ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Ci Lo,

IUI is inseminatie. Dan wordt het zaad "gesorteerd" dus de snelle zwemmers worden ertussenuit gevist en wordt bij mij naar binnen gebracht (het wordt bijna naast het eitje gespoten zodat het er alleen nog maar het eitje in hoeft te gaan,  dus ze hoeven niet die hele weg zelf af te leggen. IVF is reageerdbuisbevruchting dat is weer net iets anders.

Dus 10 november is mijn NOD en zou ik een positieve zwangerschapstest kunnen hebben.  even een kaarsje voor mezelf hihi.

Oh ik hoop het zo erg en mijn man vind het ook steeds spannender worden nu en is er ook helemaal mee bezig. Mijn ouders waren ook door het dolle en ze waren stiekem al naar prenatal geweest, alleen maar even kijken wat er allemaal te koop is tegenwoordig zeiden ze hihihi. Oh ik hoop het zo erg maar mag niet gelijk al mijn hoop op de 1e keer vestigen want het kan nog steeds lang duren we mogen het 6 keer proberen.

meid je hoort me snel weer.

dikke kusss
patries

voor jou zijn er alweer een paar dagen voorbij nog dichter bij je 20 weken echo enne.... het wordt nog steeds een jongen komt goed.

Hallo allemaal

Even snel een berichtje van mij
Vandaag heb ik de 20 weken echo gehad

Alles zag er prima uit

Er was alleen een klein  probleempje
Er zat oppeens een piemel aan
Dus jullie raden het al ik krijg geen dochter maar een zoon
Ook heel blij mee ,maar moet even omschakelen

xxxxxxxxxxxx karin

Hoi Karin,

Ik las net je berichtje en ik wilde even reageren.
Goh, je zult wel opgekeken hebben toen ze een piemeltje zagen.
Eerst een meisje gezien op de echo ( althans dat dachten ze...) en nu toch een jongen. Dat hoor je toch niet veel toch, dat ze er naast zitten?
Wilde je graag een dochter?
Ja het is best even omschakelen dan. Maar belangrijkste is dat de 20  weken echo  goed was en je kindje helemaal in orde is!
Ik heb zelf 2 jongens en ik kan je wel vertellen dat het helemaal geweldig is hoor! Roze maar even laten varen en toch maar een stoere kleur uitkiezen .....

liefs mama van marijn

hallo diarich
jij en ik hebben het zelde gevoel qwa wat er in ons buikje zit
een jongen dus
en we hebben het ook nog op de zelfde dag (de echo he)
dat wordt spannend
maar wel leuk he

hallo patricia
bedankt voor de uitleg nu snap ik het helemaal
en 10 nov duurt helemaal niet lang meer
jippie voor jullie
nog even en de familie kan de hele prenatal leeg kopen voor jullie kleintje
ik denk trouwens dat jullie ook eerst een jongen krijgen
op dit moment ben ik dit aan het typen met op mijn linker knie
mijn jongste dochter en op mijn rechter knie mijn oudste dochter
en ze willen er niet af best wel moeilijk typen zo
nou laat gauw wat van je weer horen

hallo karin
jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn
maar goed dat je vriend niemand wat heeft gezegd hij wou toch deze echo afwachten of niet
en jij had toch al roze kleertjes gekocht of niet
nou wat zullen jullie geschrokken zijn
nou ik ga gauw het schema veranderen
had jij het wel aan de familie vertelt dan
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov            23 okt                           wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                                wil ik niet weten

een jongen/ meisje

ci lo             jongen          en het is een ......

isa                 meisje          en het is een ......

karin           meisje          en het is een    jongen

diarich        jongen        en het is een ......

annero       ?????          en het is een   meisje

brasilg

lekkert

repelst

hai meiden
ik kan haast niet meer wachten als ik al die verhalen lees wat iedereen krijgt
ik voel de baby heel erg goed
en ik vind het steeds gezelliger worden met de kleine
omdat ik hem nu steeds voel
toen ik hem niet voelde maakte ik me steeds druk of alles wel goed was
ja ik zal blij zijn als ik de echo heb
ik had een tijdje geleden blauwe rompertjes gekocht ik ben benieuwd
of ik ze kan houden of ga ruilen
nou tot horens
liefs ci lo...

Tjeempie Karin wat een gek nieuws voor je.....
Ik kan me heel goed voorstellen dat je moet omschakelen hoor.

Hoe was dat dan bij die eerste echo, had de echoscopist je verteld dat zij het duidelijk kon zien dat je een dochter zou krijgen??? ben heel benieud.

Idd je hebt gelijk dat het niet uitmaakt, ik heb ook twee zoontjes en het is super maar het is wel heel raar voor je nu.

Ik kon het meiden nieuws ook pas geloven bij de 5e echo, die had ik vandaag. Ze blijven maar vertellen dat ik een meisje krijg. Na twee jongens geloof je dat helemaal niet meer....
Toch schrik ik wel een beetje ven je verhaal hoor.
t zal je maar overkomen.
Mijn buurvrouw overkwam t ook, zij had al een zoontje van 4 en was spontaan zwanger van een tweeling, de echoscopist vertelde dat hij zijn schoen op zou eten als dit geen twee dochters werden en ja hoor een week later zagen ze toch ook twee peimeltjes.

De gyn. van vorige week garandeerde me me als dit straks een jongetje blijkt te zijn   zijn piemeltje er aan gegroeid is nadat ze de echo heeft gemaakt....haha!

Nou zie het positieve er maar van in dan.
Als het bij mij straks ook zo blijkt te zijn mag ons derde zoontje slapen in een mooie roze kamer

Kus van Annerobe (femke)

Terug
Bovenaan