Dag 2 van de gonal-f en zoals verwacht valt het nu al tegen. Vanmorgen flink moeten huilen en nu erg moe en lichte hoofdpijn. En dan de hoop dat ik niet meer dan 2 eicellen ontwikkel omdat ik er vorige maand uit mezelf al 2 had.

Dag dames,

Fijn om een plek te hebben om ervaringen te delen. Succes iedereen die al in een traject bezig is. @ZeelandIUI gefeliciteerd, wat mooi nieuws!

Wij zijn na 3 jaar en 3 maanden toch ook over stag gegaan. Het is nu wachten tot de eerste menstruatie en dan ga ik beginnen met hormonen. Aankomende woensdag de prikinstructie. Best spannend alles wat er zo op je af komt.

Mijn acupuncturist gaf mij de tip om warmtepleisters van de action te halen en deze op mijn onderrug (op je shirt) te plakken om warmte bij je baarmoeder te creëren zodat het eitje goed kan nestelen. Wellicht nog iets voor jullie om te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, het is in ieder geval niet verkeerd tijdens deze koude dagen.

Nogmaals succes iedereen en tot snel weer!

Hallo dionne,

Spannend dat je met het traject mag starten! Ik vond het prikken het meest spannend maar eenmaal als je begint word het steeds makkelijker.

En over de warmtepleisters, moet je die aanbrengen op de dag van de insaminatie? Ik wil dit zeker gaan proberen.

Succes en bedankt voor de tip. :)

Terug
Bovenaan