Hoi Hoi..
He bah, mn gevoelsmatige vakantie zit er weer bijna op.. Afgelopen 2 weken maar 3 dagen hoeven werken..(door kerst en oud en nieuw konden er mensen vakantiedagen opnemen omdat er minder patienten waren) OOoh heerlijk was dat! Deze week weer hard aan het werk. 4 dagen werken.. bah bah bah. Ben benieuwd hoe me dat gaat verlopen. Moet zeggen dat die lies me best pijn doet.
Gevoelsmatig zijn het mijn banden.. ik wet echt niet hoe het voelt als het mijn bekken zijn.. kan natuurlijk ook. Geen flauw idee. Ik heb inderdaad nu zo;n band om die mijn buik wat ondersteund. Dat helpt wel iets. Zolang ik zit en niet beweeg heb ik nergens last van. Ws gisteren weer es iets teveel gedaan.. flink wezen shoppen namelijk omdat er overal uitverkoop was.. Heeerlijk wat kan je daar weer vrolijk van worden!! haha
Jij bent naar de fysio geweest CiLo toen jij deze pijn had?? Welke oefeningen moest jij dan doen? Bij mijn zwangerschapscursus/arrobic doen we ook allerlei bekken oefeningen.. S.I gewrichtjes los maken en lichte buikoefeningen.. (voornamelijk de schuinebuikspieren uiteraard...) Maar goed sinds dien heb ik dus last van mijn lies! Grr
Hoe gaat het met jouw bekken dan?? Las dat jij het nu ook wel zwaarder kreeg. Moelijke bij jou lijkt mij dat je ook nog 3 kinderen rond hebt huppelen die het voor jou ook zwaarder maken.. Lukt het je nog een beetje??
Hoe was de pretecho eigenlijk?? Die heb je toch gehad?? Was het leuk?? Enn leek het meisje op jou of op je man.. haha Hoelang duurde de echo en mag ik vragen wat het jou gekost had?? De prijzen varieren soms zo erg.
Ooh ik kan echt niet wachten... ik ben veel te nieuwsgierig hoe het kindje er uit ziet! Moet er gewoon niet teveel bij nadenken.. voor ik het weet ligt het in mijn armen.. oooh ik verheug e er zo op!
Patricia: Jeetje lees dat je inmiddels gestart bent met IUI. Spannende tijden dus. Hoe ervaar je het?? Vind je het niet moeilijk dat een vriendin van je nu dan zwanger is? Kan me voorstellen dat je af en toe wel je dipje hebt..
Ik hoop iniedergeval voor je dat dit jullie jaar wordt!! Ik duim voor jullie!
Het is wel een stukje minder drukker hier op dit forum dan eerder.. pff ik weet nog wel in het begin.. haha weet je nog Ci Lo.. Volgens mij hadden we binnen een maand de topic vol! en moesten we alweer een nieuw deel beginnen. Nu zitten we vanaf de 6 weken zwangerschap nogsteeds in deel 1....
Nou misschien komt dat nog weer terug!
Is iedereen trouwens al klaar met de kinderkamer????
Hoe ziet hij er uit bij iedereen?? Ik ben zo benieuwd naar andere kamertjes..
Wij hebben white wash meubeltjes gekocht. We moeten het alleen nog even opscheuren en opnieuw verven.. tweede hands namelijk gekocht. Scheelt nogal in de prijs, maar niet in hoe het er uit ziet. We zijn er iniedergeval erg blij mee..
Verder hebben de de muren creme wit en daarbij 1 muur voor 2/3 blauw en de muur er naast 1/3 blauw. De kleur loopt zeg maar door naar de andere muur. Het is een beetje turquoise blauw maar dan iets doffer. Nouja als de kleur op de muur zit, maak er ik wel even een foto van..
Verder hebben we hele vrolijke gordijnen met strepen. basis is weer de creme kleur en dan een blok lime groen van 7cm 7 cm creme en dan een blok met 5 verschillende kleuren (de blauw kleur die op de muur zit, rood, geel, oranje, lime-groen, rose). Snappie een beetje??? Nouja lekker fleurig dus.. maar niet te druk.
hmm mijn berichtje word weer aan de lange kant.. vandaag lekker niets doe dag!! Jammie! haha
Fijne zondag allemaal en misschien nog tot straks!
Groetjes
Isa