Zoekresultaten

1. H

Kind van 8,5 maand in slaap wiegen geeft rugpijn

Een slaapcoach kan jullie adviseren hoe jullie de baby kunnen leren zelfstandig te gaan slapen. Er zijn meerdere methodes (met én zonder het laten huilen van je kindje) mogelijk.
  2. H

Help jongensnaam!

Jack, Sven, Marc, Finn(e), Senna, Ryan, Walt
  3. H

Bed omrander/bedbumper

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor goede dingen over het Nunki-lakentje van Fedde & Kees. Misschien is dat iets voor je?
  4. H

Snacks/ eten tijdens bevalling, musthaves?!?

Dextro! Makkelijk weg te krijgen en snel wat energie...
  5. H

Leuk speelgoed baby 1 jaar

Een loopfiets, Duplo, blokken, een vormenstoof, een keukentje met toebehoren, boekjes, een bal...
  6. H

Prikkelgevoelige baby

Witte ruis helpt inderdaad goed om geluiden op de achtergrond te laten 'vervagen'.
  7. H

Hoe doen jullie je baby in bad?

Je hebt speciale douchehandschoenen voor het douchen met een baby. Heel handig, zo glibbert je kleintje niet uit je armen.
  8. H

Nog geen naam

Maja (of Maia), Ylse, Benthe, Jinthe, Mette, Pippa, Jolijn (of Jolien), Eefke, ... Zoiets?
  9. H

Buggy verstelbare duwstang

De Joolz Air is niet verstelbaar, maar wel compact op te vouwen. Mijn man is lang, maar loopt er prima achter.
  10. H

Nu al melk?

Bij mij kwam het ook al erg vroeg 'op gang'. Geen zorgen!
  11. H

Fietszitje

De Yepp Nexxt Mini heeft alles wat je zoekt. Let er wel op dat de oudere versie van de Yepp Mini (zonder 'Nexxt') een ander soort sluiting heeft, waarbij je links en rechts NIET apart kunt vastklikken.
  12. H

babyfoon app

'MAM Babyfoon' werkt prima, mits je WiFi hebt.
  13. H

Tijd voor een nieuw autostoeltje

De MaxiCosi Mica is heel fijn.
  14. H

HELP! Baby blijft huilen.. allergie?!

Misschien fijn om eens bij een osteopaat langs te gaan... Wellicht kan diegene achterhalen wat er scheelt. Een of enkele behandelingen kunnen vaak al veel goeds doen.
  15. H

Is het middagdutje voorbij?