Zwevende meiden

He Sherina,

Natuurlijk mag je gezellig meekletsen! Leuk, hoor, weer iemand erbij! Zet je jezelf even op de roze wolk?
Misschien een gekke vraag, maar hoe werkt dat precies, als je teveel eieren hebt? Als je het zo hoort zou het dan juist makkelijker moeten zijn om zwanger te worden (ja, ik ben ook maar een domme leek hoor)....Gelukkig heb je wel een regelmatige cyclus, dat is wel prettig he..

Nou nogmaals welkom hoor, gezellig dat je r bent!

Groetjes Sindarin

Nou, hier  dus een vieze vette tegenvaller!   HCG minder dan 1 staat er...
Ik hoop nu helemaal dat al mijn kwaaltjes heel gauw over zijn!

Ondertussen door naar de volgende ronde, vandaag of morgen zouden mijn ovutestjes moeten arriveren dus ga maar even aan t rekenen...
Was ècht overtuigd, helemaal fout natuurlijk. Het zullen dus nog steeds die vieze hormonen zijn die door mijn lichaam zweven!

Hoi, Eeuh, sorry hoor, ik begrijp het niet helemaal, HCG minder dan 1??

hey sindarin,

Wat duurt dat wachten lang he?
Ik heb idd. gisteren op mijn npd neg. getest  en ik denk echt dat ik elk moment ong. ga worden.
Echt balen maar ja.

Ik hoop dat jij beter nieuws hebt over een paar dagen.

groetjes natascha

hoi
Ik zou even probeeren uit te legen wat pco is.

Nou je hebt dan teveel eieren. zoveel dat ze elkaar verdringen en er geen vrijkomt om terijpen. dus dan kan die ook niet bevrucht worden,

je kan er medicijnen voor krijgen ik zou dat eigenlijk ook krijgen maar eenmaal bij de gyn voor de zoveelste keer, zij ze dat het niet nodig was omdat ik dus regelmatig ongi word. en dat betekend dus dat die pco langzaam verdweind. dus dan komen de eitjes niet meer verdrukt te zitten en dan krijgt er wel 1 de kans om te rijpen, en kan ik gewoon zwanger raken.Ik weet dus ook niet hoe het kan dat dat kan verdwijnen, meestal krijg je medicijnen om te zorgen dat er eitjes verdwijnen, en je zo dus zwanger kan raken,

nou die heb ik dus gelukkig niet nodig voorlopig.

ze zegen meestal dat je moet broberen om het van je af te zetten dan raak je sneller zwanger en al dat soord dingen, nou ik kon dat dus echt niet was er echt elkedag mee bezig.
maar deze maand en vorige maand ben ik er echt niet mee bezig geweest wij zijn naamelijk erg druk om een huis te kopen dus ik kon mijn gedachten op iets anders zetten.
maarja nu had ik gisteren al ongi moeten worden en ben het nu nog niet, dus het is echt even afwachten nog. ik wil woensdag pas gaan testen.

nou dat was het wel zo'n beetje.

groetjes sherina

He sherina,

Ah, kijk, nu begrijp ik het. wat vaag zeg, heb ik echt nog nooit van gehoord. Lijkt me erg vervelend...Heb je dan ook wveel last van je eisprong? Kan me voorstellen dat dat zo is al daar meerdere eicellen tegen elkaar aan liggen te duwen en te dringen (sorry hoor, klinkt misschieneen beetje raar) gelukkig kan je wel gewoon zwanger worden, en hoef je niet aan de medicijnen. Laten we hopen dat het snel raak is, dan ben je fijn 9 maand af van die dringende eicellen!  

Liefs Sindarin

Hey meiden, hier ben ik dan weer...

gisteren deed het internet het niet, dus vandaag dat ik nu pas schrijf ! Met mij is alles goed, ik   had gisteren mijn NOD, en er is nog steeds niets.
Ik vind het allemaal wel heel raar, want ik had vanmorgen een heel klein beetje bruinig bloed in mijn onderbroek, maar echt heel weinig. En toen dacht ik Jammer, mislukt deze ronde, op naar de   volgende ronde, mijn ONGI komt eraan.

Maar nu is het kwart voor zeven, en nou ben ik nog steeds niet ONGI, en het is ook bij dat kleine beetje bruinig bloed gebleven.

(we hebben gisteravond wel sex gehad, zou het daar mee te maken hebben?)

Wat is dit dames, help me es effe??? Of wie heeft dit ook gehad......

Fijn dat er zoveel nieuwe meiden bij zijn gekomen, gezellig om zo te kletsten, en je ervaringen te kunnen delen

xxx R_M

He R_M,

Gezellig dat je er ook weer bent. Dat bruine zou natuurlijk innestelingsbloed kunnen zijn, maar het kan ook een voorbode van de RD zijn. Waarom gooi je er geen testje tegenaan?

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan