ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hoi allemaal

Mag ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
En dat het maar een top jaar voor iedereen wordt.

Ook ik heb niet zulke goeie (leuke dagen gehad )
Voor de kerst 2x in ziekenhuis gelegen .Ik was bij de vk en   kon het hartje niet vinden .Ik   had al een paar dagen niet veel gevoeld maar maakte mij geen zorgen ,
Gelukkig in het ziekenhuis hadden ze het gevonden en alles gecontroleerd.

Nu moest ik afgelopen dinsdag bloedprikken en werdt gisteren om 15.30 uur gebeld door de vk .
Of ik even wilde komen ik dacht wat nou weer
Mijn suiker is niet goed .Ik heb geen idee wat het nou allemaal inhoudt maar moet mij weer morgen melden in het ziekenhuis.

Verder voel ik de kleine lekker bewegen en ben nu 30.en 3 dagen gaat gelukkig hardt
De baby kamer is helemaal klaar zal volgende X foto sturen
Spreek jullie snel
Dikke x karin

hai meiden
de beste wensen aan jullie allemaal voor 2009
wat een gedoe he dat het forum het niet deed

ik had een heel verhaal getypt na mijn pretecho en allemaal voor niets
dus nu even een kort verslag
alles zag er goed uit
de baby groeide erg hard
normaal rond de 27 weken is een baby 35 cm en weegt 820 gram
die van ons was 36 cm en woog 1160 gram aaaahhhhhhhhh
ik kreeg het wel even benauwd
maar het kan heel erg goed dat ze straks weer wat langzamer groeit
de lengte daar maakte ik me niet druk om maar meer om het gewicht
verder de baby had al haartjes
en ze pakt de hele lengte van mijn baarmoeder
dus van onder tot onder mijn ribben vandaar dat ik zoveel maagzuur heb en elke dag weer misselijk ben ze zei dat dat wel ongewoon was nu al
het is dus een lange tante ze zit echt tegen mijn ribben te drukken

verder vandaag ben ik 28 weken + 4 dagen

mijn jongste dochter slaapt sinds deze week in een gewoon bed
we waren naar de ikea geweest maandag en hebben haar het zelfde bed gekocht als onze andere dochter
alles van de mamoet collectie
ze liggen bij elkaar op de kamer dus ik heb hun het zelfde beddengoed gekocht + gordijntjes echt zo schattig de jongste is super blij

nu heb ik het ledikant bij ons op de kamer en kan nu alles gaan wassen en inrichten heb er echt zin in

de feestdagen zijn wij trouwens goed door gekomen
nou meiden gelukkig kunnen we weer beppen
heel veel liefs ci lo...

bears
wat balen dat je ziek was meid
ik hoop dat je je nu weer beter voelt

patricia
hee wat gaaf
dus die iui toch nog op het nippertje gered geweldig
en 6 jan wat snel ik hou je in de gaten
toi toi toi

diana
alles goed met jouw verder

karin
wat een pech dan weer voor jouw
dus morgen moet je weer naar het ziekenhuis
nou we horen het dan wel he
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            13 jan                                                       meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                         jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart                                                                                         jongen

karin               30                 2e            10 maart                                                                                         jongen!!!!

macka         38                 1e               8 maart            20 jan     13 jan groeiecho geheim

HAI MEIDEN
wat schiet het op he
zo deed ik nog een test van het zomer
en nu loop ik alweer op het laatst
het begint nu echt zwaar te worden
ik merk het steeds meer aan mijn lichaam
ik ben zo benieuwd wanneer de baby komt
ook omdat onze zoon de 18e jarig is en ik hoop niet dat het op zijn verjaardag is dus ik ben heel benieuwd wat de datum wordt
nou fijn weekend allemaal
liefs ci lo...

Hallo Allemaal!

