Zwevende meiden

hai meiden!
Wat denken jullie wat ik net had?! Ik heb zondag mijn NOD, en nu ging ik net stiekem alvast testen, en nu verscheen er heel licht en vaag een tweede streepje, mijn vriend zag het ook!
JA en nu slaat de twijfel eigelijk nog meer toe. De zenuwen gieren door mijn lijf, want ja is het nu zo of niet?
ik weet wel, ze zeggen een streep is een streep, maar ja toch wil ik dat niet echt geloven. We blijven maar kijken, maar we verbeelden het ons niet, er staat echt een heeele lichte streep!
Nu is het eigelijk allemaal nog spannender.... pfffff
wat denken jullie?

Hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor de felecitaties!

Dong een streepje is een streepje zou ik zeggen! Dus gefeliciteerd. Rustig afwachten en zondag die dikke streep op de test laten verschijnen!!

Banners invoeren, het is al even geleden eens kijken of ik die van mijzelf kan invoeren dan kan ik het aan je uitleggen.

Ja gelukt!
Je kopieert de link. Gaat naar het groene bolletje met de lusjes die klik je open.
Hierna plak je de link achter de tekst URL (ik moest de letters http:// weg halen anders werden die er ook ingeplakt).
Ik zou zeggen veel succes!

Fijn weekend allemaal en tot gauw!

Liefs Bloem 25

P.s. Zijn er nog dames die in spanning zitten af te wachten??

Hey Bloem en Dong,

Meiden van harte gefeliciteerd wat goed zeg. Dat geeft de burger moed haha.

Dong een streep is een streep hoor zeggen ze, ik hoop dat je zondag een dikkere streep hebt en meer overtuigd bent.

Hier is het na een kleine bloeding weer opgehouden alleen ontzettend veel slijm verlies snap er geen hout van, maar goed we gaan nog uit van 12 november en wat het te betekenen had geen idee, het zal wel goed zijn allemaal.

groetjes linda

quote: Bloem 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 19:42:12'));

Hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor de felecitaties!

Dong een streepje is een streepje zou ik zeggen! Dus gefeliciteerd. Rustig afwachten en zondag die dikke streep op de test laten verschijnen!!

Banners invoeren, het is al even geleden eens kijken of ik die van mijzelf kan invoeren dan kan ik het aan je uitleggen.

Ja gelukt!
Je kopieert de link. Gaat naar het groene bolletje met de lusjes die klik je open.
Hierna plak je de link achter de tekst URL (ik moest de letters http:// weg halen anders werden die er ook ingeplakt).
Ik zou zeggen veel succes!

Fijn weekend allemaal en tot gauw!

Liefs Bloem 25

P.s. Zijn er nog dames die in spanning zitten af te wachten??

kijken of het lukt nu...

Dank je bloem, ennuh PROFICIAT he? Geniet ervan, heb je verhaal gevolgd.
Voor mijn wordt het klussen dit weekend, als  het  nu eens een beetje regelmatig is.

Hou ons op de hoogte he!

Hey meiden,

het gaat niet goed hoor met de zwevende meiden, we stonden bijna op pagina 3!!!!, Dong had je vandaag een duidelijker streep???.

Ik ben vorige week begonnen aan ovu testen ik had ze gekregen en dacht waarom ook niet, nou gaf hij vandaag aan dat mijn ei er aan zit te komen, wat volgens mij helemaal nog niet kan, want volgens mij is dat pas volgend weekend, maar we gaan toch maar ff klussen zo als de kids op bed liggen haha, kan nooit kwaad, ik blijf ook ff testen met ovu testen kijken wat hij verder nog gaat aangeven ben heel benieuwd.

Groetjes linda

Terug
Bovenaan