ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi dames,

Cilo ik weet het niet, ik denk dat het weer mislukt is heb namelijk alweer verschrikkelijke pijn in  me rug en dat is meestal teken dat ik bijna ongesteld ga worden. Maar ik blijf nog even hopen uiteraard.

Het gaat echt al hard voor jullie jeetje mina nog +/_ 12 weken voor jou CiLo. Ik kom net bij me vriendin vandaan die is nu 11 weken zwanger en ze krijgt al een klein beetje een buikje. Leuk om zo te zien hoor en wat ze allemaal moet regelen en doen. Ik wil het ook zo graag maar moet nog steeds geduld hebben. Dit jaar wordt ons jaar hoop ik!!!.

nou meiden ik ga me mandje opzoeken

dikke kusss
Patries

Hoi Hoi..

He bah, mn gevoelsmatige vakantie zit er weer bijna op.. Afgelopen 2 weken maar 3 dagen hoeven werken..(door kerst en oud en nieuw konden er mensen vakantiedagen opnemen omdat er minder patienten waren)  OOoh heerlijk was dat! Deze week weer hard aan het werk. 4 dagen werken.. bah bah bah. Ben benieuwd hoe me dat gaat verlopen. Moet zeggen dat die lies me best pijn doet.
Gevoelsmatig zijn het mijn banden.. ik wet echt niet hoe het voelt als het mijn bekken zijn.. kan natuurlijk ook. Geen flauw idee. Ik heb inderdaad nu zo;n band om die mijn buik wat ondersteund. Dat helpt wel iets. Zolang ik zit en niet beweeg heb ik nergens last van. Ws gisteren weer es iets teveel gedaan.. flink wezen shoppen namelijk omdat er overal uitverkoop was.. Heeerlijk wat kan je daar weer vrolijk van worden!! haha

Jij bent naar de fysio geweest CiLo toen jij deze pijn had?? Welke oefeningen moest jij dan doen? Bij mijn zwangerschapscursus/arrobic doen we ook allerlei bekken oefeningen.. S.I gewrichtjes los maken  en lichte buikoefeningen.. (voornamelijk de schuinebuikspieren uiteraard...) Maar goed sinds dien  heb ik dus last van mijn lies! Grr

Hoe gaat het met jouw bekken dan?? Las  dat jij het nu ook wel zwaarder kreeg. Moelijke bij jou lijkt mij dat je ook nog 3 kinderen rond hebt huppelen die het voor jou ook zwaarder maken.. Lukt het je nog een beetje??
Hoe was de pretecho eigenlijk??  Die heb je  toch gehad?? Was het leuk?? Enn leek het meisje op jou of op je man.. haha Hoelang duurde de echo en mag ik vragen wat  het jou gekost had?? De prijzen varieren soms zo erg.  
Ooh ik kan echt niet wachten... ik ben veel te nieuwsgierig  hoe het kindje er uit ziet! Moet er gewoon niet teveel bij nadenken.. voor ik het weet ligt het in mijn armen.. oooh  ik verheug e er zo op!

Patricia: Jeetje lees dat je inmiddels gestart bent met IUI. Spannende tijden dus. Hoe ervaar je het?? Vind je het niet moeilijk dat een vriendin van je nu dan zwanger is? Kan me voorstellen dat je af en toe wel je dipje hebt..
Ik hoop iniedergeval voor je dat dit jullie jaar wordt!! Ik duim voor jullie!

Het is wel een stukje minder drukker hier op dit forum dan eerder.. pff ik weet nog wel in het begin.. haha weet je nog Ci Lo.. Volgens mij hadden we binnen een maand de topic vol! en moesten we alweer een nieuw deel beginnen. Nu zitten we vanaf de 6 weken zwangerschap nogsteeds in deel 1....
Nou misschien komt dat nog weer terug!

