Zoekresultaten

1. B

5 weken zwanger en kramp baarmoeder

Hi!  Ik heb daar ook erge last van hoor. ben vandaag precies 5 weken als het goed is.  Ik ga wel even checken voor een blaasontsteking dat de kramp misschien erger maakt.  
  2. B

December Baby

Hebben jullie ook last van veel afscheiding? Dat je dus om de haverklap gaat kijken of het toch niet mis is??    Blijf ook wel krampjes houden.. 
  3. B

December Baby

Ik merk wel dat ik zwanger ben hoor!  Super misselijk heel de dag door met vlagen en bijna geen eetlust behalve avond eten. verder slaap ik heel slecht, kom moeilijk in slaap en als ik eindelijk in slaap val ben ik weer heel vroeg wakker!  Hopen dat het snel wat minder word!
  4. B

December Baby

Hallo!!   Ik heb vanochtend getest aangezien ik 3 dagen overtijd was en beide testen dik positief!!  Kan niet geloven dat ik het typ .. zo blij!! Maar weet ook dat het hele spannende tijden zullen zijn.    Volgens mijn berekening ben ik 1 maand en 3 dagen en zou ik op 3 december uitgerekend...
  5. B

Nod februari

Bizar.. ik heb altijd een regelmatige cyclus zeker hou ik het al 2 jaar bij. Ik zou eigenlijk dinsdag pas ongesteld moeten worden maar het lijkt er toch echt op dat ik het al vandaag ben geworden. Stiekem hoop ik op een innesteling maar dat zal wel niet :(
  6. B

Nod februari

Ik heb echt precies het zelfde!!  Ik zeg maar tegen mezelf dat m’n lichaam mij in de maling aan het nemen is.. maar toch s’ochtends en s’avonds misselijk, moe, nergens energie voor en een rommelende buik. Ik moet nog tot maandag/ dinsdag wachten ... 
  7. B

Nod februari

Stom, vergeet er bij te zeggen dat ik 26 ben. 1e kindje en 1e ronde
  8. B

Nod februari

Hoi,   mijn nod is dinsdag 5 feb. super spannend.. heb al erg last van me borsten en sinds vandaag super moe wakker geworden en nog steeds een slap en loom gevoel en af en toe hier en daar wat krampjes. 
  9. B

Eerste symptomen

Nog steeds geen menstruatie! Wel erge buikkrampen alsof ik echt ongesteld ben! Vanochtend testje gedaan en die was negatief! Ik ben altijd eerder ongesteld nooit later..    ugh ik heb een hekel aan wachten ?
  10. B

Eerste symptomen

Nog geen ongesteldheid te vinden! Wel krampen en nu ook dikke witte afscheiding?? Iemand dit ook? Of gehad?   pff ben zo zenuwachtig
  11. B

Eerste symptomen

Bij mij zwakken de symptomen erg af.. wel hoofdpijn nog en pijnlijke borsten en de buikpijn word erger.. denk toch echt dat ik ongesteld ga worden.. al een vroege test gedaan net, die gaf negatief aan. Dus zal wel vals alarm zijn! 
  12. B

Eerste symptomen

Gefeliciteerd zeg!! Lijkt me een heerlijk gevoel!
  13. B

Eerste symptomen

Toevallig ook last van duizeligheid en moeie benen?
  14. B

Eerste symptomen

Spannend! Hou me op de hoogte!! 
  15. B

Eerste symptomen

<p>hi, </p><p> </p><p>mijn menstruatie begint dinsdag, maar sinds 1 week vreselijke pijn in Mn borsten ze voelen heel zwaar en pijnlijk. Ook Snacht’s pijn in Mn buik / krampen. En nu sinds gister vroeg in de ochtend voor het opstaan erg...
  16. B

Vriend nog niet klaar voor kinderen

nu heb ik toch nog ergens hoop..   1 van zijn goede vrienden waar hij veel mee heeft mee gemaakt wordt deze vader zomer.  misschien zal het hem veranderen..
  17. B

Vriend nog niet klaar voor kinderen

hi, vast hebben jullie dit onderwerp al 100 x voorbij zien komen maar.. toch wil ik jullie verhaal wel weten. mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar samen en ik begin echt klapperende eierstokken te krijgen. alleen hij is er totaal nog niet mee bezig en denkt daar nog helemaal niet over na. nu...
Terug
Bovenaan