zwangerschapskansen

Hallo Corina,
Bedankt voor je reactie. Ik heb deze vraag ook aan een zwangere (super goede) vriendin   gesteld. Zij gaf wel aan een heel klein beetje "lekkage" te hebben.
Maar ik heb het niet over een klein beetje. Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat  toch wel zeker de helft  direct meekomt en er weer uitloopt. Ook al blijf ik liggen...
We zijn nog maar net bezig dus vind het een beetje te vlug om nu al gelijk naar de HA te stappen. Maar ik heb echt het idee dat het een bevruchting erg tegen zal werken. En dus vind ik het ook jammer als ik er niets mee doe en misschien wel een paar maanden "verdoe"...
Wat moet ik nou? Heb jij het ook over zoveel "lekkage" of meer een drupje?
Groeten Nan

hey nanja,

ik heb het niet over een drupje,maar over een onderbroek vol!

misschien moet ik effe googlen,misschien dat daar wat in staat hier over?
als ik iets weet laat ik het je wel horen.

groetjes corina

ow en anders misschien morgen even je huisarts op bellen omdat te vragen?vragen kan altijd toch?

ik heb effe gegoogled,werd er niet echt veel wijzer van moet ik je zeggen...

de ene zei dat het normaal is,de ander weer niet

wel heb ik ergens gelezen dat het zaad dat er nog uit komt na ''de daad'' dat het looszaad is........

laat je het nog even weten als jij meer weet?
ik ben hier namelijk wel nieuwschierig naar!

groetjes corina

Hallo Corina,

Ja googel'en heeft mij hier ook niet echt bij geholpen.
Nee, ok dan praten we over hetzelfde.....
Toevallig ontmoet ik morgen een gyneacoloog, ga even proberen of ik iets kan vragen off the record. Mocht het niet kunnen of voelt het niet goed om te vragen dan ga ik maar eens kijken of ik idd de HA ga bellen.
Ik zet het gelijk op het forum als ik meer weet.

Groeten Nan

Hallo,  wil hier ook even iets op zeggen.
Bij mij komt er ook aardig wat weer uit.
Maar is het wel per keer verschillend. Rond mijn ei is dat naar mijn idee minder.
Verder weet ik er ook niet zoveel van.

hoi,

dat klopt , rond je eisprong staat de baarmoedermond een stukje open, waardoor er meer sperma word opgenomen.
Dus meiden niks om je zorgen te maken, een gezonde man produceerd wel 20 miljoen zaadcellen per ejaculatie, denk niet dat die er allemaal weer uit komen.

succes.
gr bambi

Hallo Meiden,

Ik heb het helaas niet met een gynaecocoog hierover kunnen spreken maar wel met een verpleegkundige. Daar even de situatie mee besproken. Ze zei ook, vergeet niet dat jezelf als vrouw zijnde ook veel vocht kunt hebben. (nou kan dat bij mij idd behoorlijk aanwezig zijn)   en dat er toch ook nog steeds mensen zwanger worden van "voor het zingen de kerk uit". Dan zijn er weinge zaadcellen aanwezig en "spuit" het er ook niet uit..(haha uit zijn piemel he). En het is vrij normaal dat er toch wel veel vocht weer uit de vagina loopt...Ze zei wel, dat is mijn idee, dus als je zeker wilt weten kun je het wel vragen aan de Gyn. Dus ja het is niet de mening van een Gyn maar goed gaf mij wel even rust... Maar even afwachten... En wie wet lukt het me nog om de mening van een deskundige te vragen.
Voorlopig lekker verder sporten en afwachten.

Groeten Nan

Terug
Bovenaan