Zwevende meiden

quote: Billie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 22:39:35'));

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  / R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
12)
13)
14)
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje        Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

Hallo
even snel een berichtje van mij, ben een beetje druk en mijn kleine meissie ligt al een beetje wakker te worden.
Wat leuk om te zien dat er zo druk wordt gekletst onder dit topic!!
Ik moet even kwijt dat ik het niet kon laten om alvast een testje in huis te halen.
Ik wacht echt tot volgende week vrijdag.
Voel me wel raar hoor (hoofdpijn en moe, opgeblazen gevoel, ik stik van de pukkels en mijn haar is 10 keer zo snel vet als anders, komt bekend voor), maar  ik weet dat je lijf je behoorlijk voor de gek kan houden, dus ik ga er toch maar even vanuit dat het niet zo is, toen we zwanger probeerden te raken van de eerste heb ik een keer goed misgezeten.
Ik had veel signalen maar kreeg toch mijn duivels, dus ga er nu ook maar weer niet te snel vanuit.

Ik hoop voor iedereen snel dike + op de testen!!

Groetjes Bloem 25

Ik bedoel dikke (jemig wat een loeier van een spelfout)!

Groetjes en een fijn weekend,

Geniet van het mooie weer!!

Liefs Bloem 25

Hallo allemaal,

Wilde jullie even een tip geven voor als je je verveelt, er is sinds enige tijd een topic op het zwanger-zijn forum genaamd "waar ben je mee bezig poNNyville" en dat s echt hilarisch. Mensen maken elkaar daar gewoon af met het excuus dat ze last van hun hormonen hebben. Aan de ene kant echt vreselijk genant en kinderachtig, maar ik moet er stiekum ook vreselijk om lachen. Dus als je eens niks te doen hebt, een aanrader, zeker als je een dipje hebt. Laten we maar hopen dat wij niet zo worden als we zwanger zijn!  

Groetjes Sindarin

Hoi allemaal,

Sherina, wat jammer dat je negatief gestest hebt, hoop dat je dan maar snel ongi mag worden kun je weer verder.

Amy, welkom bij de club, ik heb een klein vraagje, kun je dat, niet gericht klussen. Wij zeiden ook we zien het wel we gaan niet ineens anders doen, maar ik moet eerlijk bekennen we gaan er echt voor hoor weet ook bijna precies wanneer we moeten klussen haha, en die dagen kan ik niet zomaar overslaan.

Desiderio, ik snap heel goed dat je baalt, het is ook zo vervelend als je lichaam je voor de gek houdt, je gaat er dan toch een klein beetje van uit dat je zwanger bent en dan blijkt het niet zo te zijn terwijl je ook nog niet ongi bent heel vervelend en het is inderdaad te hopen dat de volgende cycles normaal verloopt en dat je dan wel positief mag testen natuurlijk.

Hey bloem,

Je hebt gelijk hoor dat je nog ff wacht, als je te vroeg test krijg je negatief en weet je het eigenlijk nog niet zeker. Wachten duurt heel lang maar goed je kunt er niks aan doen. Je hebt wel testen welke je vier dagen voor je NOD kan gebruiken, heb er zelf geen ervaring mee. Succes met wachten en hopelijk heb je goed nieuws vrijdag.

Natascha en R_M bij jullie nog geen rode duivels zo te zien, we gaan duimen dat het positief is, Natscha ik hoop dat je snel ongi bent dat weet je waar je aan toe bent, of dat je te weinig hormonen had en toch zwanger bent, wanneer ga je evt weer een test doen.

Nou meiden ik hoop dat ik iedereen een beetje gehad had, anders mijn excusses wil niemand overslaan, maar heb het een beetje druk. en nee nog niet met klussen haha.

groetjes linda

Hallo allemaal!

Nog steeds geen RD te bekennen, wel dat bruinige gedoe (sorry voor het onsmakelijke) we wachten maar af meiden.

En ik doe nog geen test omdat ik laatste keer ook 7 dagen later was, en dat is zo k*t als je ONGI wordt na zo'n lange tijd, over tijd. We wachten gewoon af.

Ben op dit moment beetje ziek, heb vanalles, hoofdpijn, buikpijn, rugpijmn, erg verkouden, denk ik griep..... Fijn in het weekend ..............  !! !! !!

Jullie horen het wel xxx R_M

Hoi dames ,

daar ben ik weer even een paar dagen niet gecomputerd. Heb het ff druk gehad. Jammer natascha en sherina dat jullie negatief hebben getest. Ik heb morgen mijn nod hoop van niet natuurlijk. de laatste dagen veel last van mijn rug en hoofdpijn, moe,pukkels in  mijn gezicht en het jeukt ook nog eens en een jeukende buik als een tijdje, en veel doorzichtig slijm verlies al +/-2weken  en een dikkere buik lijkt wel. We wachten maar weer af.

Vandaag met man en zoontje lekker ff weg het is ook mooi weer vandaag.

groetjes sandra

Hallo allemaal,

Hoe is het bij jullie allemaal? Het is rustig hier, we waren zelfs al naar pagina 2 verhuist, maar nu staan we dus weer bovenaan, hihi.

Hier niks te melden, heb vanochtend stiekum toch al een test gedaan, maar 3 dagen te vroeg   dus hardstikke negatief....Nu wacht ik echt tot woensdag hoor!

Groetjes Sindarin

Terug
Bovenaan