapen..en wij ouders maar druk winkelen en hopen dat alles goed gaat lopen! Nouja dat zien we dan wel weer! haha dat duurt nog een tijdje voor ons.

Ik heb echt geen flauw idee of we een jongetje of een meisje krijgen.. ik weet het echt niet! De een zegt dat wij echt een jongens gezin worden en dat ik geen meisjes-moeder-typ ben.. Nouja dat vind ik echt onzin want dat lijtk me hartstikke leuk een meisje.. ik kan echt wel tuttelen hoor!! Eigenlijk lijkt me een meisje juist enorm leuk..
En andere zeggen ook dat we een meisje krijgen.. Nouja wie zal het zeggen!!!??? Het wordt iniedergeval een babytje! haha

dus jullie mogen het zeggen wat het word bij ons.. ik heb echt geen flauw idee..
en over een half jaar zal ik vertellen wat het uiteindelijk geworden is.. lekker flauw he.. wij willen het gewoon nog niet weten... we zien het wel bij d geboorte.

Nou helaas moet ik er aan gelofen... het huishouden... bah bah bah.. het moet toch weer een keer gebeuren.. Vanavond 1 nachtdienstje.. mogen slapen slapen slapen slapen en nog eens slapen.. zal wel een grrr-dag worden..

Groetjes
Isa

Terug
Bovenaan