@gebruiker, ja ik had dan dat ik me voor de nod gewoon met vlagen niet lekker voelde en verder niets.. heb ook die maand gedronken, slecht gegeten, sushi enz. En ja nu pas ik op maar dat schakelen is wel heftig haha. Nu komen de klachten wel wat meer, bij de eerste x merkte ik enorme vermoeidheid en dat valt nu eigenlijk wel mee. Ben moe maar het kan er mee door. Neem wel veel mn rust, als ik uit werk kom ga ik eerst even op de bank liggen En na half uurtje doe ik mn ding weer.
@andere gebruiker. Oke wel apart hoor, moet je behoorlijk lang geduldig zijn. Bij ons weet ik dat normaal met 8 is. Maar krijg hem iets eerder vanwege een mk eerder. Alleen het zou zelfs nog eerder kunnen. Heb hem nu in het zhuis met 7, vk 7,5 wkn.
Ik heb juist niet dat ik het wil vertellen, bij de eerste x wel. Dat is toen mis gegaan en heb veel steun gehad. Maar door dat gevoel ben ik gewoon zo voorzichtig. Eerst maar even zelf genieten, mijn ouders gaan nu ook 3 weken weg en dan is de druk ook wat minder heb ik zelf ook al een echo gehad en weten wij ook meer. Het liefst wacht ik tot week 9/10 hoeven ze ook niet zolang hun mond dicht te houden haha
ik heb de verloskundige een dag na nod gebeld. Die staan nu ook in gepland 🙂 intake + echo