ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Hier in Vinkeveen gaat alles goed.
Momenteel geen blaasontsteking, en genieten van het idee dat ik een dochter krijg.
Oh ik voel me heel gelukkig .
Okee genoeg gezwijmel en gezwam.
Hier even een update

Ja aankomende maandag mijn 20 weken echo
Van mij kan het weekend niet snel genoeg voorbij gaan.
En dinsdag gewoon op de helft.
het zal misschien aan mij liggen maar de tijd vliegt voorbij.
Gisteren heb ik met mijn vriend overlegd wat we gaan doen met het kamertje.
Het kamertje is crerme met white was meubels ,nu ik weet dat het een meid wordt
komt er natuurlijk rose in.
Hij wil wel dat ik wacht met inkopen doen tot maandag .
Hij wil nog een x een bevestiging horen dat het een meid wordt.
Dus dinsdag ga ik inkopen doen.

Alle spullen heb ik nog van mijn eerste zwangerschap.
Ik moet alleen een nieuwe maxi cosi kopen
En je raad het al ik ga een rose kopen.

Ik wil alles voor 27 december afhebben.
Jullie wel denken maar je heb dan  nog 10 weken
Ja maar mijn vriend gaat 10 dagen naar Oosterijk (skien)
Dat was al geboekt voor dat ik zwanger werd
In goed overleg blijf ik lekker thuis.
Toen ik zwanger was van Dylan was ik de laatste weken erg moe
Vandaar de voorbereidingen.

Nou hoop ook snel van jullie weer wat te horen
Dikke x Karin

hai karin
gelukkig ben je van je blaasontsteking af
dat was natuurlijk vreselijk vervelend voor je

o lekker inkopen doen straks wat heerlijk
ik kan ook niet wachten tot  dat ik de 20 weken echo heb gehad
voor jou duurt dat niet lang meer
heb je al een naam voor de kleine meid
nou het is gauw maandag
veel plezier bij de echo
liefs ci lo...

He Cilo,

Ohh spannend voor je dat je bijna je echo hebt!!!
Nog iets meer dan twee weken toch he...
Ben je nu al 18 weken??
Ik zal voor je duimen....haha
Ik heb net het roze  ruitjes behang binnen, het is wel roze hoor...hihi.
Een muur wordt gelukkig baby blauw met van patch work eijffinger een baan met bloemen. Ik ben zoo benieuwd.

Zijn jullie ook allemaal al druk aan het verbouwen??
Pff ik ben echt kapot, we hebben een paar weken geleden een kamer op zolder gemaakt, inloopkast in de waskamer daarnaast.
Beneden muren opnieuw geschilderd.
1e verdieping  Julian een nieuw bed van de kidsfactory "boomhut" ,  helemaal opgeschilderd (wat een werk) en Juul heeft een nieuwe inbouwkast.. is mijn vader op dit moment in elkaar aan t zetten.
Bij Valentijn moeten we nog behangen en de meubeltjes opnieuw een kleur geven en nu zijn we dus druk met de babykamer....
Hebben jullie nog leuke behang ideeen voor een peuter. Ik wilde eigenlijk van het fotobehang de hollandse patchwork met verschillende behangetjes van koeien, tulpen, molens....maar goed ik ben er nog ober aan het denken omdat het zo prijzig is...

Pfff het wil op de babykamer niet zo lukken hoor, ik ben al twee dagen bezig met 1 muur om daar t behang er af te krabben...wat een werk zeg!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie erbij staat....zal ook wel anders zijn als het de derde is. Moet jij ook veel verbouwe Cilo?

x en tot snel Femke (annerobe)

hai femke
morgen zondag dus ben ik 18 weken alweer
ja het begint op te schieten
aankomende week herfstvakantie
dus alle kids in huis
lekker rustig aan doen geen wekkers zetten
ja nog 2 weken en een paar dagen aaaaaahhhhhhhh
ik kan het niet meer afwachten mijn man trouwens ook niet

eigenlijk had ik ook moeten verbouwen maar dat zit er niet in dit jaar
dus mijn zoon slaapt nu alleen
mijn 2 dochters samen
en de baby komt bij ons op de kamer
en dan hopelijk kunnen we volgend jaar naar zolder dmv dakkapellen,isolatie,vaste trap,
etc etc etc
ach ja de eerste tijd de baby bij ons hadden we ook met onze jongste de eerste paar maanden gedaan is wel makkelijk met borstvoeding
ik had liever gehad dat de baby een eigen kamer had maar dat zat er gewoon niet in dit jaar en ik wou perse nu zwanger raken en niet over een jaar dus moet ik het maar accepteren
en als wij dan volgend jaar naar zolder verhuizen
dan krijgt de baby onze kamer ja die wordt dan kleiner gemaakt omdat er dan ook een vaste trap in moet
 anders was het niet eerlijk geweest he de jongste de grootste kamer
hahahahahahaha

nou tot horens
liefs ci lo...

