ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai diana
hoe is het gegaan
is het nog steeds een meisje
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

aaaaaahhhh sorry ik bedoel een jongen
dit zal toch geen voorteken zijn
nou ik hoor van je

hai diana
nou nog steeds niets van je gehooord
ik begin nu echt te denken dat het weer andersom is
hoeft niet je kunt ook wel druk zijn maar toch ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoor
laat gauw wat van je horen
liefs ci lo...

Hoi CiLo en andere meiden,

Sorry ben niet veel online geweest ik heb het zo druk met me werk. Ik werk 6 dagen per week op het moment ik kom echt tijd te kort.

Het gaat tot nu toe goed. Ik heb zaterdag mijn NOD ik hoop het zo!!!!! Ik weet echt niet of het gelukt is ik heb geen kwaaltjes of iets. Geen pijnlijke borsten helemaal niets. Heb alleen beetje pijn in me onderrug maar dat kan ook een rd kwaaltje zijn dus we wachten het maar af.

Ik hou je zeker op de hoogte maar kan helaas niet zo veel kletsen sorry. Ik hoop dat alles goed met je gaat (heb nog niet terug kunnen lezen)

Iedereen een hele fijne sinterklaas morgen maak er een leuke dag van met je kids.

groetjes
Patricia

Hallo Cilo en de andere meiden,

Helaas geen echo voor mij woensdag. Tijdens gym om 20.00 uur spraken ze mijn voicemail in dat niet door ging ivm ziekte. Nu heb ik het aankomende dinsdag om 11.45 uur.
Wel heb ik de babykamer ( mijn man dan) de muren babyblauw gedaan. Wou niet wachten en kon niet wachten. Ook hangt er nu een mooi wit rolgordijn. En de lamp natuurlijk!

Ik vond wel erg jammer vooral omdat mijn man er speciaal voor vrij had genomen. En nu aankomende dinsdag moet ik weer heen alleen dan zonder hem en dat vind ik wel flink balen.
Wel hadden we woendag weer de verloskundige hier was alles weer in orde! En het hartje hoorde weer fantastisch.

Heb trouwens het idee dat ik momenteel behoorlijk aan het groeien ben .. mijn buik dan. De kilo's nog maar 4 of 5! Was bij onze zoon wel anders.

Cilo wanneer mag jij om de pretecho?
Patricia zal toch voor je duimen!
Karin sterkte met je zoon en veel plezier aankomende maandag!

Groeten

Diarich

hai patricia
fijn om weer van je te horen
ik zat al te denken waar is ze toch
en wanneer is haar nod nu
nou zaterdag is lekker snel
ik hoooooooooooooooooop het zo voor je
toi toi toi

hai diana
eindelijk ik heb vandaag wel 10x gekeken
of je een reactie had geplaatst ik was zo benieuwd
wat balen dat de echo niet doorging
en wat balen dat je man nu voor niets heeft vrij gevraagd
kun je niet iemand anders mee nemen dan dinsdag je moeder of schoonmoeder
ja ik zeg maar wat alleen lijkt me toch ook niet echt leuk toch

ik heb mijn pretecho 23 dec in de kerstvakantie
ik kon de week ervoor al maar dat wou ik niet ivm dat geren en gevlieg dan weer omdat de kids naar school gaan
dus zei ik doe maar in de vakantie dan kan ik lekker rustig aan doen
en er lekker van genieten

ik denk wel aan de ene kant dat het gewoon een meisje is hoor het zou toch te toevallig zijn als ik het zelfde als jouw en karin zou hebben
dat is te toevallig op een paar meiden en zoveel meiden die dat meemaken dat kan haast niet

nou fijne   sinterklaas morgen
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart           15 dec            23 dec                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                              9 dec                             jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart     10 dec                      n.v.t                                       jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                8 dec                             jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            29 dec     16 dec groei                   geheim

Hoi Cilo,

Ben erg weinig online geweest. Heb volgende week woensdag een examen dus heb heel veel zitten leren 's avonds.

Heb pas 15 december mijn NOD dus dat duurt nog even. Hij valt toevallig op mijn verjaardag dus ik weet wel een heel leuk cadeautje. hahaha.
Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt omdat ik toch onregelmatig ongie was. We hebben deze maand dus echt op de juiste avond geklust. Hopenlijk heeft het geholpen.

Zo morgen dan eindelijk sinterklaas. Helaas heeft hij bij ons aangegeven zaterdag pas langs te komen dus wij moeten nog een extra dagje wachten.

Iedereen in elk geval een hele gezellige sinterklaas.

Liefs Debbie

Terug
Bovenaan