zwangerschapskansen

ja mijn man rookt ook,slecht he?
maar hij zegt maar steeds dat hij aan het minderen is waarop ik dan zeg dat minderen geen zin heeft,je moet radicaal stoppen zei ik,maar ja ik kan hem niet verplichten,toch?
maar ben soms wel bang dat dat nadelige gevolgen zal hebben.......

maar jij zegt rookte?is jouw man gestopt?
hoeveel rookt(e)jouw man gemiddeld?.
die van mij 4 sigaretten op een dag..soms 6 maar meer ook niet(zegt hij)

ik ga ess kijken of mijn zoontje al wakker is.

ps;dat is wel ess zo lekker he dat als hij nog eventjes onder de middag op bed ligt dat je dan effies achter de pc kan kruipen

ja sorry was typefoutje, er moet staan rookt!
Hij gaat wel stoppen (zegt ie haha), en ik kan hem idd niet verplichten nee, hij moet er toch echt zelf achterstaan anders lukt t denk ik niet. Maar hij rookt vergeleken bij jou wel stukje steviger trouwens, 20 haalt ie wel op een dag!
Maar hopen dat ie zelf snel wil stoppen dan haha

Ja hier ook nog heerlijke slaper smidags, erg fijn eentjes je handen vrij!
Nou fijne middag!

xx

Hallo Corina,

Neem aan dat die ook voor mij was bedoeld? (hoe oud we zijn)
Ja mag hoor , ik ben 29 en mijn vriend is 33.

Het is onze 1e zwangerschap waar we voor gaan. Dus wel erg spannend allemaal.
We zitten nu zeg maar in onze 2e ronde... 2,5 eigenlijk want halverwege "ronde 0" besloot mijn partner er echt klaar voor te zijn. Het was toen nog wel even spannend want mijn mensturatie bleef 1 week uit (waarschijnlijk door mijn vakantie). En achteraf gezien was het toch net na mijn eisprong besloten. Dus hij heeft het over poging 3 en ik 2...

Jij hebt al 1 zoontje begrijp ik? Hoe lang heb je er toen over gedaan? En hoeveelste ronde zit je nu?
Over dat roken... Wij zijn beiden gezelligheidsrokers geweest. Ik ben helemaal gestopt.
(alhoewel toen ik vorige keer ongesteld was geworden ook daarna ff een sigaretje gerookt). Mijn vriend rookt af en toe nog wel een sigaretje.

Hey nou ik ga koken...
Fijne avond,
Groeten Nan

hey nanja,natuurlijk was die vraag ook voor jullie..

sorry dat ik je nog niet gemeld had dat ik al een kleine heb,ik vond dat ook niet zo gepast om dat opdeze topic neer tezetten..

maar ik heb over hem ruim een jaar gedaan,maar had juist verwacht dat het nu sneller raak zou zijn.....
zodoende dat ik ook nu weer onzeker ben geworden...

kookze!

groetjes corina

Hallo Corina,
Hoef je geen sorry te zeggen hoor.... En daarnaast je hoeft je ook niet "te schamen" voor het feit dat je al een kindje hebt hoor. Als mensen dat niet kunnen hebben dan zijn ze wel erg egoistisch bezig hoor!
Maar ronde 9 nu al..pfffff ik ben pas begonnen en wordt nu al ongeduldig  bij het idee dat ik nog maanden bezig kan zijn. Ik hou mezelf nu voor dat ik niet kan verwachten dat het voor ronde 6 lukt. Maar goed  misschien schuif ik bij ronde 5 mijn verwachtingen wel weer op. Ik hoop inderdaad voor je dat het deze keer sneller zal gaan dan bij de 1e!
Ik duim voor je!

Ik heb trouwens wel een vreemd gevoel vandaag. Gister wat gevoelige momenten in mijn buik. (beetje verkouden) Met hoesten een soort opgezet gevoel. En nou vanmorgen ineens wat licht bloedverlies. Niet genoeg om ongesteld te zijn, meer alleen met afvegen.
In de loop van de dag werd het minder en donkerder. Heb pas a.s. woe mijn NOD. Al een korte cyclus van 24 dagen maar 19 dagen is dan wel erg kort. Heb niet het idee dat het nu doorzet.... dus ja...
Heb een beetje zitten snuffelen op internet. Heb wel het 1 en ander zien staan over innestelingsbloeding. misschien is dat het wel.
Of niet....
Groeten Nan

Terug
Bovenaan