Zwevende meiden

hoi meiden.

ik ga alvast sorry zeggen. voor mijn taal gebreuk

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest ik heb naamelijk al 2 weken erg last van hoofdpijn en ik kon zoveel paracetamol in nemen maar het hielp niet echt voor geen meter.
dus ik kon er even tussen door bij de assistente, ze zouden mij prikken op suiker nou die was goed 5,1 nuchter.
moest nog een hoop moeite doen dat ze mijn bloeddruk op wou meten 120/90 was ook wel goed.
ik zeg tegen haat ik ben nu 5 dagen overtijd. willen jullie een test doen was al niet naar de wc geweest, nou zegt ze dat doen we alleen als er een midicerede is en anders moet je die betalen nou soory hoor maar ik betaal 130 euro verzekering voor dit soord geintjes.
maarja ik heb wel een medicerede heb pco. nou met veel pijn en moeite dee ze het dan. nou 5 seconde later zegt ze zo nee je bent niet zwanger wacht maar af. nou daar kan je het mee doen. dus hij was negatief. ik vraag nog aan haar wat moet ik doen tegen mijn hoofdpijn zegt ze gebruik maar een neusspree. weet je wat ze toen zij nou mijn broek zakte echt af. maar je moet wel even kijken welke neusspree je koopt dus ik zeg hoezo zegt ze nou als je zwanger bent mag je sommige neussprees niet hebben. en ik werd de deur uit gezet,

snappen jullie het nou. nou ike niet meer hoor.
maar ondertussen ben ik nog niet ongi ben nu 6 dagen overtijd.
heb helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden, helemaal niks.
ik weet het nu ook niet meer.
ik zit er wel echt aan te denken om weer aan de pil tegaan ofzo zijn nu al zo lang bezig zie het echt niet meer zitten meschien moeten we maar acsepteren dat ik geen kindje kan krijgen,

het gaat hier helemaal niet zo lekker we waren bezig om een huis te kopen maar we krijgen de hypotheek niet rond ze hebben een verkeerde berekening gemaakt. dus nu moeten we opzoek naar een andere woning.

Ik heb ook niet mee zo;n zin om naar mijn werk te gaan. ik ben naamelijk kraamverzorgster dus ik zie elkedag gelukkige gezinnen met een baby.
en wij krijgen dat niet voor elkaar. ik baal echt vaan alles op dit momend.

nou een heel verhaal. maar moest het even allemaal kwijt, en hier kan dat.

nou jullie horen nog wel waneer ik ongi ben geworden, en hoe het met het huis gaat en de hoofdpijn.

groetjes sherina

Hoi Serina,

Lekker klagen hier hoor, daar zijn we voor, hier kun je alles lekker van je af schrijven, wat een raar mens zeg, de manier waarop je behandeld werd is niet normaal, wat een moeite moet je doen voor een paar simpele onderzoekjes. Ze had zeker niet veel tijd als zelfs bloeddruk meten niet van harte ging, dat is niet netjes en niet leuk.

Wat vreselijk balen voor je dat de test negatief is, ik hoop voor je dat je ongi dan maar snel komt dan weet je waar je aan toe bent. Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om nu steeds tussen de jonge baby's te moeten werken als je zelf ook zo graag wilt. Een jaar duurd dan vreselijk lang elke maand weer hopen dat het raak is, lijkt me echt niet makkelijk. Ik hoop ook echt dat je snel een positieve test in je handen zult hebben en succes met je werk.

Hey lucia,

Veel plezier met klussen he, ik snap dat je niet zoveel aanwezig bent haha, we horen over twee weken wel of het gelukt is ik ga voor je duimen.

Hey Bloem,

Wat spannend voor je dat er nog niks te zien is is een goed teken. Hoe staat het er nu voor ben je ongi geworden of heb je al getest of ben je nog aan het wachten??

Hoi Nathalie,

Welkom bij de club hoor!! gezellig nog een zwevende meid erbij.

Hey Dong,

Wat verveled he dat je van alles voelt en ziet, maar goed zondag of in ieder geval volgende week heb je wat meer duidelijkheid ik ga voor je duimen.

Hey Sandra,

Hoe is het bij jou?? Is er al wat veranderd of heb je al gestest?? ben nieuwschierig haha.

groetjes linda

Hey dames,

Hier ff een update, heb het momenteel onwijs druk dus ben wat minder actief, lees wel elke dag maar het ontbreekt me aan de tijd om elke keer te reageren sorry hiervoor.

Gisteravond zat ik op het toilet en ik sta om voel ik een soort knapje en ik verlies een plas bloed heel vaag, daarna kreeg ik onwijs ongesteldheidskrampen dus ik dacht ik ga ongesteld worden na twee weken. Dat is voor mij heel vreemd want ik ben normaal om de zes weken ongesteld. Maar goed, de hele avond veel naar de wc steeds kijken of er nog bloed was of dat ik ongesteld werd maar helemaal niks. Vandaag ook niks te zien alleen erg veel slijmverlies en onwijze krampen. Ik heb echt geen idee wat het is, mijn eisprong heb ik pas volgend weekend (als mijn cyclus klopt) heeft iemand een idee wat dit kan zijn.

