Zoekresultaten

1. D

H

Ik zie ook echt een meisje. En bij allebei onze dochters zag het er zo uit. Spannend!
  2. D

Aandacht voor verschillende gezinssituaties!

Jeetje zeg…kinderen zijn hartstikke flexibel en de oudere mensen maken problemen die kinderen helemaal niet zien. Tegenwoordig moet alles besproken worden en is alles een probleem
  3. D

Meisje naam

Julie. Veel liever en mooier dan jazz
  4. D

Praatgroepje, wie gaat er ook voor een 3e?

Hier ook heel erg de wens voor een derde alleen me man nog niet echt. We hebben twee dochters van 3 en 1 jaar. Ik herken mezelf helemaal in roze wolkje, ook zie op tegen de eerste maanden. Geen ritme en onvoorspelbaar ga ik ook niet goed op en zijn voor mezelf niet de beste maanden maar 2x 2...
  5. D

Jongensnaam

Miss niet het antwoord wat je wil horen maar ik vind Leroy beetje tokkie. Aaron vind ik een nette naam en vind daar zelf persoonlijk een naam zoals Leroy niet bij passen
  6. D

Jongensnaam

Thomas! Staat naar mijn mening het mooiste bij Aaron. Tygo vind ik te hip voor bij Aaron en Leroy beetje ordie
  7. D

Een tweede kindje?

Hier 21 maanden verschil tussen onze dochters en vind het heerlijk! Nooit hoeven kijken naar schooltijden enz dus alle tijd om hele dagen aan te keutelen, nog steeds allebei een middagdutje dus sowieso 2 uurtje voor mezelf. Nu zijn ze 3 jaar en 15 maanden en nog steeds heerlijk! Vind de...
  8. D

Twijfel jongensnamen

Thomas! Past in mijn ogen veel beter hij aaron. Tygo vind ik er persoonlijk niet bij passen en vind ik ook geen mooie naam.
  9. D

Nub theorie zichtbaar? 13+3

Ik denk ook een meisje
  10. D

Help, bijna 36 weken zwanger en nog geen jongensnaam

Ik heb collega die der zoontjes heten Jelle en jens. Vind ik ook heel leuk samen. Of Sam,Guus, Siem
  11. D

Help.. twijfels

Hier een ervaren mama van 2 meisjes met 21 maanden verschil. Ik vind het heerlijk en heb het nooit als pittig ervaren. Al van begin af aan gaan ze smiddags tegelijk naar bed en dat doen ze nog steeds. Dat vind ik echt zalig. De jongste word volgende week 1 jaar en je ziet echt dat ze steeds meer...
  12. D

Beginnen of niet?

Gewoon ervoor gaan. Je weet nooit hoe het loopt. En op vakantie kan je met een kleintje ook en anders dat jaar erop. Op vakantie willen zou voor mij absoluut geen reden zijn om het uit te stellen
  13. D

Help jongensnaam

Niek vind ik dan absoluut de leukste en ook het leukst bij de andere namen!
  14. D

Babynaam

Haha dat zou ook wat zijn! Ben ik wel heel benieuwd of het een jongen of een meisje word. Succes met de laatste loodjes??
  15. D

Babynaam

Onze dochter van 2,5 heet Sofie. Vonden wij vlotter dan met ph. Alleen maar positieve reacties gehad. Bij ons ophet dorp heet 1 meisje zo maar is al 12. Vandaag in de dierentuin een moeder naar haar dochter Sofie horen roepen maar dan denk ik alleen hè nog een Sofie. Tot op de dag van...
  16. D

Wat doen NA het strippen?

Goeiemorgen, Dat hangt er vanaf of je al ontsluiting hebt of niet. Ik had toen ze ging voelen 3 cm en na het strippen 5cm. Dat was 9:15 en om 14:15 is onze dochter geboren. De weeen begonnen meteen bij thuiskomst.
  17. D

Wat denken jullie, jongen of meisje?

Een jongetje
  18. D

Voeding baby 7 maanden

Heej, Onze dochter is ook bijna 7 maanden. En wij doen het als volgt. 8/9 uur 180 cc 12 uur boterham half potje fruit 16 uur half potje groente en 180 cc 20 uur 180 cc Onze dochter slaapt nog best veel dus geef haar fruit of groente niet tussendoor. Dan ben je voor mijn gevoel...
  19. D

Twijfel over meisjesnaam

Nina! Super leuk
  20. D

Lena of Jip

Jip! Heel leuk en lekker vlot. Vind Lena wat traditioneler en ouwelijk. Jip is absoluut echt niet alleen voor jongens
  21. D

Twijfel uitspraak naam

Luuka, maar ken ook mensen die het bij hun zoon uitspreken als loeka en best wat mensen moeten corrigeren met de uitspraak
  22. D

Nub: wie waagt een gokje?

Meisje?
  23. D

Nog niet praten! Ervaring?

Heej,    onze dochter is nu 25 maanden en zegt ongeveer 20 woorden. Bij het consultatiebureau vonden ze dat ze 2 woorden achter mekaar moet zeggen. Ik zelf ben er van overtuigd dat het wel komt want ze snapt zo goed als alles. De jeugdverpleegkundigd belt nu over 3 maanden om te polsen of ze al...
  24. D

Baby 2 weken s’nachts wakker

<p>Hoihoi, </p><p>onze dochter is morgen 2 weken en is snachts veel wakker en komt dan ook eerder om haar flesje als overdag. <br />overdag ligt ze in een lichte kamer en s’avonds/s’nachts donker. <br /><br /></p><p>heeft er iemand tips hoe ik dit...
  25. D

2 keer in de week logeren?

Onze dochter logeert ook 2x in de week bij opa en oma. Dit is voor iedereen alleen maar fijn. Hoeft mijn moeder hier niet vroeg op de stoep de staan en hoef ik mijn dochter niet vroeg wakker te maken.  wij doen dit al vanaf dat ze 14 weken is en gaat van begin af aan prima. 
  26. D

Wel of geen kraambezoek?

Ik ben uitgerekend 10 september.  bij onze oudste dochter hebben we een babyborrel buiten de deur gehouden. Nu kan dat niet ivm Corona. Thuis alle kraamvisite zien we al helemaal niet zitten. Mijn man werkt meer dan fulltime en heeft geen zin om zijn vrije avond of zondag met visite te zitten...
  27. D

Nog een 2e kindje of toch eerst maar niet ?

Als jij er klaar voor zijn en het jullie allebei prima lijkt dan doen!  wat andere daar van vinden doet er niet.  En dat 1,5 jaar wachten tot na je bevalling lijkt mij onzin.  Ik ben zwanger geworden toen onze dochter 12 maanden was en nu 32 weken zwanger en heb echt werkelijk nergens last van. 
  28. D

Naam voor zusje…

Fien en saar of fien en suus. Aan welke namen zaten jullie zelf te denken? 
  29. D

Babynaam meisje

Ik vind fien de leukste naam van de 3 maar idd niet in combi met Siem.  siem en suus zou leuk zijn of Siem en saar. 
  30. D

Gaan voor 2de kindje

Hier een dochtertje van 19 maanden en 28 weken zwanger. Is dus niet super dicht op elkaar ofzo.  de zwangerschap vind ik zeker niet zwaarder dan de eerste maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niks geen kwaaltjes heb. Het lijkt mij fantastisch om ze bijv volgend jaar samen te zien dan zijn...
Terug
Bovenaan