Zwevende meiden

Zo zo, we hebben een hoop om bij te lezen sinds vanmorgen haha, dit kost een hoop tijd maar wel erg gezellig.

Hoi sindarin, het is zo achtelijk eigenlijk, ik kan echt nog niet zwanger zijn want ben pas volgend weekend vruchtbaar, maar heb ook krampjes, de arder op mijn borsten is erg duidelijk aanwezig, ben moe haha maar ja het zal wel ontpillen zijn. vervelend is het wel mijn lichaam houd me nu al voor de gek,

Welkom sherina, wat vervelend dat je pco hebt, bedankt voor de duidelijke verhaal nou weet ik eindelijk wat het is, je leest er wel eens vaker wat over op het forum maar ik wist nooit wat het was. Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Desiderio, betekent dat dus dat je niet zwanger bent?? Als dat het geval is hoop ik dat je snel ongi wordt dan ben je daar ook weer doorheen en kan je verder in de volgende ronde.

R_M wat spannend zeg, waarom gooi je er geen test tegen aan, ikzelf ben iemand die echt meteen test als ik ongi moet worden. De ochtend van mijn nod redt ik het al niet meer dan gaat er echt een testje gedaan worden ook al kan het best zijn dat ik die middag ongi wordt, maar ik wel het gewoon weten haha. Heb nu al een test in huis die je vier dagen voor je ongi kan doen. Mijn moeder is dan jarig dus het zou een te gek verjaardagscadeau zijn.

Zo meiden volgens mij heb ik alles weer gelezen, we gaan door hoor gezellig zo met elkaar.

Iedereen succes met klussen of met wachten.

groetjes linda

Hallo,

Is er nog iemand van jullie aanwezig vanavond? Ik kijk steeds ff of er nog berichten, zijn, maar als er verder niemand online is hou ik ermee op hoor  

Verveel me een beetje want mn vriend is het hele weekend weg.....

Liefs Sindarin

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  / R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
12)
13)
14)
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje        Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

Hoi meiden,

Mag ik me ook bij jullie voegen?
Ik ben Amy, ben 28 jaar, heb een zoontje van 10 maanden en ga deze  maand beginnen voor een tweede. Ben nu ongi sinds 8 oktober en denk dat mijn NOD op 12 november valt. Ik heb mezelf al op de lijst gezet.
Deze maand beginnen we wel rustig,dus niet meteen op schema klussen . Maar wie weet!
Van mijn zoontje was ik in ronde 2 zwanger, heel snel dus. Ik hoop dat het dit keer ook zo snel mag gaan maar ik besef dat dat afwachten is.

Jullie allemaal veel succes!

Liefs, Amy

hoi meiden.

heb er vanochtend maar een zwangerschapstest tegen aan gegooit.
ik had eigenlijk donderdag ongi moeten worden maar er is nog niks te bekennen
maar die was nagatief  dus ik ben niet zwanger,
K*t zooi. sorry voor het taal gebruik hoor maar kan er nu niet meer tegen dat het telkens niet zo is.
en nu maar wachten tot ik ongi ben he. maar dat betekend dus dat ik weer onregelmatig ben, en nu dus meschien wel aan de medicijnen moet,

nou jullie horen het wel waneer ik ongi ben geworden.

groetjes sherina

He Sherina,

Wat balen voor je zeg! Kan me voorstellen dat je je goed klote voelt nu.....
Laten we hopen dat het eenmalig is dat je zo laat bent en dat je vanaf nu gewoon weer een regelmatige cyclus hebt! Maar ja, dat neemt natuurlijk nu je gevoel niet weg. Sterkte!

Knuffel van Sindarin  

He Amy,

Gezellig, nog een zwevende meid erbij! Jullie zijn dus net weer "begonnen" ? Spannend hoor, ik hoop voor je dat je weer zo snel zwanger wordt!

Groetjes Sindarin

Goeiemorgen meiden,

Heb maar even een tweede scherm geopend want kan het niet meer bijhouden. Wat gezellig en allemaal in hetzelfde schuitje! Tijd om een echte boot te kopen he?hihihi

Even een flashback naar gisteren om Sindarin (en wie t niet weet)uit te leggen over HCG. Dit is een hormoon dat je aanmaakt alleen als je zwanger bent (de dokter zei ook als je een tumor hebt maar daar denken we maar even  niet aan) , door dit hormoon krijg je een positieve of negatieve test. Met een bloedtest kan het alleen eerder waargenomen worden als met een dhz zwangerschapstest. Gedurende de zwangerschap wordt dit hormaaon steeds meer tt een sterke afname aan het einde. Als het minder dan 5 is zou je niet zwanger zijn, dus toen ik minder dan 1 las was dat echt een DOMPER!

gelukkig kwam mijn man gisteren met ons trouwalbum thuis! eindelijk na vier maanden (10-06) dus was toch nog even blij!

Even op de wolk kijken...R_M en Natascha, any news? Zie nog geen RD's dus we wachten vol spanning!

Een warm welkom voor de nieuwe meiden.
Amy, ik was ook op 8-10 ongesteld geworden en dat heeft maar 2 dagen geduurd. Het was de echte eerste menstruatie na de pil. Na 1 dag niks, gisteren weer een vlek, maar BRUIN dit keer. (sorry hoor) Verga al een week van de pij in buik en rug maar gisteren bloedtest en niet zwanger. Die rothormonen zullen mijn lichaam wel niet uitzijn. Hopen dat het niet iedere maand op deze manier gaat!

Jereno, bedankt voor je lieve woorden denk dat mijn volgende NOD op 3-11 is mocht alles een beetje regelmatig worden. Zal de wolk ook even aanpassen...

Sherina, ik zie je nog niet op de wolk? wel knap dat je zo lang kan wachten, ik zou het niet kunnen! Hoop dat de  er nog steeds niet zijn!

Meiden hoe was het met jullie toen jullie gestopt waren met de pil? Hadden jullie ook zoveel klachten? Kan haast niet geloven dat het zo erg is, en ik ben echt niet kleinzerig normaal gesproken. Heb ook een vreselijk humeur!

Jullie zien het, heb dit keer echt mijn best gedaan met twee schermen. Helssa heb ik net als jullie niet altijd tijd, dus sorry als ik af en toe even wat namen kwijt ben!

klus ze iedereen!

Terug
Bovenaan