ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi meiden

Ik weet dat ik het niet mag zeggen
Maar ik voel mij een beetje Down
Ik schaam om het toe te geven.

Ik vond het geweldig om een dochter te krijgen aan gezien ik al een heerlijke zoon heb.
Ik zal even het verhaal uitleggen 2 weken ben ik bij een echo bureau geweest die zei van voor 90% zeker is het een meid.

Misschien een beetje naief dat ik dat aan heb genomen ,maar als je zoiets wil horen dan ga je ervan uit dat het zo is.

Ook heb ik   het iedereen vertelt Dus de rose dingen stroomden binnen.
Geweldig   Die jurkjes en de rose dingen.

Ik heb vanmorgen alles in een tas gedaan en ga alles aan iedereen terug geven
Het meeste had ik van mijn zus en moeder Gelukkig is mijn nicht zwanger van een meid dus zei krijgt alles als ze bevallen is .
Komt uit op een goede plek

Gisteren had ik de 20 weken echo gehad
Geweldig om te zien De zuster vroeg of ik het geslacht wilde weten, ik zei dat we dat al wisten maar voor 90 %   dus als ze het nog wilde nakijken
En toen zei ze jullie krijgen een zoon
Nee zei ik nog een dochter
Nee zegt ze een zoon kijk hier zie je zijn piemel en balzak
Ik weet niet eens of ik het heb gezien want ik moest keihard lachen
Dta heb ik weer.

Ik vroeg voor hoeveel % zei het wist en toen zei ze 100%
Dus wij krijgen een zoon en ik ben erg blij dat de rest alles goed was.
Ik heb nog een leuke meisjes naam in de aanbieding   Djenna

Zo ik ga nu naar de winkels om stoere jongens dingen te kopen
Dikke x Karin

hai karin
tuurlijk hoef jij je niet te schamen
ik begrijp heel erg goed hoe jij je voelt
tenminste ik kan me er wel wat bij voor stellen
als ze nu gelijk hadden gezegd dat je een zoon kreeg dan had je die gevoelens niet gehad
maar omdat ze eerst een meid zeiden heb je je daar op in gestelt
en daarna veranderen ze de boel weer
ja daar wordt je dan ook een beetje raar van
en als je zwanger bent zijn je hormonen al anders

maar 1 ding wil ik je wel vertellen
en ik hoop niet dat je dat verkeerd opvat
maar mij is altijd gezegd door het ziekenhuis
dat als je wil weten wat het geslacht is dat je dan beter kunt wachten tot dat je 20 weken bent en niet eerder
dus ik bedoel het niet verkeerd maar misschien had je die pretecho beter later kunnen doen

maar wie weet kun jij die naam (djenna) nog wel een keer gebruiken bij een 3e zwangerschap.
ik hoop dat je het leuk hebt gehad in de stad en dat je goed geslaagd bent met het kopen van stoere jongens kleding
ik hoop dat ik dat ook kan over 2 weken

heel veel liefs ci lo...

hai meiden
ik voel mijn babytje nu elke dag
hartstikke leuk
eindelijk
elke keer dat ik hem niet voelde dacht ik zou alles wel goed zijn en die andere kids waren nu allang aan het bewegen waarom deze nog niet etc etc etc
ik maakte me zelf een beetje gek bijvoorbeeld zal het wel gezond zijn
de vk zei tegen mij elke zwangerschap is anders ja dat zei mijn man ook wel elke keer
maar ja ik ben zo'n drukte maker van me zelf
maar nu begin ik me dan eindelijk zekerder te voelen doordat het nu elke dag is
de vk zei al deze kan wel wat rustiger zijn
nou dat mag ook wel van mij
want die andere 3 zijn zo druk als een klas van 30 kids
liefs ci lo...

Naam
lft
kindje
uitgerekend
datum vk        
datum echo
jongen/meisje

Annero
31
3e
3 maart

MEISJE

Macka
38
1e
8 maart
27 oktober
23 oktober
wil ik niet weten

Karin    
30
2e
10 maart

JONGEN

Brasilg
25
1e
14 maart

wil ik wel weten

Isa
28
1e
16 maart
12 nov
23 okt
wil ik niet weten

Lekkert
28
1e
18 maart

6 nov
wil ik wel weten

Ci lo      
30
4e
22 maart
18 nov
4 nov
wil ik wel weten

Diarich
23
2e
27 maart
4 nov
4 nov
wil ik wel weten

repelst
23
1e
1 april

wil ik niet weten

april

Hallo allemaal! Als jullie het goed vinden kom ik hier mee kletsen heb mezelf toegevoegd aan het lijstje.

Allemaal gefeliciteerd!
Ik heb deze week mijn 20 weken echo erg spannend!!

Groetjes Wilma

Sorry sorry sorry! Heb het hele schema even overgezet want ik kreeg het niet geplaatst hopelijk zo wel! (bij mij verscheen de melding:
Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord. ???)

Ik heb toch geen lange woorden erin staan? Hopelijk lukt het zo wel! groetjes

Hè hè een dik uur later maar het is geluk!!
O ja als je nu iets aan wilt passen gewoon bij de laatste die het schema heeft gebruikt op het wolkje klikken van reageer dan komt het schema in je nieuwe bericht te staan. Je kan het dan gewoon veranderen.
Wil je iets toevoegen dan met je rechtermuisknop op het veld gaan staan en dan bijv. een rij toevoegen of een kolom toevoegen.

Groetjes!!

ci lo
ik denk een
jongen
en het is een

karin
ik denk een  
meisje
en het is een
jongen

femke
ik denk een
?????
en het is een
meisje

diarich
ik denk een

brasil
ik denk een

lekkert
ik denk een

hai
nou ik had een schema
 maar de lijnen zijn weg dus ik blijf mooi bij het oude
goedemorgen trouwens allemaal
ons zoontje heeft ons bijna de hele nacht wakker gehouden
en de jongste was al vroeg wakker
aaaaahhhhhhh
het is vakantie laat mij slapen
mijn neus gaat weer achteruit ik heb het weer steeds benauwd
ik heb zin om leuke dingen te doen
ik verveel me
ik zal zo is met mijn man gaan overleggen
de vakantie is dit keer saaier als dat ik verwacht had
nou misschien veranderd het nog wel allemaal
nou tot horens
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           18 nov              4 nov                             wil ik wel weten.

isa                    28               1e              16 maart            12 nov            23 okt                           wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              4 nov                4 nov                           wil ik wel weten        

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                        wil ik wel weten    

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                           6 nov                           wil ik wel weten

karin               30                 2e            10 maart                                                                                           jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart           27 okt           23 okt                           wil ik niet weten

april    

repelst         23                  1e             1 april                                                                                                wil ik niet weten

Terug
Bovenaan