Misschien wordt ik wel ongesteld hoor, dan hoop ik maar dat het snel doorzet, dan weet ik waar ik aan toe ben, hoewel dan weet ik mijn cycles niet meer haha, wat een problemen allemaal.

Groetjes linda

Hoi meiden,

Even een up date van af deze kant, nog steeds niets te zien hier.Ben wel al aardig wat aangekomen(ik weet dat omdat ik sonja bakker en elke week weeg) Veel naar de wc moet, trek in zoetigheid, gevoelige borsten . Maar heb al vaker gehad dat het niet zo was dus wacht ik nog een weekje met testen. Ben wel vaker een paar daagjes later de laatste tijd. Vandaag moest ik naar de tandarts en moest foto'smaken en vroeg ze of het mogelijk was dat ik zwanger was en ik zei natuurlijk kan wel ja. mijn man zei het ook gelijk.Dus als ik weet of ik zwanger ben dan maken ze in dec als ik weer moet komen wel of geen foto.

Groetjes sandra    

quote: natalie25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 16:33:48'));

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  
12)
13) R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
14) natascha 24 jaar 2e kindje 2e ronde na mk,
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje         Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
9) Natalie, 25 jaar, 6e ronde, eerste kindje
10) R_M, 24 jaar, 6e ronde, eerste kindje
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13) Sindarin 22 jaar, 5e rondje, 1e kindje
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

Hallo allemaal,
Ben helaas toch ongie geworden, dus voor ons ook maar op naar de volgende ronde. Was wel even balen, dacht echt dat het raak was.....
Groetjes Sindarin

Sherina, leef je maar lekker uit hier! Alles komt best goed hoor en jullie zullen toch een keuk huisje vinden en als het zover is zal je denken 'zie je wel het heeft zo moeten zijn'!

Die assistente is inderdaad we een t..t, zelf zeker niet gek op kinderen. Maar er is nog niks gezegd tot je menstruatie niet op gang komt dus niet de hoop verliezen! er zijn altijd mensen die al langer bezig zijn en opeens zwanger zijn, kijk maar eens goed op dit forum!

je moet er even doorheen, maar ik ben er zeker van dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je bijstaan.

We hebben nog geen nieuws van natascha he? Of heb ik wat gemist?

Gisteren voor het eerst een ovulatietest van sensitest gedaan, heb ik 'm er niet met de verkeerde kant ingedoopt ?!  Vandaag dag 11 dus met die onregelmatige cyclus kan t er best eens van koment toch?

mijn moeder (die wel in NL woont) zei dat er vanaf vanavond een leuk programma over kinderen krijgen is bij de TROS. is 't wat? Heb gelukkig een schotel, dus ga wel kijken!
Groet voor iedereen!
Lucia

Hallo Allemaal,

Ik kon me niet meer bedwingen vandaag.
Ik was gistermiddag zo niet lekker. En ik was zo moe en zo vol met pukkels. Dus  heb ik  vanmorgen (toch een dag eerder als ik in mijn hoofd had) een test gedaan. En daaruit blijkt dat ik ZWANGER ben.
Iets wat we totaal niet verwacht hadden al na de eerste ronde. Bij mijn eerste duurde het wel even.
Dus morgen dubbel feest!

Wel fijn dat ik het hier al even kwijt kan want we houden het nog wel even stil (je weet maar nooit) al proberen we van het positieve uit te gaan.

Sindarin ik las dat de duivels bij jou zijn gekomen, balen zeg!!!

Sandra het blijft spannend, en ik blijf duimen voor je!

Voor alle anderen die ik nu even vergeet veel succes en geluk!

Liefs Bloem 25

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8) Lucia (desiderio75), 32jr, 2e ronde, 1e kindje
9)
10) Marloes 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje  
12)
13) R_M, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
14) natascha 24 jaar 2e kindje 2e ronde na mk,
15)sandra 26, 2e kindje
16)
17) Sindarin 22 jaar, 4e rondje, 1e kindje         Bloem 25 27 jaar, 1e ronde 2e kindje
18)  
19)
20)
21)dong 123, 21 jaar, 2er ronde, 1e kindje
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5) Lucia 32jr, 2e ronde, 1e kindje
6)  bootje79, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
      dominique 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8) Tara, 26 jaar, 2e ronde, eerste kindje
9) Natalie, 25 jaar, 6e ronde, eerste kindje
10) R_M, 24 jaar, 6e ronde, eerste kindje
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje , Amy, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje
13) Sindarin 22 jaar, 5e rondje, 1e kindje
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER (deze willen we allemaal zien)

Hoi Bloem

Gefeliciteerd!!!!!!!!
Het mag ook wel een keer bij iemand wel snel gaan.
Houd de moed er voor de andere ook wel in.

Ik hoorde van de week dat een vriendin van mij zwanger is, na ruim 4 jaar en een miskraam. Op het moment dat ze het had eigenlijk een beetje had opgegeven was ze ineens zwanger!
Dus meiden, ook al geef je het even op, wacht nog even met weer beginnen met de pil, je weet maar nooit!

Terug
Bovenaan