Zoekresultaten

1. E

NOD juli 2020

@z-brandt,dankjewel hoop met je mee!  En ook met de rest van de dames, na 2 jaar voelt het heel onwerkelijk. 
  2. E

NOD juli 2020

Hey iedereen, ik kan ook eindelijk een berichtje doen, heb de 1e iui gehad en nu denk ik zwanger na 2 jaar. Durf het bijna nog niet te geloven...  Nog nooit een positieve test gehad en nu 2 x (ochtend en middag clearblue, 2-3 weken) Het is 15 dagen na iui. De kliniek ze nogmaals maandag even...
  3. E

Lang wachten, verdrietig

Hey!! Snap dat het vet naar is & je er gefrustreerd van raakt ook al hun je het ze allemaal! Hier een beetje hetzelfde, mijn drie beste vriendinnen zijn allemaal tegelijk zwanger. Voelde echt een beetje van ' in your face' . Wat mij helpt om te focussen op wat je hebt, ik raak dat soms namelijk...
  4. E

Bloed prikken bij huisarts meer betrouwbaarder dan testen?

Hey! Bedankt voor je berichtje, duidelijk!! Groetjes eef
  5. E

Bloed prikken bij huisarts meer betrouwbaarder dan testen?

<p>Lieve Allemaal, </p><p>ik zal me even voorstellen, heet Eef en sinds juli 2018 zijn we aan het proberen een kindje te krijgen. Ik heb altijd regelmatige cyclessen ( 2 jaar lang, 31/32 dagen ) en temp met een ladycomp. Nu ben ik 7 dagen overtijd en alle testen ( ochtend urine...
  6. E

NOD december 2019

Hey! Ik ben nieuw op het forum en doe ook mee voor ronde 5. Over 4 dagen heb ik mijn NOD, ben benieuwd. Al wel getest met een action test, maar omo wit.... FF afwachten dus 
  7. E

NOD december 2019

Hey! Ik ben nieuw op het forum en doe ook mee voor ronde 5. Over 4 dagen heb ik mijn NOD, ben benieuwd. Al wel getest met een action test, maar omo wit.... FF afwachten dus 
  8. E

NOD december 2019

Terug
Bovenaan