Hoi Cilo en andere meiden,

Alweer een tijdje niets laten horen maar dacht ga weer even goed nieuws brengen.

tis alweer meer dan 6 weken geleden dat ik geopereerd ben tijd gaat zo hard. Ben afgelopen donderdag terug geweest bij de Gyn en alle onderzoeken die ik gehad heb zijn positief alles ziet er goed uit ben weer zo gezond als een vis. Hij heeft ook alles weg kunnen halen wat betreft endometriose dus er moeten nu geen blokkades meer zijn om zwanger te worden. Maar omdat ik endometriose heb gehad en ook weer terug kan komen mogen wij volgende week voor onze eerste IUI gaan ik kon het echt niet geloven dat we volgende week al mogen starten. Moet vanaf maandag ovutesten gaan gebruiken en zodra ik een positieve test heb moet ik het ziekenhuis bellen en mogen we dezelfde dag of de dag erna langskomen. Dus het wordt een spannende week. Ik moest even mijn goede nieuws hier vertellen.

Ci lo meid wat gaat de tijd hard je bent alweer 18 weken zwanger jeetje mina. Het wordt dus toch nog geen verbouwing voor jullie lees ik. Nog 2 weekjes geduld en dan weet je hopelijk wat het wordt ik hou het in de gaten deze topic.

Fijne zondag nog allemaal  

dikke kusss
Patries  

hai patricia
wat een goed nieuws
gefeliciteerd meid

kun je mij uitleggen wat precies iui is
dus als ik het goed begrijp kun je deze maand serieus aan de klus
weet je ongeveer wanneer je je ei hebt dan
en zou het maar zo kunnen dat je in nov een posi test in handen hebt
nou leg uit en vertel

ja vandaag 18 weken heerlijk nog 2 weekjes en 2 dagen
ik denk nog steeds dat ik een jongen in mijn buik heb
nou ik hoor nog wel van je
liefs ci lo...

Hallo meiden,

Dus allemaal druk aan het klussen of verbouwen lees ik hier.

Wij hebben dit weekend het isolatiematriaal enz opgehaald voor onze bijkeuken! Die wil ik graag netjes hebben. Zouden eerst ook andere vloer doen, maar misschien als alles netjes is staan deze tegels ook nog wel en scheelt het in de kosten!

O ja nieuwe wc pot opgehaald deze staat dicht tegen de muur en veel meer ruimte kan de deur ook eens dicht! Mijn vriend wou vorige keer perse die toiletpot die veel ruimte in nam en ook nog eens ons fontijntje weg moesten doen. Nu ben ik op zoek na een nieuw fonteintje we moeten een hele smalle hebben anders past het niet.

Verder heb ik even heerlijk gerommeld boven, maar kastjes verzet. Even wat anders en ruimte creeëren ( ook al hebben we die genoeg). Bij onze zoon heb ik weer zo'n klamboe over het bedje gedaan hij trekt er nu niet meer aan en ik vind het zo knus staan. De schommelstoel mooi weer na zijn kamer en de commode alvast na de babykamer.

Zal zo eens de was doen, maar daar heb ik echt geen zin meer in ha haha. Vanavond lekker kip en peertjes heerlijk heb er nu al zin in!

Verder gaat het hier prima. Als het sochtends bij 2 broodjes blijft blijft ook alles binnen gelukkig! Verder voel ik de kleine vaak sochtends en savonds op de bank en als ik wil slapen! Wel fijn hoor die schopjes lekker intiem met de kleine vind ik dat dan.

We hebben ook een boekje voor onze zoon gekocht "bobbie wordt grote broer"wat een leuk boekje!

Nou meiden ik zal er weer even vandoor even de was doen en paar dingen afmaken en dan heerlijk op de bank.
Spreek jullie later!

Heb trouwens nu erg gevoel dat het een jongen is in mijn buik!

Liefs

Diarich

Terug
Bovenaan