Zoekresultaten

1. L

Ingeleid doormiddel van tabletten

Dankjewel??
  2. L

4 augustus om 13:35 is onze mooie jongen Lucas geboren? Het was een hele snelle bevalling en alles is goed gegaan♡
  3. L

Ik heb gisteren avond nog een ballon extra gekregen en deze was er naar een uur uit gevallen, dus zit nu op 3cm.. slaap op een bevalbed pff wat een drama.. hoop dat ik morge mn kleine jongen kan vast houden en lekker naar huis mag naar m'n andere 3 meisjes
  4. L

Oh dat is wel fijn, begreep dat het wel 3 dagen kan duren zelfs.. Ze heeft om 12:30 gekeken maar heb misschien krap een halve cm ontsluiting ik ben ook echt bang dat het allemaal heel lang gaat duren.. Heb nog 3 kleintjes die zijn nu bij oma en heb ze al sinds maandag niet gezien..kan wel...
  5. L

Dit heb ik uiteraard al gevraagd maar ik ben meer benieuwd naar ervaringen van mamas die dit ook hebben gehad. De verloskundige zegt dat het snel kan gaan maar ook dat het 3 dagen kan duren..
  6. L

Ohh laten we hopen dat het bij mij dan ook zorgt voor wat ontsluiting.. gisteren was het 0,0 helaas.. daar baalde ik echt enorm van. Bij mijn 2 vorige bevallingen heb ik ook een ballon gekregen en daardoor 3cm ontsluiting toen inwendig tabletjes dat ging toen ook vrij snel allemaal. Nu is...
  7. L

Ooh ik zou er voor tekenen! Hoop dat het bij mij ook zo snel mag gaan haha. Bedankt voor je reactie ♡
  8. L

Hoi mamas, Ik ben sinds vanmorgen 7:30 in het ziekenhuis voor de inleiding doormiddel van tabletten omdat een ballonnetje niet lukte gister avond. Om 8uur kreeg ik de eerste 2 tabletten die ik moest slikken en straks om half 12 / 12 uur weer... heb sinds half 9 om de 8 minuten ongeveer steeds...
  9. L

Bang voor uitscheuren of ingeknipt worden

Wat fijn dat je het zo goed uitlegt, je bericht stelt me zeker gerust! De verloskundige en ook de gynaecoloog in het ziekenhuis weten van mijn angst mede door dat ze de baby groot inschatten en daardoor willen ze me ook "helpen" door me met 39 weken in te leiden zodat ik niet tot bijvoorbeeld...
  10. L

Nee ik heb geen cursus gevolgd, hier weinig tijd voor gehad helaas met nog 3 kindjes om me heen en een man die altijd pas savonds laat thuis is. De verloskundige zei me vanmorgen dat ze er alles aan gaan doen om het zo spoedig mogelijk te laten verlopen en ze alles in het belang van de baby en...
  11. L

Het is vanaf de 20 weken echo eigenlijk al begonnen sinds dien geniet ik ook niet echt van het zwanger zijn.. ze vertelde me dat het echt een grote baby zou zijn en dat ben ik echt niet gewend dus ben daar van geschrokken en sinds dien haal ik me ook van alles in mijn hoofd net zoals het...
  12. L

Hoi hoi, Ik ben zelf 1.70 en mijn vriend is volgens mij 1.90 maar over de lengte hebben ze niets gezegd qua schatting gemiddeld of normaal dus het zou inderdaad ook nog kunnen dat hij wat langer is. Ik probeer me er maar bij neer te leggen want er is toch ook echt geen weg meer terug...
  13. L

Wat een ontzettend lieve reacties! Doet me goed dit allemaal te lezen! Ik moet het inderdaad maar gewoon op me af laten komen en er valt toch niks tegen te doen wanneer het gebeurt..toch is het allemaal weer heel spannend. Ben ook blij om te lezen dat iedereen ondanks de knip of het...
  14. L

Hoi mamas.. Ik ben nu 37 weken en met 39 weken word ik ingeleid.. de baby is boven het gemiddelde en dit heb ik bij mijn 3 vorige baby's niet gehad die waren vrij klein en "normaal" en die bevallingen gingen super en zonder scheurtjes krasjes of knipjes.. maar ik ben nu ZO bang dat ik...
  15. L

Onverwachts zwanger, alcohol ?

