NOD Juni 2018

Nee volgens mij niet, maar las al dat je baarmoeder zich dan klaarmaakt op een zwangerschap en het afval afscheidt. Dus ik zie het maar als een goed teken :)
 
@joena nee niet schraal. Het is niet uit te leggen maar van binnen. Vanavond op de terug weg vanuit Groningen naar huis (lees: 2uur rijden) heb ik lichte buikkramp onder in gehad vlakbij of bij mijn baarmoeder. 
Oeh, zal dan niet nu je eisprong zijn? Even keihard duimen. 
 
Hoii allemaal 
ik heb een vraagje ik ben nu al 7 dagen over tijd normaal wordt ik gewoon op tijd ongesteld.    Maar dit keer niet ik heb geen menstuatie pijn maar me borsten zijn gevoelig voel me raar. Heb al 2 x de test gedaan allebij negatief. Help me
 
Hallo,
Ik wil me graag aansluiten. Gisteren mijn eisprong gehad, ook duidelijk gevoelt voor zo ongeveer een uurtje, dus de 20e is mijn NOD. 
Dit is de 7e ronde voor ons eerste kindje. 
 
Balen SanivdG! Volgende ronde beter :D!

@Zonnestraaltje: ik heb normaal wel last van afscheiding, rond mn eisprong meer. Deze maand echt nauwelijks.... gek he ? Ik las op een ander forum dat veel vrouwen ook wel eens hadden dat ze een maand helemaal geen symptonen hadden.. en toen zwanger. Als je het dus echt niet  verwacht. HAHA je snapt wat ik hoop!!

@gebruiker 10079790: mm sommige vrouwen testen de eerste 2 weken negatief. En toch zwanger. Je kan weinig van het hormoon aanmaken in het begin. Maar je kan je eisprong ook later hebben gehad. Dan verschuift je NOD. Wachten dus.... en anders nog eens testen over een paar dagen.

@Beautygirl: Ja als je zwanger bent schijn je ook buikkrampen te hebben he. Ook met de innesteling ;)! Wil je geen valse hoop geven maar zou wel kunnen :D:D:D. Ik duim met je mee!
 
@joena ja, ik dacht er ook al aan. Ook deze keer ga ik ervan uit dat ik gewoon ga menstrueren. Dan valt alles gewoon 1000x mee arn ben ik ook echt verrast. 
Ik ga even een paar dagen offline. Blijf zo af en toe wel mee lezen en misschien wel reageren. 
 
Herkenbaar die verhalen over afscheiding.. ik had altijd voor mijn eisprong meer slijm maar nu nauwelijks, en na de tijd weer iets meer tov de vorige keren.
Had vandaag wel steken in de onderbuik en hoop dat dit een goed teken is.
Het wordt echt steeds spannender. Nog maar een weekje wachten.
 
Spannend hè die wachtweken! Ik dacht afgelopen dinsdag mijn ei te voelen terwijl die eigenlijk morgen hoort te springen volgens de app. Ik weet dat een app niet veel zegt maar meestal loopt die goed samen met mijn werkelijke cyclus. Gek allemaal hoe een lichaam in elkaar steekt. Ik ga er deze maand vanuit dat ik gewoon ongi moet worden maar eerlijk is eerlijk geduld hebben is lastig
 
Terug
Bovenaan