Zoekresultaten

1. M

Uitgerekend maart 2019

Wat grappig wij hebben ook het boek van Oei ik Groei, vind hem ook leuk! Ik ben nu ook 5+4 en herken dat opgeblazen gevoel heel erg! Ben 1.65 maar heb het idee dat iedereen het al zou kunnen zien! Doe steeds maar een beetje losse truitjes aan maar vooral na het eten ofzo ..  Wij hebben de echo...
  2. M

Uitgerekend maart 2019

Liefsmij, wat ontzettend verdrietig. Ik begrijp heel goed dat dit als een last voelt. Maar de keuze om het inderdaad nog even voor jullie te houden snap ik ook heel goed. Heb je de miskraam volledig verwerkt? Ik had namelijk ook een miskraam in december en daarna overleden zowel mij opa als mijn...
  3. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi allemaal,  Van harte !!  @gebruiker10083662 en @EPF , wat leuk!! Ik ook de 13e :) (volgens de berekening nu..) Die krampen heb ik inderdaad ook en borrelde darmen. Soms vraag ik me weleens af of ik niet al in week 12 ben zo opgeblazen is mn buik haha.  @mamamer, haha indd bizar! Ik onthoud...
  4. M

Uitgerekend maart 2019

@smpje, ja ik vond het ook vrij vroeg maar wel zeker een geruststelling dat we mochten komen. Snap er ook niks van want lees overal dat het hartje rond 6 weken gaat kloppen dus hoe kunnen wij dan een hartje gezien hebben als het 5 weken zou zijn ? de verloskundige zei nog dat heel veel vrouwen...
  5. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi allemaal, van harte iedereen met de zwangerschap!! :) spannend zeg. Benieuwd naar de uitslagen van diegene die al echo's hebben gehad! Na een miskraam in december waar ik met 9 weken het vruchtje ben verloren testte ik op 30 juni positief ! Zo onwerkelijk maar tegelijkertijd ook zo...
  6. M

Uitgerekend maart 2019

Hoi allemaal, van harte iedereen met de zwangerschap!! :) spannend zeg. Benieuwd naar de uitslagen van diegene die al echo's hebben gehad! Na een miskraam in december waar ik met 9 weken het vruchtje ben verloren testte ik op 30 juni positief ! Zo onwerkelijk maar tegelijkertijd ook zo...
Terug
Bovenaan