Gefeliciteerd! Ik denk dat je het voor nu maar moet los laten, het is nu eenmaal gebeurt en weetje, sommige zwangere vrouwen roken en drinken de gehele zwangerschap door en krijgen ook gewoon gezonde kindjes.. ( ik kan het zelf niet begrijpen) Door continu jezelf schuldig te voelen doe je...
  16. L

Paracetemol en zwanger

Ik had zo'n 1,5 week geleden corona en was er echt goed ziek van.. ik nam om de 6uur 2 paracetamols van 500gram per stuk voor de pijn (ontzettende spierpijn en mega koud) en deed dit 2 dagen daarna was de pijn weg en neem ik af en toe nog een paracetamol wanneer echt nodig en het echt niet meer...
  17. L

13+5 wkn zwanger en corona

?Ik kan niks.. heel mn lichaam doet pijn en ik heb het zo ontzettend koud en vervolgens zweet ik me kapot en drijf ik m’n bed uit.Eten lukt amper en drinken ook niet… hoop echt niet dat dit invloed heeft op de baby..<br /><br />Klote corona ?<br /><br /><br />
  18. L

Waar inspiratie voor jongensnaam

Wij hadden hetzelfde "probleem" en toen vertelde het nichtje van mijn vriend dat je een app genaamd " KinderTinder" heb en samen met je partner een account aanmaakt en namen kan swipen.. zodra je allebij dezelfde naam leuk vind dan krijg je een match en zo kun je zegmaar kiezen uit de namen die...
  19. L

Klein leeftijdsverschil kindjes

Mijn tweeling dochters waren net 9 maanden toen ik weer zwanger bleek van mijn jongste dochter.. het was echt pittig soms maar ook heel leuk om te zien hoe ze samen opgroeien. Nu zijn ze dus 4 & 3 en ze krijgen er weer een broertje bij deze zomer. Ik vond het vooral bij mezelf dat het in...
  20. L

Hoogzwanger en mijn vriend vind mij niet meer mooi

Sorry hoor, maar ik vind hem totaal respectloos naar jou toe.. je draagt en schenkt hem verdorie een dochter of zoon en dan krijg je dit naar je hoofd geslingerd. Ik hou me in, maar jeetje dit is gewoon te bizar.
  21. L

Zware blaasontsteking 11+4 weken zwanger

Ik heb Furadantine 50mg gekregen en moet het 4x per dag 5 dagen lang gebruiken. Ik merk nu al wel verschil het doet niet meer zon pijn gelukkig. Cranberrysap ga ik eens halen en kijken of dat wel te drinken is bedankt.
  22. L

Tips tegen berg?

Zelf nog nooit gehad bij mijn kinderen maar wel kennissen die het ook zo erg hadden bij hun kinderen... zei gebruikte een beetje olijfolie.. en dan voorzichtig met een kammetje/borsteltje weg halen,dat hielp bij hun wel.
  23. L

Zware blaasontsteking 11+4 weken zwanger

Hoii.. heb ik weer wat hoor.. Vanavond bij de hap geweest, ik kon/kan niet meer zitten staan of lopen van de pijn. Het begon zo rond half 5 de middag met een wat branderig gevoel bij het plassen.. dit werd al vrij snel erger en binnen een uur moest ik iedere 2 minuten naar de wc om zomaar...
  24. L

Misselijk misselijk en nog eens misselijk

Groot gelijk, wie weet helpt het. Oja en ze willen ook wel eens iberogast aanbevelen maar niet doen hoor.. dat is schadelijk voor tijdens de zwangerschap zegt de huisarts en de vk. Ja ik heb bij 7weken de 1e echo gehad en nu pas 18 januari weer dus dat duurt nog eventjes.. maar heb de vk...
  25. L

Wat vervelend, ze zeggen dat Okugest ook goed helpt.. misschien dat eens proberen? Dat kun je gewoon bij de etos bijvoorbeeld kopen en is niet heel duur. Het is van v.s.m Hoop voor je dat het snel beter word, het is echt vervelend zoiets. Ik heb nu sinds vandaag steken door heel me buik...
  26. L

Smorgens heb ik er niet echt last van.. het begint voornamelijk net tegen het einde van de ochtend en dan gewoon tot ik naar bed ga savonds.. maar Emesafene helpt me goed. Ze zeggen dat zodra je wakker word Je een glas water op je lege maag moet drinken dat zou helpen tegen de ochtend...
  27. L

Bedankt voor jullie reacties/tips.. Ik heb nu emesafene gekregen en ik moet zeggen na 2/3 uurtjes ging het werken en heeft me vooral met de kerst goed gedaan.. Heb 3 dochters rondhuppelen.. twee van 4 en een van bijna 3.. enorm druk dus wel fijn dat er iets is wat me helpt. Mocht dit...
  28. L

Ik zal contact opnemen met de huisarts, En als dat niet werkt naar de kruidvat, Dankjewel
  29. L

Ik ben inderdaad bekend met Emesafene maar dat hielp bij de tweeling zwangerschap ook niet.. Hoop zo dat het snel over is.. het belemmerd echt het dagelijkse leven.. en ik weet het is voor het goeie doel maar pff
  30. L

Bah blegh.. ben er klaar mee dat misselijk zijn. Niks geen geuren meer kunnen verdragen.. ik word er dood ziek van.. Doe er alles aan om het kotsen in te houden maar het lukt me niet meer.. daar ga ik dan.. jahoor de wc word weer mijn beste vriend.. Dit alleen bij de tweeling gehad.. bij...
Terug
Bovenaan