Zoekresultaten

1. G

Echo rond 4 of 5 weken

Hi Anna, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook met 5 weken een echo gehad, er was alleen een vruchtzak te zien.. ook ik was onzeker. Na 2 weken een kleine beeb met een kloppend hartje mogen zien! Dit is dus normaal!     
  2. G

Echo rond 4 of 5 weken

Hi Anna, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook met 5 weken een echo gehad, er was alleen een vruchten te zien.. ook ik was onzeker. Na 2 weken een kleine beeb met een kloppend hartje mogen zien! Dit is dus normaal!     
  3. G

Echo rond 4 of 5 weken

Hi Anna, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook met 5 weken een echo gehad, er was alleen een vruchten te zien.. ook ik was onzeker. Na 2 weken een kleine beeb met een kloppend hartje mogen zien! Dit is dus normaal!     
  4. G

Bruine afscheiding wordt erger..

<p style="text-align: left;">Dag mommy's,</p><p>Ik wil even mijn verhaal kwijt... </p><p>Ik ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger volgens de berekening van de vk. Ik he al sinds ongeveer 2 weken last van bruine afscheiding. </p><p>Dit bleef echter licht.. En...
  5. G

2 kinderen binnen 1 jaar.

Ik ben 9 weken zwanger, en mijn kleine meid wordt volgende maand 1 jaar. 
  6. G

Uitgerekend juni 2020

Hoi meiden,  Gefeliciteerd allemaal. Ik sluit mij ook aan. Zwanger van de 2e, onze kleine meid is ook 10 maanden. Dit was wel ongepland maar heel erg welkom! Ik ben rond juni uitgerekend, volgens de vk en mjjn cyclus. Morgen de eerste echo dan ben ik 7 weken! Wel spannend hoor..
  7. G

Buikkrampjes

<p>hoi,</p><p>Vorig week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger  ben van ons 2e kindje. Mijn dochter is net 10 maanden, onverwachts .. maar erg leuk! Nou had ik de eerste dagen en voor dat ik het wist last van menstruatieachtige krampjes. Dit is volledig weggetrokken.. Moet ik...
  8. G

Jonge moeders to be.

Hoi allemaal! Ik ben 22 jaar oud en mijn man en ik verwachten ons kindje in december. 26 weekjes zwanger van een meisje! 
  9. G

Bandenpijn?

Ik heb dit ook, vandaag 5 wkn zwanger. Voor mijn positieve test al steken in me buik alsof ik elk moment ongesteld kan worden! Vandaag zoveel pijn gehad dus naar de gynaecoloog geweest, zij zagen al een zwangerschapring en verdikte baarmoeder slijm wat dus een goed teken is. Gelukkig geen bbz...
  10. G

Uitgerekend december 2018

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens mijn laatste menstruatie 19 december uitgerekend! Eerst zwangerschap en heel spannend allemaal.. wel last van veel buikkrampen en soms mijn rug, rug wordt wel minder. Maar mijn buik blijft met vlagen wel pijn doen, volgens de vk is dit heel normaal dus ik...
  11. G

Hevige buik en rugpijn aanvallen

Hoi ik heb hier ook last van, ben 4 weken en 4 dagen zwanger. Begon voor mij NOD al.. menstruatie krampen wat komt en gaat, pijn in de onder rug. Geen bloedverlies gelukkig. Volgens de verloskundige zou dit heel normaal zijn en het allemaal bij de zwangerschap horen. Maak me soms ook zorgen.   ...
Terug
Bovenaan