NOD Juni 2018

@palmboompje ik test ook pas na mijn nod. Al is de verleiding enorm groot. Ik zal sowieso teleurgesteld mocht ik ong worden. Maar liever daarvan dan eerst een mogelijke positieve test en dan als nog menstruatie.   Nog kleine week geduld, dat ver te zoeken is haha
ik zit zondag op dag 14 maar mijn app geeft aan maandag. De app klopt bij mij qua menstruatie altijd qua ovulatie zit er in 1/2 dagen verschil in.  Mocht ik het niet worden zal ik dinsdag misschien testen.... 
 
Girls Girls Girls (zoekt muzieknoot poppetje)! Wat een spanning allemaal in de groepppp...
Snap dat deze weken/dagen weer zenuwslopend zijn. Ik probeer het los te laten. Wel of geen ei gehad ? Wel of niet wat gevoeld? Ben net lekker op het strand uiteten gegaan..wijntje erbij...zonnetje... genieten! Het belangrijkste is denk ik om te ontspannen. HOE LASTIG OOK!

Nog een eeuwigheid tot 16 juni... als mn NOD dan is :S. Ik ga pas testen ná die dag. Heb mezelf zo gek gemaakt vorige maand. Wat een hel! 
 
@Beautygirl wie weet is het een voorteken! Moet wel zeggen dat sinds ik gestopt ben met dr anticonceptie een hele onrustige huid heb en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Misschien omdat die zooi nu echt pas uit m'n lichaam is.
@Cactus hier nog één hoor. Ik neem me zelf áltijd voor om niet te vroeg te testen en toch doe ik het iedere keer weer.. haha.
Vaderdag wordt wel een spannende dag zo te horen hier ?
 
Hallo meiden, 
Ik ben nieuw op het forum en wil me graag aansluiten.  Sinds februari heb ik geen spiraaltje meer en wat een opluchting is dat! Ik ben 23 jaar en we zitten nu in ronde 4 voor ons 1e kindje :D Zelf proberen we het per keer aan te kijken maar ook ik kan het niet laten om voor mijn NOD te testen omdat de nieuwsgierigheid het dan toch overwint. Mijn NOD is nu op 20 juni ik hoop met jullie mee
 
Bijna vakantie betekend bijna mijn NOD! Ik ben letterlijk aan het aftellen. 
Hoe gaat het met de andere? Ik wil dus echt niet vroeg gaan testen. Want ben al zo vaak teleurgesteld. ???
 
 
Mijn NOD is 15 juni.. maar probeer ook pas op vaderdag te testen mocht het nodig zijn.. 
Ik heb vorige maanden ook eerder getest en zonder resultaat natuurlijk, dus ik probeer deze keer echt te wachten.
Wat ook helpt bij mij.. s'ochtends super snel je plasje doen en dan tegen jezelf zeggen dat het alleen met ochtendurine kan ;) zo stel ik het iedere keer uit. 
Heb het deze week ook tegen 2 vriendinnen verteld dat we bezig waren en dan voelde gewoon als een opluchting.. (je wilt het zo graag delen maar dat kon niet, waardoor ik er constant mee bezig was)
 
 
@brilaapje het wachten gaat je gewoon lukken. Fijn is het dat je het verteld heb.
hier weet een vriendinnetje het ook al een tijdje. Ik kreeg laatst nog een klavertje 4 dat het snel mag lukken. 
Mijn zusje weet het inmiddels ook, helaas! Had het nog wel voor ons zelf willen houden maar, ze vroegen of ik al gestopt was met de pil. ? mijn schoonzussen, ouders en schoonouders weten het niet. 
 
Terug
Bovenaan