Is iedereen trouwens al klaar met de kinderkamer????
Hoe ziet hij er uit bij iedereen?? Ik ben zo benieuwd naar andere kamertjes..
Wij hebben white wash meubeltjes gekocht. We moeten het alleen nog even opscheuren en opnieuw verven.. tweede hands namelijk gekocht. Scheelt nogal in de prijs, maar niet in hoe het er uit ziet. We zijn er iniedergeval erg blij mee..
Verder hebben de de muren creme wit en daarbij 1 muur voor 2/3 blauw en de muur er naast 1/3 blauw. De kleur loopt zeg maar door naar de andere muur. Het is een beetje turquoise blauw maar dan iets doffer. Nouja als de kleur op de muur zit, maak er ik wel even een foto van..
Verder hebben we hele vrolijke gordijnen met strepen. basis is weer de creme kleur en dan een blok lime groen van 7cm 7 cm creme en dan een blok met 5 verschillende kleuren (de blauw kleur die op de muur zit, rood, geel, oranje, lime-groen, rose). Snappie een beetje??? Nouja lekker fleurig dus.. maar niet te druk.

hmm mijn berichtje word weer aan de lange kant.. vandaag lekker niets doe dag!! Jammie! haha

Fijne zondag allemaal en misschien nog tot straks!

Groetjes
Isa

oooh lees net dat je een week niet op het forum terecht kon... vandaar dat er bijna een week tussen een aantal berichten zitten...
Iets te snel geoordeeld over dat er minder gekletst word hier... Sorry!

Hallo meiden,

Patries, ik hoop echt dat het wel gelukt is bij jullie. Hoe kijk jij inderdaad op tegen je vriendin die nu zwanger is. Kan me voorstellen dat dit soms best wel frustrerend is.

Isa, blij te horen dat het met je man weer beter gaat. Dus je doet aan zwangerschaps gym. Ik ben er ook mee bezig. Aanstaande dinsdag eigenlijk partner avond, maar wij zitten morgen een midweek met vrienden in centerparcs. Maar mijn man is bij de eerste zwangerschap ook al mee geweest. Moet hierna dacht ik nog twee keer.

De kinderkamer is wel af. Natuurlijk kunnen we altijd wat omprutsen enzo, maar het is wel klaar. Ik heb van de vorige de commode en de wieg in de baby kamer staan en daarbij nog een appart kastje die niet al te veel ruimte in neemt. Yordi heeft toch wel de grootste kamer en nog steeds zijn kledingkast en bedje. Wij hebben 2 muren baby blauw en de rest creme. Verder een ontzettend mooie lamp, zo'n wolk met sterren. En voor de ramen hebben we creme verduisterings gordijn.

Mijn buik groeit ook goed. Krijg nu wel last met bukken. Verder beweegt de kleine best veel. Meerendeels rond 04.00 uur en savonds tussen 8 en 11 uur. Overdag soms maar niet al te veel. Of misschien wel maar merk ik het niet door de drukte.

Avond eten heb ik nu kleine porsies en moet savonds nog wel iets anders eten anders hebben we weer een rammelende maag. En volgensmij is het maagzuur waar ik savonds last van heb.

Cilo alles goed? Heb je al een leuk geboortekaartje gevonden? Ik zal er ook eens achteraan. Had van 1 proef afdruk aangevraagt, maar heb nog steeds geen binnen.

Verder hebben we de doos van de prenatal binnen en de kruidvat. Leuk weer wat voordeel bonnen. Vond dit keer wel een leukere doos van kruidvat. De eerste van 2007 vond ik toen echt tegen vallen.

Nou meiden volgende week geen bericht van mij. Dan ben ik dus in centerparcs.
Ik spreek jullie snel weer!

Liefs

Diana

PS

Schiet echt op als we terug komen zijn we alweer 29 weken zwanger!

