NOD Juni 2018

@Zonnestraaltje: een vriendin van mij was 8 weken zwanger toen ze er achter kwam. Echt 0 klachten. Niks gemerkt. Dus niet elk lichaam reageert direct op het hormoon. Zelfs een bloeding tussendoor dus ze dacht ongesteld.... uiteindelijk dus gewoon zwanger ! XD niet geheel gepland zoals je begrijpt...anders had ze er wel op gelet hahaha.
 
@ toetje van harte gefeliciteerd! Leuk om te lezen?
@smpje als het bij ons ook langer gaat duren dan wil ik wel ovulatietesten gaan gebruiken. 
 
 
Hee  dames , ik ben Anne ik ben 22 jaar. Ik ben sinds april gestopt met de pil na 9,5 jaar. Na 1 maand stoppen ongesteld na 3 weken , nu is mijn laatste keer 11 mei geweest, dit is nu precies 4 weken geleden. Ik ben ontzettend moe en erg duizelig de laatste week. Ook heb ik soort van spierpijn in mijn buik. Ik heb drie testen gedaan negatief. Hebben jullie tips?
 
@guppiegup ik had de eerste x getest om te kijken of me app klopte. Dat was niet het geval maar het was wel gelijk raak. Helaas na 6 wkn een mk.   
Nu ook onzeker, ik mag officieel zondag testen. Maar durf gewoon niet, ik voel me heel de week al energie loos. Mijn borsten vooral de bovenkant zijn echt keihard. En elke x voel ik me zo beroerd na het eten.... nog een paar dagen geduld :( ben bang dat ik het mezelf aanpraat ?
 
Hoi hoi dames
 
Kwam net tot de ontdekking dat ik ontzettende blauwe adres op mn borsten/hals heb. Maar zaterdag was mn ei pas. Kan toch niet 7 dagen later al symptomen hebben?
 
 
 
Oh mijn buik is zo opgezwollen! ? het is nog erger dan andere maanden. Probeer mijn buik gewoon te verbergen. 
Oh ja, ik heb ook wijn afgeslagen bij een vriendinnetje. 
 
@beautygirl; Haha viel dat niet op of weet ze er van? Als ik dat doe dan gaan overal de alarmbellen rinkelen denk ik hahaha. Vanaf wanneer kan je testen?
 
Terug
Bovenaan