Zoekresultaten

1. G

Tips gevraagd, zoontje 7 maanden wilt geen vaste voeding meer

Bedankt allemaal voor de reacties? ik moet het ook meer loslaten en elke hap als meegenomen zien. Klinkt wel heel heftig, twee kiezen. Kan mij heel goed voorstellen dat het eten dan niet prettig is
  2. G

Tips gevraagd, zoontje 7 maanden wilt geen vaste voeding meer

<p>Hoi hoi lieve mama's. </p><p> </p><p>Sinds 7 maanden ben ik zelf trotse mama van een lief, pittig en vrolijk ventje die zich goed ontwikkeld maar sinds twee weken door griep en doorkomen van bovenste tandjes niet meer wilt eten. Borst wilt hij wel want dat is...
  3. G

Zwanger worden ronde 5: moet ik mij zorgen maken?

Hoi  hoi!  Je hoeft je echt geen zorgen te maken, wij zijn ook pas bij ronde 5 zwanger geworden en bij sommige vrouwen duurt het gewoon langer. Ik dacht ook dat er misschien iets mis was met me nadat een vriendin bij de eerste ronde al zwanger was en ik nog niet, maar zodra ik het zwanger worden...
  4. G

Bloedverlies 14+

Dank je wel voor de reactie, een onbekende oorzaak is ook vervelend maar gelukkig niets ernstigs en zijn al je controles goed?  als het bloeden niet minder wordt ga ik maar weer even bellen
  5. G

Bloedverlies 14+

<p>Hoi Allemaal, tijd niet meer actief geweest en nu zwanger van mijn eerste kindje(14+5) nu is het zo dat ik rond 12+6  bloedverlies had, dit zat bij de urine en was donkerrood en soms helderrood. Natuurlijk heel erg geschrokken en gelukkig kon ik op de triage terecht. Er was niks aan aan...
  6. G

NOD Juni 2018

@ toetje van harte gefeliciteerd! Leuk om te lezen? @smpje als het bij ons ook langer gaat duren dan wil ik wel ovulatietesten gaan gebruiken.   
  7. G

NOD Juni 2018

Spannend hè die wachtweken! Ik dacht afgelopen dinsdag mijn ei te voelen terwijl die eigenlijk morgen hoort te springen volgens de app. Ik weet dat een app niet veel zegt maar meestal loopt die goed samen met mijn werkelijke cyclus. Gek allemaal hoe een lichaam in elkaar steekt. Ik ga er deze...
  8. G

NOD Juni 2018

Hallo meiden,  Ik ben nieuw op het forum en wil me graag aansluiten.  Sinds februari heb ik geen spiraaltje meer en wat een opluchting is dat! Ik ben 23 jaar en we zitten nu in ronde 4 voor ons 1e kindje :D Zelf proberen we het per keer aan te kijken maar ook ik kan het niet laten om voor mijn...
Terug
Bovenaan