Hoi Dames,

Ohh ik vind het nu toch wel weer spannend worden hoor meiden. Morgen is het dag 14 na mijn IUI heb nog geen tekenen van ongesteldheid dus please laat het dit keer raak zijn, moet nog even geduld hebben!!

De vraag op hoe ik reageerde op mijn vriendin, nou dat was best wel apart, ze was pas 2 maanden bezig (dat wist ik) en toen belde ze me op mijn werk dat ze een positieve test had of ik na me werk even langs wilde komen, op dat moment zakte ik heel even door de grond en moest eerlijk gezegd echt wel even huilen en niet omdat ik het haar/hun misgun. Ik heb heel goed met haar hierover gesproken want ze snapte heel goed mijn reactie ik sprong ook geen gat in de lucht voor haar en dat vond ik eigenlijk heel erg van mezelf. Inmiddels heb ik prenatal al een paar keer bezocht en heb leuke kleine dingetjes voor haar gekocht, ik moet dit soort dingen van me af zetten omdat het bij ons niet zo snel wil lukken, betekend dat niet dat ik het een ander moet misgunnen. Dus al met al ben ik gewoon heel blij voor me beste vriendin en steun ik haar waar ik kan. En we hebben echt de grootste lol samen over de baby. En tuurlijk hoop ik gewoon dat ik van de week positief test en dat ik dit met haar samen kan gaan delen.

wat een drama verhaal weer. Ik ben een hele tijd emotioneel geweest maar ik geef dit de schuld aan me operatie mijn hormoonhuishouding is echt van slag geweest, maar het gaat nu heel goed met me en kan alles veel beter relativeren. Ik ben vrij nuchter en positief ingesteld gelukkig. Met mij gaat het dit jaar goedkomen

ik laat van de week weten wat het is??

groetjes
Patries

morgen weer werken normale leven gaat weer beginnen!!!!.

hai isa
hoe gaat ie
ik lees dat je weer druk bent met je werk
nog even meid en dan lekker zwangerschapsverlof

bij fysio moet ik soms de benen helemaal sprijden naar de zijkant en dan duwt zij dat extra aan en dat doet wel pijn verder
op je rug liggen knieen gebogen en dan de benen naar links en dan naar rechts kantelen
fietsen met de benen terwijl je op de rug ligt
en op de rug liggend je benen optillen eerst rechts een paar keer en dan de andere kant
de eerste keer dat ze mij masseerde voelde als een verlichting
maar de keren ernaar deed ze bindweefselmassage nou daar heb ik toen 4 dagen last van gehad en dat kan ik niet gebruiken
ik moet er zijn voor mijn gezin en ik moet kunnen functioneren wie moet het anders doen als ik het niet kan
ik ga vandaag met haar overleggen of het wel zinvol is om door te gaan

de echo was heel erg leuk natuurlijk
en je wou weten hoelang het duurde + de prijs
20 min 2d echo
15 min 3d en 4d echo
+ alles wordt opgenomen op dvd die kun je meenemen naar huis
6 fotos
geslachtsbepaling als je dat wilt
dat alles bij elkaar 110 euro
en we kregen een slabber cadeau hahahahahahahaha

nou werkse nog deze week welke datum moet je voor het laatst werken
liefs ci lo...

hai diana
hoe gaat ie
jij zit nu in centerparcs
maar ik plaats dit bericht vast en dan lees je het wel als je de weer bent

ik moet nog achter de kaartjes aan
ik ga altijd naar de zelfde drukker die zal me wel zien aankomen dadelijk weer zwanger
voor de 4e keer mag hij dan de kaartjes voor mij maken
ik heb nu wel zoiets van wat moet ik nu weer voor tekst kiezen
bij onze zoon hadden we een gewoon geboortekaartje en bij de meiden een foto van de kids erop gedrukt
en dat zullen we nu ook wel doen als je eenmaal met fotos begint dan ga je niet snel terug naar een gewone kaart

veel plezier nog op centerparcs
en tot gauw
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan