Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen allemaal, 
Iedereen gefeliciteerd!
Ik wil me ook graag aansluiten :). 2 juli testte ik positief, een enorme verrassing voor mn vriend en mij. Dit is mn eerste zwangerschap. 
Morgen heb ik mn eerste echo, dan ben ik precies 6 weken.  Als alles goed mag gaan ben ik begin maart uitgerekend. 
Liefs 

@marijke
Dat heb ik ook gelezen idd, laten vanuit gaan dat dat het is en vandaag gewoon goed verloopt.  Heb gister denk ook min de pauzes van paar minuten echt 4/5 uur “menstruatie” krampen gehad. Zolang ik niet dubbel gevouwen lig van de pijn is het nog goed.. maar zolang baarde me ook beetje zorgen..  weet ook al dat er bij hoort maar zo erg.. of t groeit gewoon heeeeel hard ? of zouden het er 2 zijn? ?.  
Kan er maar beter positief over denken anders blijf ik in die sleur en manlief vind dat ook niet zo leuk.

@floortjeee wat fantastisch voor jullie!! Geniet er van en gefeliciteerd ?
@lauragroningen gefeliciteeerdd!! en succes morgen! ?

@smpje, ja ik vond het ook vrij vroeg maar wel zeker een geruststelling dat we mochten komen. Snap er ook niks van want lees overal dat het hartje rond 6 weken gaat kloppen dus hoe kunnen wij dan een hartje gezien hebben als het 5 weken zou zijn ? de verloskundige zei nog dat heel veel vrouwen om onverklaarbare redenen bloeden en dat ze niet altijd weten wat de reden is. Goed zo blijf positief , ik duim voor je!
Hebben jullie ook zulke gekke dromen trouwens ? 
Gefeliciteerd dames! Join the club :)

Hallo dames, gefeliciteerd met dit mooie bericht! Ook ik ben pril zwanger, vandaag 5 weken. Ik vind het net als veel van jullie een spannende periode. 15 augustus (dan 10 weken) hebben wij de termijnecho. Nu lees ik dat veel mensen al eerder een echo hebben. Zijn er ook mensen die tussen de 8-12 weken hun eerste echo hebben? Zo lees ik het namelijk ook op internet maar werd er een beetje onzeker van! Hoe voelen jullie je? Ik heb wat gevoelige borsten en mijn darmen zijn wat van slag, verder voel ik me (nog) aardig goed. Spannende tijd he! Gr

Hallo,
mochten jullie lid willen worden van de facebookgroep maart 2019 mama’s dan mogen jullie een mail sturen naar:
anneke_2212@hotmail.com
Deze groep staat op geheim en is dus nog niet via fb te vinden.

Jaaa MikaM! Ik heb mega gekke dromen! Zo droomde ik eergister dat mijn zus het been van mn dochter had geamputeerd ????!!!!!!! Bizar!! En ik was zooo overstuur en niemand begreep waarom ik zo overstuur was. Mega gek, snap echt niet hoe ik daar op kwam?.
Opnieuw gefeliciteerd nieuwe zwangeren! De groep groeit mooi zo?.
smpje, dan is het nu idd nog wat vroeg voor een echo! Maar dan kan het toch ook nog wel wat innestelingsbloed zijn? Hoe gaat het nu met jou? Mijn bloeden is zo goed als gestopt en blijf mega veel symptomen houden, dus heb weer wat vertrouwen (bij mn miskraam waren de symptomen ineens allemaal weg voor het starten van de bloeding)

Hi Meiden,
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik ben 13 maart uitgerekend volgens de berekeningen. Vind het super spannend! Onverwachts maar super gewenst. Ik ga nu steeds meer last krijgen van symptomen zoals echt het gevoel van een erge menstruatie. Wie van jullie heeft hier ook last van?

Liefs

Terug
Bovenaan