zwangerschapsymptomen????????

gelukkig er zijn nog meer mensen die van alles en nog wat voelen.
maandag kan ik testen volgens de gegevens,dat zal mijn nod moeten zijn.
ik vind het wel raar hoor,want ik voel echt nooit wat in mijn buik,alleen als ik ongi moet worden,dan heb ik het 1 dag van te voren en verder niet ook niet tijdens de ongi,
de buikpijn gaat nu ook naar het midden van mijn buik,maar het is nog steeds niet zo dat ik de hele dag denk"wat rot die buikpijn "maar ik voel het wel gewoon,en dan denk ik"daar is het weer"
verder is er nog iets anders als normaal en dat is sinds gister begonnen....eten eten eten
het maakt niet uit wat,als ik maar kan eten,en zo ben ik normaal echt nooit.
en wat ook vreemd is,er staat hietr altijd filet in de kast,omdat wij er alletwee dol op zijn,en dat laat ik staan.....omdat ik weet dat je dat natuurlijk niet mag als je zwanger bent.......waarom waarom en nog eens waarom.
ik heb gemaild naar sensitest met de vraag of ik echt niet eerder kan testen,maar hun zeggen dus ook dat je pas moet gaan testen op je nod.
dus daar hou ik me ana vast,als ik het sóchtends niet ben test ik gelijk haha
hoop voor ons allemaal dat het raak is meiden
succes.
groetjes Cindy

hoi hoi
nou ik heb me dus vergist, ik dacht dat mn NOD dit weekend zou zijn, maar heb er gister nog eens mn agenda bij gepakt, is t pas volgende week dinsdag...
pff nog meer geduld hebben dus.
inmiddels voel ik vandaag wat minder. maarja, je hebt mensen die pas merken dat ze zwanger zijn als ze niet ongesteld worden, dus op zich niet raar om ook een dagje wat minder te voelen...
ik hoop maar dat t zo is en goed blijft gaan en dat ik volgende week dinsdag een positieve test in handen heb.....
jullie ook allemaal geduld gewenst.!!!!!!!.. en hou ons op de hoogte

ik ben hele dagen thuis aan mn scriptie bezig, dus zo'n forum is wel leuk.. mn man weet ook niet zo goed wat ie met mn gespeculeer aan moet...
nou greetz
suzanne

Francis en Susan,

Ik duim voor jullie maandag en dinsdag. Ik moet helaas nog tot volgende week zaterdag wachten. Maar goed ik   voel nog steeds van alles en dat maakt me wel erg positief al weet ik uiteraard heel goed dat je je lichaam je goed voor de gek kan houden.

was ik even weer..

hahaha wat spannend is het hier zeg!

tja, wat zal ik zeggen. heb nog steeds dezelfde klachten en mijn borsten doen erg zeer en groeien
ik ga morgenvroeg toch maar eens weer testen.. zit nu op 31 dagen inmiddels dus... wie weet is er toch een kleine kans?...

ik laat het weten hoor!

xxx ester

hoi meiden
gister lag ik in bed,en wilde echt gaan testen...ik kon het gewoon niet meer houden.
maar telkens dacht ik,je kan het waarschijnlijk toch nog niet zien,en dan doe ik het zoiezo maandag weer(als ik nog niet ongi ben)
dus heb niet getest,maar ik loop echt steeds naar de kast,en denk ik doe het haha.
vandaag heb ik erg veel buikpijn,niet echt prettig nu,hoop niet dat ik ongi wordt,dan zla ik echt balen.
nog steeds wachten wachten en nog eens wachten,ben het nu al zat.
wat ik wel jammer vind van het zwanger proberen te worden is dat je steeds zo lang moet wachten,ik vind het echt heel erg leuk om er mee bezig te zijn,maar dat wachten pfffff
ik wens jullie alvast allemaal een heel fijn weekend ik heb zaterdag een (hardcore) feest hoop dat het de laatste is haha
groetjes Cindy

vandaag getest maar weer negatief,,,

raar hoor... heb nu andere rare klachten erbij en nog steeds geen tekenen van menstruatie.
deze is nog nooit zolang uitgebleven zonder dat er een zwangerschap bleek te zijn..

heb dan ook even een vraag op het forum gezet maar misschien dat iemand van jullie er meer over weet?(wil geen alarmbellen laten rinkelen dus deel het eerst met julie)

maar kun je negatief testen en toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben?

liefs

ik heb gister getest.....negatief.
ik kon het niet meer houden,dacht steeds als het zo is dan kan ik het vandaag ook wel zien,en hoef ik niet tot maandag te wachten......negatief dus...k*t
heb steeds meer buikpijn,en soms echt een harde steek,vraag me nu dan toch wel af wat het dan is......!!!!!!
het zal natuurlijk nog kunnen omdat op de test ook staat,dat ik eigenlijk pas vanaf mijn nod kan testen,maar eigenlijk geloof ik het nu niet meer hoor,
als ik maandag nog die klachten heb en negatief test ga ik toch maar een slangs de dokter.

Esther ik kan je geen antoord geven,ik heb geen ervaring,en heb   hier ook nog nooit iets over gehoord.

groetjes Cindy

hey cindy

hoe idioot het ook van mij zal klinken(als ik je dadelijk de rest vertel..) maar soms is het echt niet anders dan domweg afwachten. Hoe frustie dat ook is..
de huisarts zal geen andere uitslag krijgen als jij met je eigen testen.
daarbij is het mij al overkomen dat mijn testen positief waren en die van de huisarts niet.. maar de mijne achteraf dus wel klopten..

wat ik je zeggen wilde..
bij mijn 1e zwangerschap heb ik 4 dgn te vroeg getest en was er een vaag 2e streepje al te zien...na de miskraam 2 keer getest om te zienof het hormoon eruitwas.
bji 2e zwangerschap wederom 4 dgn te vroeg getest ook een vaag 2e streepje te zien.. dit streepje bleef echter na een week vaag en ja hoor..het ging dus weer mis.
een week later getest hormoon was eruit..
'bij was het dus ruim voor de nod zeker zichtbaar.
echter is dit niet zo bij alle vrouwen.
bij 2 vriendinnen van mij heeft het tot de 2e week na hun nod geduurd eer er een positieve test was en nu beiden een gezond kind.. dat is andere uiterste maar wil je daarmee alleen maar zeggen dat het niet eerder over is dan het over is!

xxx ester

Terug
Bovenaan