Zwevende meiden

quote: sherina82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 15:34:15'));

hoi meiden

ik ben gewoon nog niet ongi. ben nu al 4 dagen overtijd.
en ik heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden, snap er echt helemaal niks van

ik heb 3 dagen geleden wel een test gedaan en die was negatief.
het is raar toch of vinden jullie dat niet.

xxx sherina

Hoi Sherina,

die eerste test kan wel te vroeg gewest zijn, zo pas na je NOD. Ik zou nog een testje doen over een paar dagen als er nog ziks doorzet. Heb je ook andere klachten, of aleen het uitblijven van je menstruatie?

Intussen ben ik druk voor je aan het duimen!

Liefs
Lucia

Hallo iedereen!

Bloem, wat apart, ik wist niet dat je van borstvoeding geven een onregelmatige cyclus kan hebben / houden. Hopelijk wordt het snel weer een mooie 27 dagen cyclus voor jou als je stopt met borstvoeding. Maar hoezo zou je door de borstvoeding niet zwanger kunnen worden? Dat lijkt me raar, zijn toch juist veel vrouwen die vrij snel na de bevalling weer zwanger worden terwjl ze borstvoeding geven?

Natascha, balen zeg, dat de RD's zijn gekomen, jammer! Op naar ronde 3 dus voor jou?

Sherina, wat Lucia ook al zei, het zou goed kunnen dat je net wat vroeg was met testen (heb je met ochtend urine getest), gooi er gewoon morgen of overmorgen nog een testje tegenaan joh! Die onzekerheid is maar niks he! Ik voel met je mee!!

Vanavond schrok ik even, zat op het toilet en zag een beetje roze op het toletpapiertje....Ikke stress natuurlijk, maar het is bij een veegje gebleven, en daarna weer gewoon wit / kleurloos (sorry voor de details...) Hoop dus maar dat het niks bijzonders is, als het goed is is mn NOD woensdag (of morgen als ik uitga van 27 dagen zoals afgelopen maand). Als er woensdag nog geen RD's te bekennen zijn ga ik maar s een testje doen......

Iemand toruwens al iets van Sandra gehoord, haar NOD was vandaag?? Sandra, waar ben je!!!!

Liefs en een knuffel voor iedereen, Sindarin  

Hoi Hoi ,

Ik ben er nog maar heb niet zoveel tijd om te computeren zijn 4maanden geleden verhuisd en hebben nog wat kleine dingen te doen.
Hier nog niets te bekennen had gister mijn NOD maar merk nog niets als het zo blijft volgende week testen.

Hoe gaat het met jullie nog geen zwangere verder.
IK ga weer moet zo naar zwemles met mijn zoontje

groetjes sandra

hai meiden!
Ik reageer dan wel bijna nooit, maar ik lees nog steeds trouw mee hoor haha.
Het begint hier toch ook wel met de dag spannender te worden. Zondag is mijn NOD.
En ik denk natuurlijk dat ik van alles voel hihi. Veel hoofdpijn, vanaf mijn eisprong (zondag 7-10) tot vrijdag 13-10 een rommelende buik gehad een beetje steekjes onderin.
Ik heb geen zere borsten, maar als ik heel goed kijk lijk ik wel blauwe aders te zien.
Ohhhh wat kun je jezelf gek maken. Dan denk ik weer: zaten die aders er niet altijd al?
En die hoofdpijn, en buikkrapmjes, misschien ontpillen?! Ik zal het me allemaal wel inbeelden, maar ik blijf goede hoop hebben hihi!
Hoe is dat bij jullie?
Groetjes dong

hallo Allemaal

fijn om het forum te kunnen lezen.
Ik zou graag me jullie meebabbelen.
Ik ben 25 jaar en mijn man is 29 jaar oud,
We zijn in maart getrouwd en zitten nu in onze 6e ronde voor ons eerste kindje.
Mijn NOD is 9 november.

Ben vrijdagochtend ongi geworden, een dag te laat, had dus toch een klein beetje hoop, en ik hoorde vrijdagmiddag van 2 kennissjes dat ze zwanger zijn.
Ik ben erg blij voor ze maar het steekt toch wel, allebij waren ze binnen 2 maanden zwanger.
Ik had dus een erg  naar weekend.

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  
12)
13) R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
14) natascha 24 jaar 2e kindje 2e ronde na mk,
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje        Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
9) Natalie, 25 jaar, 6e ronde, eerste kindje
10) R_M, 24 jaar, 6e ronde, eerste kindje
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

Ik heb de kalender even aangepast en ook mijn NOD toegevoegd.

Hallo allemaal,

Natalie welkom bij de club! Gezellig hoor!

Spannend hoor Sandra!! We blijven duimen voor je!! En hopen dat de duivels wegblijven.

Nou Sindarin, ik wist ook niet dat je cyclus door borstvoeding in de war kon worden gestuurd. Ik weet wel dat je gewoon zwanger kunt raken, maar ja het is nu wel lastiger om het goede moment te bepalen............. nu het zo onregelmatig is, veel sex dus (ook niet erg hahahahhahahaha).

Maar so far tot nu toe nog niets te zien. We wachten dus gezellig verder af.

Veel succes allemaal met klussen, wachten en hopen!

Liefs Bloem 25

We zweven te laag meiden!  

Mijn klusperiode breekt aan , dus waarschijnlijk horen jullie mij iets minder de komende dagen.hihihi

Spannende dagen voor 3 van ons!  mijn duimen wijzen jullie kant op!

Weten we al iets van Sherina?!

ennuh Natascha; welkom natuurlijk, het is hier heel gezellig en we hebben veel steun aan elkaar!

groetjes
lucia

Terug
Bovenaan