Uitgerekend maart 2019

@floortjee en @gebruiker
Ik wil het ook heel graag gaan vertellen aan onze ouders, maar aan de andere kant wil ik het ook nog even voor ons houden. De gedachte inderdaad van mocht het mis gaan dan willen we dat ook kunnen delen. Ben er dus nog niet aan uit.. 

@kkarlijn, ook dit is heel herkenbaar, haha! Wij twijfelen er ook nog steeds over. Maar mijn schoonouders gaan volgend weekend drie weken op vakantie dus anders zouden we het bij 9 weken kunnen vertellen.. vind ik echt nog lang duren! 

@gebruiker, ja ik had dan dat ik me voor de nod gewoon met vlagen niet lekker voelde en verder niets.. heb ook die maand gedronken, slecht gegeten, sushi enz.  En ja nu pas ik op maar dat schakelen is wel heftig haha.  Nu komen de klachten wel wat meer, bij de eerste x merkte ik enorme vermoeidheid en dat valt nu eigenlijk wel mee. Ben moe maar het kan er mee door.  Neem wel veel mn rust, als ik uit werk kom ga ik eerst even op de bank liggen En na half uurtje doe ik mn ding weer. 
@andere gebruiker. Oke wel apart hoor, moet je behoorlijk lang geduldig zijn. Bij ons weet ik dat normaal met 8 is. Maar krijg hem iets eerder vanwege een mk eerder. Alleen het zou zelfs nog eerder kunnen. Heb hem nu in het zhuis met 7, vk 7,5 wkn. 
Ik heb juist niet dat ik het wil vertellen, bij de eerste x wel. Dat is toen mis gegaan en heb veel steun gehad. Maar door dat gevoel ben ik gewoon zo voorzichtig. Eerst maar even zelf genieten, mijn ouders gaan nu ook 3 weken weg en dan is de druk ook wat minder heb ik zelf ook al een echo gehad en weten wij ook meer. Het liefst wacht ik tot week 9/10 hoeven ze ook niet zolang hun mond dicht te houden haha

ik heb de verloskundige een dag na nod gebeld. Die staan nu ook in gepland :) intake + echo

Hallo allemaal,
9 juli een positieve test in mijn handen. Begin mei hebben we een miskraam gehad na 6 weken, het voelt dus heel spannend. Daarbij ben ik heel erg emotioneel omdat mijn opa 11 juli is gestorven, zijn grote wens was om nog overgrootvader te worden. Alle hoop was op mij gevestigd. Dit maakt het zo ontzettend zwaar om dit geheim met me mee te dragen en het feit dat ik het hem niet meer heb kunnen vertellen. Als ik het nu vertel aan de familie is het iets verdrietigs dus ik wil toch wachten tot de eerste echo zodat we allemaal weer iets hebben om naar toe te leven. Dit zal oma ook goed doen. Mijn vriend zei, een leven komt en een leven gaat. Dit kindje zal dus altijd een verbintenis hebben met zijn overgrootvader Frans. Blij dat ik het hier even van me af kan schrijven. Verder heb ik hele gevoelige borsten en is mijn buik vooral in de avond heel erg opgezet.
Liefs

Hoi allemaal, 
Van harte !! 
@gebruiker10083662 en @EPF , wat leuk!! Ik ook de 13e :) (volgens de berekening nu..)
Die krampen heb ik inderdaad ook en borrelde darmen. Soms vraag ik me weleens af of ik niet al in week 12 ben zo opgeblazen is mn buik haha. 
@mamamer, haha indd bizar! Ik onthoud ze ook niet allemaal maar vannacht droomde ik over twee mini baby varkentjes die veel en veel te roze waren en waarvan alleen de neus uitstak in de grond ? haha waus. 
@smpje hij/zij was op de echo nog geen 3 mm dus dat komt dan wel weer redelijk overeen met 5 weken. Laat jij het weten als je de echo hebt gehad ? 
Wij twijfelen ook nog steeds of we het vertellen. Vorige keer wel gedaan en na mk wel steun gehad maar daardoor nu ook wel wat voorzichtiger. Over 2 weken de echo dus misschien toch nog eventjes wachten daarop dan kunnen we het voordat we op vakantie gaan vertellen ?

Liefsmij, wat ontzettend verdrietig. Ik begrijp heel goed dat dit als een last voelt. Maar de keuze om het inderdaad nog even voor jullie te houden snap ik ook heel goed. Heb je de miskraam volledig verwerkt? Ik had namelijk ook een miskraam in december en daarna overleden zowel mij opa als mijn oma binnen een week van elkaar. Door alle stress op mn werk die ik ook nog had ging het gewoon even niet meer en kwam ik thuis te zitten. Ik hoop dat je steun hebt aan je omgeving en dat er mensen zijn met wie je hierover kunt praten. Het is een hele mooie gedachte om je indd vast te houden aan dat het leven komt en gaat en dat er straks een nieuw leventje is wat de oude generatie komt opvolgen. Sterkte!  

Dag allemaal,

gefeliciteerd met iedereens zwangerschap! Ook ik ben in maart 2019 uitgerekend. Bij ons is het eigenlijk bizar snel gegaan (poging 1 raak) en ik zit als het goed is morgen op 7 weken. Voel me met vlagen beroerd, maar over het algemeen prima. Vooral heel moe.

Bij mij is het de eerste zwangerschap en dus ook bij poging 1 raak en ik merk dat ik echt vreselijk onzeker ben. Afgelopen week wel eerste vroege echo met kloppend hartje gezien, dus dat stelt gerust. Hopelijk blijft het goed, maar ik merk toch dat ik elke dag weer een zinloze vraag Google..

Hoi allemaal, ook ik mag me aansluiten bij deze groep. Zoals de berekening nu 15 maart 2019 uitgerekend. Vanmorgen verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor intake en 1e echo (inwendig).
Spannend allemaal! We zijn nu met zn tweetjes een weekje op vakantie dus we kunnen nu even in alle rust wennen aan het idee :)
Groetjes! 

Terug
Bovenaan