Zwevende meiden

Hoi Bloem,

Welkom bij de zwevende meiden, wat spannend zeg zo snel al je nod. Ik moet nog zo lang wachten ZUCHT. Wel lekker dat als hij negatief mocht wezen je evengoed een feestje te vieren hebt en is hij positief is het dubbel feest. We duimen met je mee dat het een positieve test is.

Hou ons op de hoogte.

groetjes linda

wat duurt wachten toch lang...... wou dat het 6 november was(mijn NOD).....
hoe is met iedereen?
natascha en r_m hoe is het??? nog geen RD's?!?!?

hallo allemaal!

Tjonge wat een hoop geklets alweer!

Allereerst Bloem welkom bij ons hoor, gezellig weer een zwevende meid erbij! Wat grappig dat je NOD ook op de 17e valt, kunnen we samen in spanning zitten! Ik denk alleen niet dat ik kan wachten met testen tot vrijdag hoor, hoop dat ik het tot de 17e vol houdt maar dat wordt al lastig vrees ik!

Linda, ik kan ook nooit onthouden wie wat heeft geschreven dus ik open het forum gewoon een 2e keer in een ander tabblad, kun je tijdens het schrijven van je bericht af en toe even spieken hihi

Marloes, lullig dat je ongie bent geworden, das altijd balen he....Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk, lekker klussen dus (vindt je mannetje vast niet erg..)!

Hier natuurlijk verder geen nieuws, heb wel wat pijnlijke borsten gekregen, maar daar heb ik vaker last van dus dat zegt niks....Nog 5 dagen wachten, pfffff

Liefs Sindarin

Dat is een goede tip, ik open er nu ook maar twee want ik weet het anders niet meer.

Wat is het toch vervelend dat je overal op let hé als je zwanger wilt worden, ik hoop dat je pijnlijkere borsten toch komen van een zwangerschap. Ff   afwachten maar ja dat is moeilijk haha.

WACHTEN WACHTEN WACHTEN.

WIj kunnen pas volgende week gaan klussen en dan nog twee weken wachten ZUCHT.

groetjes linda

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  / R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
12)
13)
14)
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje        Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

He Linda,

Ja, klopt, als je zwanger wil worden ga je op alles letten...Probeer me echt in te houden, en niet elke dag in de spiegel te kijken of mn tepels misschien al donkerder of groter zijn....en zijn ze nou toch gevoeliger, of niet.... Moet ik nou alweer plassen van de zenuwen of toch iets anders....Komt die kramp in mn buik nou echt bij mn baarmoeder weg, of toch ergens anders, of beeld ik het me allemaal maar in....Mn vriend vindt me weer zo hangerig (heb ik altijd tijdens mn ongesteldheid) zijn dat hormonen, of is het gewoon spanning....GEK WORDT JE ERVAN!!!!

pfff, nog 4 dagen wachten, wat een opgave is dit zeg! Heb dit echt nog nooit zo gehad, en het maakt me super onzeker...Als ik niet zwanger blijk te zijn ga ik toch wel ernstig aan mn lijf twijfelen hoor. Heb nu al een week lang van die vage klachten, vooral die kramp blijft aanwezig. Het valt me zelfs op als het even weg is, en dan slaat direct de onzekerheid toe: heb ik het me allemaal maar verbeeld?
Doodvermoeiend, zou het liefst gewoon even 4 dagen in winterslaap gaan ofzo...

Nou, wat een klaagzang weer van mij he...Normaal ben ik altijd erg positief en al dit onzekere gedoe is niks voor mij. Zal jullie nou weer ophouden te vervelen hoor

Hoe is het met julie allemaal, Filiz, vandaag begint het suikerfeest toch? Veel plezier! Verder nog nieuws? Nog meer mensen een NOD in aantocht?

Liefs Sindarin

Natascha, zie ik het goed en heb jij negatief getest? Balen joh! Maar nog geen RD's in aantocht?

hoi meiden.
mag ik met jullie mee kletsen.
ik heb ook het gevoel dat je bijna nergens aansluiting krijgt dan schrijf je wat en dan reageerd niemand ja dat is ook niet echt gezellig.

ik zou eerst even wat over mezelf vertellen.
nou ik ben dus sherina en ik ben 25   en mijn vriend wordt in dec 27 jaar
wij zijn al bijna 1 jaar bezig. ik weet nu sinds een maan of 7 dat ik pco heb ( teveel eieren) dus kan ik wat moeilijker zwanger raken het kan wel gewoon hoor dus dat geluk heb ik wel.
normaal ben je dan heel onregelmatig ong maar ik heb dat niet ik heb een ci van 30 dagen,

Ik moest eigenlijk gisteren (donderdag) ongi worden maar tot nu toe is er nog niks te bekennen heb ook geen kwaaltjes enzo wat ik normaal wel heb.

ik heb wel al zeker een week last van hoofdpijn en kan bijna niet inslaap komen, en sinds 3 dagen heb ik het gevoel dat ik een knoop in mijn maag heb,

nou dat was het wel zo'n beetje,

hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen.

groetjes sherina

Terug
Bovenaan