zwangerschapskansen

Hallo dames,

Hierbij weer een update....
Heb vandaag een gyn.ass gesproken.. (ze kunnen natuurlijk niets met zekerheid zeggen want ze kunnen de situatie niet goed beoordelen maar .....)
Ze gaf aan dat het belangrijkste is dat er sperma uit de penis komt en niet bv achter de voorhuid blijft zitten ofzo.
Dat er veel uitloopt gelijk hoeft niet perse nadelig te zijn. Er is tenslotte maar 1 zaadje nodig. En in de vagina of baarmoeder (???) zit een soort kuiltje waar ook wat sperma in blijft liggen. (zolang je ligt dan). Maar goed het kon geen kwaad om een kussen ofzo onder mijn heupen te leggen zodat mijn bekken kiept.
Ze kunnen wel een testje doen na het vrijen of er zaadcellen bevinden in je baarmoederslijmvlies. (dus of er uberhaupt zaadcellen zover komen) maar goed dat gaan ze nu nog niet doen. Dat is een medisch verhaal.
Zover zijn wij in elk geval nog niet. Voorlopig maar zelf lekker sporten en genieten... hihi en hopelijk toch wel erg snel zwanger raken.
Ik heb nog 8 dagen te gaan voor mijn NOD, spannend weer.

Nou ik hoop dat jullie er ook wat mee kunnen. Het heeft mij wel gerustgesteld moet ik zeggen.
Succes allemaal,
Groeten Nan

hey nanja,,

goed van je dat je het even heb gevraagd aan de ass.gyn,het is wel duidelijk dus.

maar wat ik dan niet snap is;ik zit nu op dit moment volop in mijn vruchtbaarste periode en heb vanmorgen geklust,ben daarna nog een half uur op bed blijven liggen maar even goed was mijn onderbroek vol
maar ik moet wel zeggen dat ik vanmorgen ook vanmezelf van onderen zeiknat was,en zoals mijn vriend dan ook heel droog op dat moment zegt is;het lijkt wel of ik er in zwem met mijn geval.
maar als ik dan ook in mijn onderbroek kijk dan ruik ik niet alleen mezelf maar ook mijn   geur van mijn vriend om het zomaar effe te zeggen,dus er komt wel degelijk wat zaad of vocht?van hem naar buiten...

groetjes corina

Hallo Corina,

Ja haha herken dat hoor.. ik ruik zijn geur  ook altijd... dus is niet vreemd!
Hmmm ja, ben geen deskundige natuurlijk...
Maar ik heb dus begrepen dat sperma en vocht verlies normaal is. (neem ik nu maar aan dan)
De overleden zaadcellen blijven dan misschien wel achter in je vagina.
De sterke zaadcellen zwemmen naar boven of verstoppen zich dan in het slijmvlies.
Ik neem dan ook aan dat als je een tijd hebt gelegen dat het vocht wat dan nog naar buiten komt jouw vocht is vermengd met zaadloos sperma of de al overleden zaadcellen.
Zou dat een logisch verhaal zijn????
Groeten en succes!

Jullie partners ook een beetje nieuwsgierig aan het worden?
De mijne heeft nu al een paar keer gevraagd of ik al   misselijk ben 's ochtends hihi schattig!!!!

Nan

quote: nanjaheefteenwens reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 20:45:05'));

Hallo Corina,

Ja haha herken dat hoor.. ik ruik zijn geur  ook altijd... dus is niet vreemd!
Hmmm ja, ben geen deskundige natuurlijk...
Maar ik heb dus begrepen dat sperma en vocht verlies normaal is. (neem ik nu maar aan dan)
De overleden zaadcellen blijven dan misschien wel achter in je vagina.
De sterke zaadcellen zwemmen naar boven of verstoppen zich dan in het slijmvlies.
Ik neem dan ook aan dat als je een tijd hebt gelegen dat het vocht wat dan nog naar buiten komt jouw vocht is vermengd met zaadloos sperma of de al overleden zaadcellen.
Zou dat een logisch verhaal zijn????
Groeten en succes!

Jullie partners ook een beetje nieuwsgierig aan het worden?
De mijne heeft nu al een paar keer gevraagd of ik al   misselijk ben 's ochtends hihi schattig!!!!

Nan

hey nan,nee mijn partner vraagt het niet meer,hoeft ook niet voor mij,want dan ga ik mezelf nog meer gek maken dan ik soms al doe...
maar wel leuk dat ze mee leven toch?

haha ja als we aan t stoeien zijn ofzo en hij  komt per ongeluk (?) tegen mn borsten en als ik dan au roep zegt ie meteen, ojee dat is een teken toch? hahaha
Volgens mij is trouwens met t vochtverlies van jezelf en van j man  allemaal heel normaal hoor. Heb het teninste wel heel vaak haha ( oohh wat een onderwerp hihi)
Corina ik ben 34 en jij?

xx

hey babytwee,

ik ben 25 jaar en mijn partner is 32..

jij gaat toch voor de 2e?of heb ik dat nou mis?

Hoi hi,

ja dat heb je goed!! haha goed onthouden!

mijn vriend is trouwens 36 (die ook rookte, staat me bij dat jou man ook rookt toch?)

xx

Terug
Bovenaan