Sorry sorry sorry, erg lang niets maar van me laten horen. We hebben een erg hectische periode achter de rug gehad, dus ook even echt niet meer aan dit forum gedacht.
In november is mijn man eindelijk maar dan toch geopereerd aan zijn hernia. Deze operatie is niet helemaal zoals het hoord verlopen.  Het was allemaal wat gecompliceerd en de operatie heeft daarom ook anderhalf uur langer geduurd dan anders. Helaas hadden ze ws een zenuw geraakt waardoor hij na de operatie erg veel pijn en uitvalsverschijnselen had in zijn been. Opname duur is ook langer geworden.. van  2 dagen na 1 week. En het ziekenhuis lag niet in de  buurt.. 70  km verderop. Voor mij was het dus dag in dag uit 70 km heen en weer terug.. ondertussen wel gewoon doorwerken en het huis hier aan kant houden. Toen hij eenmaal thuis kwam, kwam nogsteeds alles op mij neer, want hij lag nog veel in bed. Sinds anderhalf week gaat het allemaal weer stukken beter en heeft hij de kracht ook zo goed als geheel weer terug in zijn been. Gevoel is nog wel steeds weg, maaarr de pijn is ook helemaal verdwenen.  
Af en toe  werd ik weer op mijn plek gezet nadat ik voor de zoveelste keer te regelmatig ook al harde buiken kreeg. Op advies van de verloskundige toen dus ook een week thuis gebleven en moest ik ook in bed.. Ik moest het echt even rustig aan doen.
Inmiddels gelukkig alles weer  onder controle, nog even  de fijne  feestdagen er achter aan gehad en nu is het RUST!!  
We zijn inmiddels ook maar eens in de kinderkamer begonnen (......), maar dat schiet gelukkig aardig op. Uiteraard kan mijn man nog niet  veel doen dus we hebben nogsteeds  familie die  ook veel mee helpt. Zij verven en klussen.. wij de leuke dingen kopen! haha
Waarschijnlijk  is het  binnen  2 weken wel  klaar.

Mn buikje is inmiddels een buik... volgens de verloskundige groeit het zoals het schema aan geeft.. ( geen flauw idee welk schema.. maar het zal wel goed zijn..)
De nieuwsgierigheid groeit met de dag.. af en toe hoopte ik dat dat we toch nog een echo moesten doen  zodat ik toch nog even kon kijken wat het geslacht nou is. Maar goed.. eigenlijk vind ik het zo ook wel spannend en is  de verrassing straks alleen maar groter.  

Wel heb ik sinds een week pijn/last in mijn lies.. Beetje vervelend tijdens het lopen, in rust heb ik er geen last van.. Herkend iemand dit?

ZIjn er ook mensen die ook al druk bezig zijn met de zwangerschapscursussen??
Ik heb inmiddels 3 lessen gehad.. haha wel lachen hoor en moet zeggen dat ik er wel wat aan heb. Toch een stuk informatie en  voorbereiding op wat  ons straks te wachten staat.

Nou meiden... ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik even een tijd foetsie was... ik zal nu weer wat actiever zijn.. zeker nu het eind in zicht is he!! SPANNEND!!

Hoelang moet iedereen nog werken??? Ik nog 5 weekjes!! JOEPIE!!
Daarna gaan we nog even een weekje  naar de eilanden  met zn tweetjes.. nog even nu het  nog kan met zn tweetjes.. haha

Doei doei!!
Veel liefs
Isa

hai isa
dus jij hebt ook het enige meegemaakt
gelukkig gaat alles nu beter met je man

die pijn in de lies had ik dus ook dat is bekkenpijn
bij mij was dat zo erg dat ik ervoor naar fysio ga
fysio helpt me niet erg hoor maar nu doe ik die oefeningen
ook niet thuis door mijn vermoeidheid
soms masseert ze me en dan loop ik ook weer met 4 dagen pijn
dus of ik er beter van wordt nee niet echt
ik kan er net zo goed mee stoppen
ik had ook een bekkenband gekocht bij de prenatal en die doe ik nooit om
zonde van het geld dat ding heeft me nl 37 euro gekost

maar goed leuk dat je weer mee kletst
ja ik ben ook benieuwd wat je krijgt
maar goed erg lang duurt het nu niet meer he
je zult zien de laatste weken vliegen voorbij
ik ga deze maand achter geboortekaartjes aan omdat feb een drukke maand voor me is en in maart wil ik alles klaar hebben

nou tot horens
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan